kosteg pisze: ↑8 gru 23, 12:01
problem z ogrzewaniem
Jeśli chodzi o grzanie to ja następny dzień odpowietrzyłem dokładnie układ i dolałem koło setki wody i zaczęło grzać o niebo lepiej niż wcześniej myślę że to była kwestia odpowietrzenie gdyż tydzień temu zmieniałem chłodnicę na nową
Pozostaje temat tylko alternatora tylko nigdzie w okolicy nie ma nawet używanego do kupienia więc chyba zamówię zestaw naprawczy ze względu że to jedyne daily jakie aktualnie mam a czekać na regenerację jest mi nie po drodze
Chinolprod pisze: ↑8 gru 23, 20:41
Pozostaje temat tylko alternatora tylko nigdzie w okolicy nie ma nawet używanego do kupienia więc chyba zamówię zestaw naprawczy ze względu że to jedyne daily jakie aktualnie mam a czekać na regenerację jest mi nie po drodze
Moim zdaniem najpierw powinieneś to właściwie zdiagnozować. Sprawdź jak wygląda pobór na postoju, jak ładowanie, jak utrzymanie ładunku itp. Bo bez tego przy wymianach w ciemno możesz wiadro kasy wydać a problemu nei rozwiązać.
Podłącz miernik pod akumulator i po kolei wyciągając bezpieczniki badaj pobór prądu aż znajdziesz źródło zawyżonego poboru prądu. Swoją drogą pobór musi być spory skoro w 4 minuty rozładowuje akumulator.
Chinolprod pisze: ↑8 gru 23, 10:11
Po odpięciu taki sam efekt
Nie mam dostępu aktualnie od miernika ale pożyczyłem od ojca wskaźnik napięcia do zapalniczki okazało się że napięcie skacze 13.4-5.1-0.0 także chyba można stwierdzic że będzie to alternator spojrzałem na niego pod maską i ma rozerwaną plombę więc pewnie ktoś już go kiedyś regenerował albo próbował
Problem rozwiązany? Moim zdaniem lepiej już zmierzyć napięcie podczas jazdy używając ukrytego menu w zegarach.