Ustawienie Pompy wtryskowej czujnikiem zegarowym
-
- Bywalec forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 mar 12, 23:56
- BMW: 318d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Człopa/Szczecin
Witam:) jak W temacie potrzebuje instrukcji, wskazówek na co powinienem zwrócić uwagę przy ustawianiu początku wtrysku w pompie vp44.
Moj silnik to m47 na pompie vp44. Po złożeniu silnika po remoncie obroty faluja na biegu jałowym. Diagnoza;Mimo zblokowania pompy gdzieś musiałem delikatnie przestawić kąt początku wtrysku. Wyposażyłem się w czujnik zegarowy do ustawiania początku wtrysku w pompach rotacyjnych.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
Moj silnik to m47 na pompie vp44. Po złożeniu silnika po remoncie obroty faluja na biegu jałowym. Diagnoza;Mimo zblokowania pompy gdzieś musiałem delikatnie przestawić kąt początku wtrysku. Wyposażyłem się w czujnik zegarowy do ustawiania początku wtrysku w pompach rotacyjnych.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
-
- Bywalec forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 mar 12, 23:56
- BMW: 318d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Człopa/Szczecin
Wyregulowałem wczoraj pompe za pomocą czujnika. Wg instrukcji z TiS. Po odblokowaniu wszystkiego zegar pokazywał wartość wybita na pompie 0.88.
próba odpalenia i nic. próba z samostartem; kupa bialego dymu i praca silnika tak cicha jak benzynka. Wniosek za wczesny zapłon. Przyśpieszyliśmy zapłon o pewna wartość i auto odpalilo. nie kurzy. normalnie wkręca się na obroty ale faluje na wolnych. Nie wiem co zrobiłem zle podczas ustawiania. Pominołem tylko ostatni punkt czyli zresetowanie map pompy. Można to zrobić za Pomocą CDIF2???
próba odpalenia i nic. próba z samostartem; kupa bialego dymu i praca silnika tak cicha jak benzynka. Wniosek za wczesny zapłon. Przyśpieszyliśmy zapłon o pewna wartość i auto odpalilo. nie kurzy. normalnie wkręca się na obroty ale faluje na wolnych. Nie wiem co zrobiłem zle podczas ustawiania. Pominołem tylko ostatni punkt czyli zresetowanie map pompy. Można to zrobić za Pomocą CDIF2???
-
- Bywalec forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 mar 12, 23:56
- BMW: 318d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Człopa/Szczecin
Błędy wg CDIF2 ;
47 błąd czujnika prędkości obrotowej silnika.
71 błąd sygnału czujnika prędkości obrotowej silnika.
błąd przełącznika tempomatu.
47 błąd czujnika prędkości obrotowej silnika.
71 błąd sygnału czujnika prędkości obrotowej silnika.
błąd przełącznika tempomatu.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 2506 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARIANEK4
-
- 11 Odpowiedzi
- 4192 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1330 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 970 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1665 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dawid2157
-
- 16 Odpowiedzi
- 5376 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 26 Odpowiedzi
- 7507 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawelk-krk
-
- 2 Odpowiedzi
- 1364 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Damian migdal
-
- 1 Odpowiedzi
- 1046 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 10 Odpowiedzi
- 3894 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GraKo