Serwis LPG - Kilka pytań zanim udam się do gazownika

Piasio
Bywalec forum
Posty: 128
Rejestracja: 16 gru 17, 0:48
BMW: 323i M52T 256S4
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#1

Post autor: Piasio »

Ostatnio korekty długoterminowe na LPG poszły mocno w górę.. trzymały się do tej pory miedzy 0.8-2.3.. teraz to i pod 6,3 podeszły. (Na PB jest raczej ok.. 0,8-3,0)
No i zaczęłam temat z gazownikami.. każdy mówi co innego..
Jeden mi mówi że 90 000 przebiegu to już wtryskiwacze się powoli będą kończyć.. inny że na 100 000 to Baracudy 115 mają gwarancję.. a potrafią i 200 000 przejechać jak regularnie filtry są zmieniane..
Jakie wasze doświadczenia w tej kwestii..
Druga sprawa to te korekty.. do jakiego poziomu można zaakceptować ten wzrost a kiedy bezwzględnie tematem trzeba się już zająć
i trzecia sprawa to ewentualna wymiana wtryskiwaczy.. Info ze strony producenta - Baracudy 115Ni/m już nie są produkowane .. teraz 120 je zastąpiły.. Orientujecie się czy da radę po prostu zamontować na nowe wtryskiwacze i przełożyć dysze z tych starych.. i potem pojechać na strojenie ewentualnie ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Do 8-10 bym tolerował jeszcze.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”