Smarować czy nie smarować
-
- Bywalec forum
- Posty: 116
- Rejestracja: 26 lip 17, 1:39
- BMW: 325CI
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: JW04285
Cześć,
Szybkie pytanie bo już sam nie wiem. Prowadnice zacisków oryginalne, ATE mówi nie smarować, część mechaników smarować mniejsza część nie smarować to jak to w końcu jest. Smarować prowadnice od zacisków czy nie ?
Szybkie pytanie bo już sam nie wiem. Prowadnice zacisków oryginalne, ATE mówi nie smarować, część mechaników smarować mniejsza część nie smarować to jak to w końcu jest. Smarować prowadnice od zacisków czy nie ?
Bo Mam Wyj****e
- Szczurson
- Bywalec forum
- Posty: 1681
- Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
- BMW: F11 520d
- Rok produkcji: 2012
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa
- VIN: DY10727
- Lokalizacja: przed_monitorem
Ja się sugerowałem tym artykułem: https://www.ate-hamulce.pl/baza-wiedzy-ate/smarowac-czy-nie-smarowac/
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7218
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
jak nie posmarujesz to sie nic nie stanie
a jak posmarujesz lekko jakims smarem ceramicznym to tez sie nic nie stanie
ate mowi nie smarowac prowadnicy bo powinna byc wymieniona na nowa
a nie zawalona kilogramem smaru miedzianego przez specow starej daty co 'wiedza lepiej'
a jak posmarujesz lekko jakims smarem ceramicznym to tez sie nic nie stanie
ate mowi nie smarowac prowadnicy bo powinna byc wymieniona na nowa
a nie zawalona kilogramem smaru miedzianego przez specow starej daty co 'wiedza lepiej'
-
- Bywalec forum
- Posty: 67
- Rejestracja: 27 lis 17, 10:26
- BMW: 5 G30
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Kleczew
W żadnym wypadku nie smarować chyba, że chcesz nieprawidłowo działający układ hamulcowy, piski albo jeszcze inne problemy.
Jeżeli prowadnice są ładne, bez wżerów to po prostu czyścisz je na lusterko. Tulejki gumowe najlepiej dać nowe przy każdej zmianie klocków, koszt jest niewielki. Ważne żeby gniazdo w które wkłada się te tulejki wyczyścić dokładnie i posmarować
Jeżeli prowadnice są ładne, bez wżerów to po prostu czyścisz je na lusterko. Tulejki gumowe najlepiej dać nowe przy każdej zmianie klocków, koszt jest niewielki. Ważne żeby gniazdo w które wkłada się te tulejki wyczyścić dokładnie i posmarować
-
- Bywalec forum
- Posty: 1707
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
ATE mówi aby wymienić gumki. Prowadnice zostają, chyba, że stan kwalifikuje do wymiany.
https://www.youtube.com/watch?v=5Ppl_MlxJUo
Wszystko wyjaśnione dość dokładnie na filmie powyżej.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 2689 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost