OK, to logiczne xDDDDDDDDDD
Okresy przegladow i wymian w e46
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7218
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
czyli najpierw filtr zepsuł zaworek w pompie a potem sprawił ze nowa pompa glosno chodzi
ale badziewne te filtry teraz robią
czyli wniosek prosty ze najlepiej w ogole bez filtra podlaczyc i nie bedzie mial problemow i jedna rzecz odpada do wymiany
ale badziewne te filtry teraz robią
czyli wniosek prosty ze najlepiej w ogole bez filtra podlaczyc i nie bedzie mial problemow i jedna rzecz odpada do wymiany
-
- Bywalec forum
- Posty: 893
- Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
- BMW: E46 318i fl w sedesie
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: Fz51423
- Lokalizacja: Szczecin
Przecież to jakaś prowokacja
Najpierw piszesz coś takiego, a potem ze pompa padła akurat po wymianie filtra... Grubokawbandos pisze: ↑18 cze 21, 12:15 W styczniu przy mrozach gasł po odpaleniu, jak się nie potrzymało gazu. Rozruch był ciężki tak w ogóle. Powyżej zera palił normalnie, ale szarpał na zimnym. Ale jakoś jeździł. Wlałem czyściciel baku i wtrysków. Nie zaobserwowałem różnicy. Wlałem połówkę denaturatu przy tankowaniu i pomogło. Miałem wodę w baku lub filtrze. Kupiłem teraz nowy filtr ale olać, to. Korekty bliskie zeru. Poczekam, aż stuknie te 60tys i wymienię. Będę 15złotych do przodu.