Wiązka fotela kierowcy.

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Zgrywus

#1

Post autor: Zgrywus »

Witam,
zmagam się ostatnio z kontrolą poduszki w moim e46. Zacząłem szukać pod fotelem kierowcy i zauważyłem, że niektóre wtyczki są nie podpięte, a jedna jest ucięta. Moglibyście mi Panowie pomóc i powiedzieć która jest do czego, czego tam brakuje? Poniżej wstawiam zdjęcia tych wtyczek.
Pacjent to e46 cabrio 2005 rok. Z góry dziękuję.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7218
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

po pierwsze to podepnij komputer, bo kontrolka poduszki moze oznaczac dziesiec roznych bledow

masz anglika po przekladce?
wystaje wtyczka od maty pasazera, ktorej nie powinno nawet byc w fotelu kierowcy
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Zgrywus

#3

Post autor: Zgrywus »

Dziękuję za odpowiedź.
Samochód pochodzi z Francji. Być może ktoś kiedyś wsadził fotele z anglika. Tego nie jestem w stanie ustalić.
Czyli wychodzi na to że te kostki mogą pozostać nie wpięte, bo nie mają żadnego zastosowania?

Sprawdziłem błędy na Impie i tak to wygląda:
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

To jedyny błąd? Chodzi o blokadę oparcia fotela kierowcy. Masz tu link:
https://www.motor-talk.de/forum/gurtwarnleuchte-blinkt-t2132562.html
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Zgrywus

#5

Post autor: Zgrywus »

Tak to jedyny błąd. Probowałem to wykodować na kompie tymi opcjami.
VERRIEGELN_SITZLEHNE_FA_1
nicht_aktiv
VERRIEGELN_SITZLEHNE_FA_2
nicht_aktiv
VERRIEGELN_SITZLEHNE_BF_1
nicht_aktiv
VERRIEGELN_SITZLEHNE_BF_2
nicht_aktiv
Bląd ze strony pasażera zniknął, a ten u kierowcy powraca.
Wychodzi na to, że ten mikrostyk jest do wymiany? Po odpięciu kostki od tego mikrostyku, bład pozostaje ale za to auto cały czas pokazuje, że fotel jest złożony.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Niestety nie grzebałem przy tym więc ciężko mi potwierdzić, dziwne, że wykodowałeś a problem jest dalej po stronie kierowcy. W takich sytuacjach przydaje się ista, robi się plan kontroli dla tego błędu i sytuacja w większości przypadków jest wyjaśniona.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”