PARTNER FORUM: czescidobmw

Tutaj możemy pytać o ceny części do BMW E46 w sklepie czescidobmw.pl.
Awatar użytkownika
Maciek - czescidobmw
Partner forum
Posty: 888
Rejestracja: 26 lut 15, 9:29
BMW: BMW 535i
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzow

#1491

Post autor: Maciek - czescidobmw »

maniek21112 pisze: 10 sty 20, 11:07 OK, dzięki za wyjaśnienie.
Pozdrawiam
Nie ma za co.


Pozdrawiam
Maciej Ziółkowski
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#1492

Post autor: maniek21112 »

Cześć,
kiedy uda się wysłać zamówienie U005933/2020/000001?
Pozdrawiam
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Maciek - czescidobmw
Partner forum
Posty: 888
Rejestracja: 26 lut 15, 9:29
BMW: BMW 535i
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzow

#1493

Post autor: Maciek - czescidobmw »

maniek21112 pisze: 19 sty 20, 23:50 Cześć,
kiedy uda się wysłać zamówienie U005933/2020/000001?
Pozdrawiam
Cześć


Dziękuję za zakupy. Twoje zamówienie skompletujemy i wyślemy jutro. Termin doręczenia przesyłki DHL do Ciebie to środa.


Pozdrawiam
Maciej Ziółkowski
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#1494

Post autor: maniek21112 »

Ok, dziękuję.
Pozdrawiam
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Maciek - czescidobmw
Partner forum
Posty: 888
Rejestracja: 26 lut 15, 9:29
BMW: BMW 535i
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzow

#1495

Post autor: Maciek - czescidobmw »

maniek21112 pisze: 20 sty 20, 7:31 Ok, dziękuję.
Pozdrawiam
Ja również dziękuję.


Pozdrawiam
Maciej Ziółkowski
Obrazek
Obrazek
sanderus
Bywalec forum
Posty: 21
Rejestracja: 21 lis 19, 18:24
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Racibórz

#1496

Post autor: sanderus »

Cześć Maćku.
Na wstępie chciałbym bardzo podziękować za doradzenie z wszystkimi elementami układu amortyzacji. Finalnie zamontowałem Monroe OESpectrum kompletny na przód i tył ze springami Eibach ProKit + reszta elementów SACHS. Zapomniałem dodać, iż podczas wymiany zastałem prawie wszystko co było montowane fabrycznie. Odczucia wizualne jak i w prowadzeniu są na ogromny plus. Dziękuję ! :beer:

Mam następne pytanie. Będę planował wymienić przednie tarcze (klocki są nowe), olej w skrzyni biegów, dyferencjale, płyn układu wspomagania, płyn układu hamulcowego, świece, końcówki drążka, drążki + gumy, simmering (uszczelka) wybieraka skrzyni biegów, uszczelka pokrywy zaworów, uszczelka podstawy filtra. Czy do tych uszczelek są dodatkowe oringi na śruby ? Jakie są twoje sugestie dla tego pojazdu ? VIN: FX48821 :)

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Maciek - czescidobmw
Partner forum
Posty: 888
Rejestracja: 26 lut 15, 9:29
BMW: BMW 535i
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzow

#1497

Post autor: Maciek - czescidobmw »

sanderus pisze: 22 sty 20, 13:22 Cześć Maćku.
Na wstępie chciałbym bardzo podziękować za doradzenie z wszystkimi elementami układu amortyzacji. Finalnie zamontowałem Monroe OESpectrum kompletny na przód i tył ze springami Eibach ProKit + reszta elementów SACHS. Zapomniałem dodać, iż podczas wymiany zastałem prawie wszystko co było montowane fabrycznie. Odczucia wizualne jak i w prowadzeniu są na ogromny plus. Dziękuję ! :beer:

Mam następne pytanie. Będę planował wymienić przednie tarcze (klocki są nowe), olej w skrzyni biegów, dyferencjale, płyn układu wspomagania, płyn układu hamulcowego, świece, końcówki drążka, drążki + gumy, simmering (uszczelka) wybieraka skrzyni biegów, uszczelka pokrywy zaworów, uszczelka podstawy filtra. Czy do tych uszczelek są dodatkowe oringi na śruby ? Jakie są twoje sugestie dla tego pojazdu ? VIN: FX48821 :)

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Cześć


Nie ma za co. Cieszę się, że jesteś zadowolony z części, które poleciłem.

Informacje o interesujących Cię częściach, płynach i olejach:

- przednie tarcze hamulcowe (ceny za 1 sztukę)
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34116864060

Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w linku znajdują się:
- nacinane tarcze hamulcowe ATE Power Disc 24.0322-0115.1
- nacinane tarcze hamulcowe Brembo Max 09.5390.77
- wiercone tarcze hamulcowe Brembo Xtra 09.5390.3X
- wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 150.1269.52

Korzyści z zastosowania nacinanych tarcz hamulcowych ATE Power Disc oraz Brembo Max to szybsza oraz agresywniejsza reakcja układu hamulcowego (różnica jest odczuwalna szczególnie podczas jazdy w deszczu) oraz ograniczenie zjawiska fadingu hamulców. Dodatkową zaletą ATE Power Disc jest zwiększona o 50% granica dopuszczalnego zużycia tarcz. Dla wszystkich pozostałych tarcz hamulcowych do Twojego BMW wynosi ona 1,6 mm ; dla tarcz ATE Power Disc jest ona zwiększona do 2,4 mm. Niedogodności występujące podczas użytkowania nacinanych tarcz hamulcowych to charakterystyczne, dość głośne huczenie podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybsze zużywanie klocków hamulcowych.

Korzyści z zastosowania wierconych tarcz hamulcowych (tarcze z otworami) Brembo Xtra oraz Zimmermann Sport są podobne jak przy tarczach nacinanych przy czym ograniczenie zjawiska fadingu hamulców podczas dynamicznej jazdy z częstymi hamowaniami z wyższych prędkości jest wyraźniej odczuwalne niż podczas użytkowania tarcz nacinanych. Dodatkową przewagą tego typu tarcz nad nacinanymi jest brak występowania wad w postaci huczenia podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybszego zużywania klocków hamulcowych. Granica dopuszczalnego zużycia dla tarcz Brembo Xtra oraz Zimmermann Sport jest standardowa (1,6 mm).

Oprócz tarcz hamulcowych Oryginalnych BMW polecam: ATE oraz Zimmermann. Jeśli zależy Ci na cichej oraz komfortowej pracy układu hamulcowego polecam standardowe, 'gładkie' tarcze hamulcowe ; jeśli preferujesz dynamiczny styl jazdy, polecam wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport.

- olej do manualnej skrzyni biegów
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=83222339219

Polecam Ravenol. Ilość oleju do skrzyni biegów Twojego BMW: 1,1 l.

- olej do dyferencjału
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=83222365987

Polecam Ravenol. Ilość oleju do dyferencjału Twojego BMW: 0,9 l.

- płyn do wspomagania kierownicy
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=81229400272

Polecam Mobil oraz Ravenol. Ilość płynu do wspomagania kierownicy Twojego BMW: mniej niż 1,0 l.

- płyn hamulcowy
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=83132184843

Oprócz płynu Oryginalnego BMW polecam ATE. Pojemność układu hamulcowego Twojego BMW: 1,0 l.

- świece zapłonowe
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=12120037607

Najlepszymi opiniami cieszą się świece Denso. Szczególnie polecam IK20TT z irydową elektrodą środkową, które mogą być eksploatowane przez 100 000 km:
https://czescidobmw.pl/swieca-zaplonowa-denso-ik20tt--ik20tt,1den

- drążki kierownicze, końcówki drążków kierowniczych oraz osłony drążków kierowniczych
Obrazek

- nr 1
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=32131096910

Polecam Lemforder.

- nr 4 (lewy drążek kierowniczy bez końcówki oraz kompletny lewy drążek kierowniczy z końcówką ; zwróć uwagę na zdjęcia poszczególnych produktów)
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=32106777503

- nr 5 (prawy drążek kierowniczy bez końcówki oraz kompletny prawy drążek kierowniczy z końcówką ; zwróć uwagę na zdjęcia poszczególnych produktów)
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=32106777504

- nr 6 (lewa końcówka drążka kierowniczego)
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=32106774220

- nr 7 (prawa końcówka drążka kierowniczego)
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=32106774221

Szczególnie polecam drążki / końcówki drążków Lemforder oraz Meyle.

- simmerring wybieraka skrzyni biegów
Obrazek

- nr 14
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=23121282394

Polecam Elring.

- uszczelki pokrywy zaworów
Obrazek

- nr 2
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11121432885

- nr 6 (podkładki uszczelniające pod śruby pokrywy zaworów)
8x https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11121721879

Polecam Elring.

- uszczelka podstawy filtra oleju
Obrazek

- nr 6
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11421709800

Elring polecam na równi z OE BMW.

Przy okazji możesz wymienić 2 o-ringi zaworu podstawy filtra oleju:

- nr 5
2x https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11421709513

lub cały zawór (z dołączonymi w komplecie o-ringami nr 5):

- nr 4
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11421432228


Pozdrawiam
Maciej Ziółkowski
Obrazek
Obrazek
sanderus
Bywalec forum
Posty: 21
Rejestracja: 21 lis 19, 18:24
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Racibórz

#1498

Post autor: sanderus »

Cześć Maćku,

dzięki za szczegółową odpowiedź. Jeśli chodzi olej do dyferencjału i skrzyni można wlać jeden z wymienionych czy muszą być inne do obydwu? :)
Awatar użytkownika
Maciek - czescidobmw
Partner forum
Posty: 888
Rejestracja: 26 lut 15, 9:29
BMW: BMW 535i
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzow

#1499

Post autor: Maciek - czescidobmw »

sanderus pisze: 24 sty 20, 8:56 Cześć Maćku,

dzięki za szczegółową odpowiedź. Jeśli chodzi olej do dyferencjału i skrzyni można wlać jeden z wymienionych czy muszą być inne do obydwu? :)
Nie ma za co.

Do skrzyni oraz do dyferencjału stosowane są dwa różne oleje.


Pozdrawiam
Maciej Ziółkowski
Obrazek
Obrazek
sanderus
Bywalec forum
Posty: 21
Rejestracja: 21 lis 19, 18:24
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Racibórz

#1500

Post autor: sanderus »

Okey. Spytam jeszcze czy można dostać gdzieś mniejszy pojemnik takiego oleju do skrzyni, aby nie kupować dodatkowo litra ?
Chciałbym też jeszcze dopytać, czy po wykręceniu śrub spustowych z dyfra i skrzyni, trzeba wymieniać jakieś uszczelki pod te śruby, albo trzeba wymieniać całe śruby ?
Z góry dzięki za pomoc.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „PARTNER: czescidobmw”