318I (M43TU) - Wyciek płynu chłodniczego i dym spod maski
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 sty 18, 15:19
- BMW: E46 M43TU B19
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Tychy
- VIN: JJ43573
Cześć. Jestem tutaj nowy więc zacznę od przywitania się
Przeczytałem już multum wątków na różnych forach, ale nie znalazłem rozwiązania swojego problemu. Do rzeczy, więc wszystko zaczeło się z jakieś 4 miesiące temu. Najpierw pękł zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego (Zrobione). Następnie rozciekła się chłodnica. Zakupiłem chłodnice firmy (bodajże) NRF. Wszystko wymienione, płyny wlane, układ odpowietrzony. Około 4 miesięcy miałem spokój, płynu nie ubywało, aż pewnego dnia przy zapłonie zapaliła się magiczna zółta kontrolka. Pomyślałem, że ubyło bo silnik przez jakiś czas był lekko pałowany. Ale zaczeła się zapalać się coraz częściej. Do tego zauwazyłem, że gdy troszkę "dotrę" silnik na wyższych obrotach po chwili spod maski ulatnia się biały dym, a w kabinie czuć odór płyny chłodniczego. Ponadto, na zimnym zaczeła strasznie dymić z wydechu. Przy lekkim wietrze widzę go aż w przedniej szybie
Liczę na Waszą pomoc i z góry dziękuję
Przeczytałem już multum wątków na różnych forach, ale nie znalazłem rozwiązania swojego problemu. Do rzeczy, więc wszystko zaczeło się z jakieś 4 miesiące temu. Najpierw pękł zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego (Zrobione). Następnie rozciekła się chłodnica. Zakupiłem chłodnice firmy (bodajże) NRF. Wszystko wymienione, płyny wlane, układ odpowietrzony. Około 4 miesięcy miałem spokój, płynu nie ubywało, aż pewnego dnia przy zapłonie zapaliła się magiczna zółta kontrolka. Pomyślałem, że ubyło bo silnik przez jakiś czas był lekko pałowany. Ale zaczeła się zapalać się coraz częściej. Do tego zauwazyłem, że gdy troszkę "dotrę" silnik na wyższych obrotach po chwili spod maski ulatnia się biały dym, a w kabinie czuć odór płyny chłodniczego. Ponadto, na zimnym zaczeła strasznie dymić z wydechu. Przy lekkim wietrze widzę go aż w przedniej szybie
Liczę na Waszą pomoc i z góry dziękuję
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Może lepiej obejrzeć silnik dokładnie i ustalić czy jest wyciek np. z króćca z tyłu silnika czy faktycznie upg.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Raczej przygotuj się do wymiany uszczelki albo lepszym rozwiązaniem będzie swap na coś zdecydowanie mocniejszego bo ten motor nie nadaje się do katowania chyba że na śniegu.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 3711 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: miklo
-
- 23 Odpowiedzi
- 14029 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 2 Odpowiedzi
- 1730 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: konrados94
-
- 8 Odpowiedzi
- 7066 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 3002 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: 14seba15
-
- 0 Odpowiedzi
- 1330 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: r4mzi
-
- 2 Odpowiedzi
- 3074 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 11 Odpowiedzi
- 9965 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamil91
-
- 4 Odpowiedzi
- 1651 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: patryk41266
-
- 3 Odpowiedzi
- 3436 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Domin