Wyciek z uszczelniacza pół-osi dyferencjału, poradźcie!

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
Awatar użytkownika
Mefi_u
Posty: 4
Rejestracja: 3 sie 23, 15:02
BMW: 330CI
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Płeć:

#1

Post autor: Mefi_u »

Cześć wszystkim,
Po zakupie zabrałem się w końcu za wyciek z dyfra, po oględzinach padło na uszczelniacz prawy. Robiłem to generalnie po raz pierwszy i wzorowałem się na wiedzy ogólnodostępnej.

Zrzuciłem dyfer, wybiłem flansze, wybiłem uszczelniacze (były oryginały).
Nabiłem uszczelniacze mniej więcej w to samo miejsce co stare. Wymiana oleju dyfer w na auto i generalnie przez pierwsze jazdy było sucho ale zauważyłem znowu plamy w garażu po postoju jak by znowu kapało z tej prawej strony :(
Te dyfry mają odpowietrzniki, i coś w tym kierunku może ?

Oglądałem film Scghosta i generalnie wspomagałem się nim.
Widziałem, że też po wymianie miał ponownie wyciek może mógłby się podzielić wnioskami.


PS. uszczelniacze kupiłem te same co były na dyfrze czyli OE BMW, flansze nie miały wyczuwalnych wżer i zarysowań pod palcem
Ten dyfer generalnie z tego co wiem od poprzednika (bo było dłubane) to sama obudowa jest z 318i, środek na dużej głowie z przełożeniem 3.38, flansze i poł-ośki z 3.0


Obrazek

Obrazek [/img]

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Zawsze warto przejechać powierzenie włókniną, może został jakiś syf. Uszczelniacz musi być idealnie równo wbity, jak będzie z której strony głębiej to będzie ciekło. W wielu wymieniałem, bez demontażu dyfra i jest sucho, więc obstawiam krzywo osadzony uszczelniacz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Mefi_u
Posty: 4
Rejestracja: 3 sie 23, 15:02
BMW: 330CI
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Płeć:

#3

Post autor: Mefi_u »

Pytanie czy przez to, że flansze są większe bo poprzednik zmienił dyfer i wstawił większe półośki z 3.0 benzyny i teraz te osłony przeciw-pyłowe widoczne na zdjęciach są większe od obudowy i nie nachodzą równo na obudowę dyfra może się syf dostawać pod uszczelkę i dlatego będzie nieustannie ciekło... ? :/
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

To tylko osłona, może po roku mogłoby to mieć znaczenie choć i tak nie sądzę. Ja uszczelniacze montuje z zamiennika (victor reinz, corteco) i nigdy nie miałem z tym problemu. Musi być coś nie tak z montażem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Mefi_u
Posty: 4
Rejestracja: 3 sie 23, 15:02
BMW: 330CI
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Płeć:

#5

Post autor: Mefi_u »

Aha...dzięki wielkie, zobaczę raz jeszcze na ten uszczelniacz czy nie wbił się krzywo i będę próbował :)
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7218
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#6

Post autor: scghost »

u mnie costam pocieklo, ale wtedy nawet papierkiem nie przejechalem powierzchni
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”