Spalony jeż i wtyczka
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 wrz 14, 12:31
- BMW: E46 328
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Spalił mi sie jeż razem z wtyczką, czy mogę to starych kabli dorobić nową wtyczkę, tzn uciąć z drugiego samochodu wtyczkę z kablami i połączyć je?
Jeszcze jedno pytanie, od czego jest ta czarna rurka?
Jeszcze jedno pytanie, od czego jest ta czarna rurka?
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Będzie najrozsądniej zrobić tak jak piszesz, czyli dolutować do wiązki nową wtyczkę z kablami. Swoją drogą to Twój jeż musiał się nieźle zgrzać, skoro potopił tak przewody.
Ta rurka, występuje w wielu E46, szczerze to chyba jest po to by łatwiej przepchać kable Ja przynajmniej ją do tego celu wykorzystałem, jak dokładałem oświetlenie na nogi czy też przycisk otwierania klapy w podstopnicy
Ta rurka, występuje w wielu E46, szczerze to chyba jest po to by łatwiej przepchać kable Ja przynajmniej ją do tego celu wykorzystałem, jak dokładałem oświetlenie na nogi czy też przycisk otwierania klapy w podstopnicy
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Przyczyna nadmiernego nagrzewania się jest wlasnie to ze się rozgrzewa....... jez to kilka oporników polaczonych ze soba i podczas pracy wentylatora zamienia on część natężenia prądu na cieplo przez wbudowane oporniki i wentylator zwalnia. Najwięcej ciepla wytwarza na najniższym biegu. Z biegiem lat luty w środku się nadtapiaja i robią się w nim zwarcia co prowadzi do rozladowywania akumulatora na postoju, a w ekstremalnych przypadkach do wypalenia instalacji tak jak u Ciebie albo nawet i pożaru auta ( punciak znajomych np) . Kiedyś w autach stosowano silniki z podwójnym uzwojeniem i dawalo to tylko 2 biegi pracy, ale bylo mniej awaryjne i bardziej praktyczne bo wentylator pobieral tyle energii ile potrzebowal do pracy na danej prędkości, a w ukladach z jeżem jest więcej poziomów nawiewu do regulacji, ale i tak wentylator pobiera ciągle tyle samo prądu bo jest on zamieniany w cieplo na jezu.
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 wrz 14, 12:31
- BMW: E46 328
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Po podłączeniu wszystkiego dmuchawa chodzi nawet bez zapłonu, jeża kupiłem używanego i wszystko wskazuje na to, że jest uszkodzony, opłaca sie kupować te zamienniki z allegro za 70-90zł? Czy lepiej kupić oryginał?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1795 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariuszpol
-
- 1 Odpowiedzi
- 608 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: skkt1
-
- 3 Odpowiedzi
- 3300 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: skkt1
-
- 5 Odpowiedzi
- 3298 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 1 Odpowiedzi
- 814 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Młody90
-
- 2 Odpowiedzi
- 2308 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wandii
-
- 5 Odpowiedzi
- 2877 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Analogowy13
-
- 3 Odpowiedzi
- 1679 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jawirax
-
- 2 Odpowiedzi
- 1093 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: apogeumz