Uniwersalny moduł świateł dziennych. Prośba o opinie.

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#11

Post autor: mariryb »

Nie. Tak działają światła dzienne.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#12

Post autor: WKRENTEK77 »

MichałJ pisze:Ok, a da się dołożyć jakiś pstryczek, żeby się nie zapalały w ogóle? Np. w chwili, kiedy chcę jedynie uruchomić silnik a oświetlenie nie jest mi potrzebne. Albo w przypadku rozruchu na słabym akumulatorze.
Tak się nie da ale jak właśnie założysz sobie moduł drl to będziesz miał możliwośč zamontowania takiego pstryczka elektryczka i wyłanczania drl i jak np będziesz grzebał coś przy aucie na zapłonie lub gdy będziesz miał słabe aku żeby je odciążyć wyłanczasz światła dzienne .Ja mam taki patęcik jest to bardzo wygodne i sie przydaje .
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#13

Post autor: GUMMISS »

Mi się wydaje że niema sensu wyłączanie drl. W słabszej wersji obie żarówki biorą +- 20w. Więc wystarczy wcisnac hamulec, a prawie każdy tak robi, a to bierze 2×21w i do tego trzeci stop. Wydaje mi się ze uruchomione sterowniki w aucie pobierają więcej prądu niż ori drl.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#14

Post autor: Miłosz »

Nie kombinuj, koduj ncsem i będzie po sprawie , szukaj kogoś z forum to Ci pomoże.
Mój --- > lexus is 220d
MichałJ
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 30 mar 15, 13:44
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#15

Post autor: MichałJ »

Właśnie tego obawiam się najbardziej, tzn., że nie będę miał na mini pełnej kontroli. Muszę jeszcze temat przemyśleć.
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#16

Post autor: Jarando »

Obrazek
Nie idź tą drogą

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#17

Post autor: Miłosz »

Brzmi jakbyś planował napady na banki czy coś :D Z perspektywy czasu powiem Ci że drl to rewelacyjna sprawa , wsiadasz do auta i jedziesz nic nie musisz ciskać przekręcać itd. Mało tego oszczędzasz żarówki ( h7 nie wiem czemu ale przepalają się dosyć często ) a jak masz jeszcze xenon to już w ogole , nawet i płyn do sprysków nie będzie się kończył po 200 km ;)
Mój --- > lexus is 220d
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7218
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#18

Post autor: scghost »

przekrecenie jednej galki to az tyle roboty? no juz bez przesady... :)

a 'oszczednosc zarowki' to mi sie kojarzy z ludzmi co nie umieja kierunkowskazu uzyc :p
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
MichałJ
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 30 mar 15, 13:44
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#19

Post autor: MichałJ »

Generalnie tak już mam. Każdą nawet najdrobniejszą rzecz planuje i analizuje, żeby nie było wiochy :D Moje auto ma wyglądać dobrze i być oryginalne przede wszystkim. W grę wchodzi zatem albo programowanie fabryczne albo dołożenie modułu, żeby było jak fabrycznie ale z możliwością wyłączenia za pomocą pstryczka. Zewnętrzne dodatkowe ledy z allegro nie wyglądają za dobrze, więc taki sposób modyfikacji odpuszczam :)
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#20

Post autor: WKRENTEK77 »

scghost pisze:przekrecenie jednej galki to az tyle roboty? no juz bez przesady... :)

a 'oszczednosc zarowki' to mi sie kojarzy z ludzmi co nie umieja kierunkowskazu uzyc :p
Po to są takie wynalazki jak moduły czy kodowanie żeby ułatwić sobie życie no nie ? wnioskuje z posta ze nie masz drl i .Tu chodzi o komfort po prostu zapominasz o konieczności włanczania świateł ,ja już kiedyś zapłaciłem za brak świateł ,teraz mie martwię się tym :)

Aaa gdybyś zdecydował się na moduł to zerknij jest temacik w dziale Zrób to sam ,sam niechwaląc sie go zrobiłem :oops:
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektryka”