Nie mogę odpalić po długim postoju. Wskazówka temp. max, kontrolka ABS, DSC, wentylator chodzi na max. Po chwili gaśnie

wideloop
Posty: 2
Rejestracja: 20 lis 23, 18:14
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Rumia
Płeć:

#1

Post autor: wideloop »

Moi drodzy, potrzebuję pomocy w diagnozie BMW E46 320D (136km). Samochód około dwóch tygodni stał i nie był ruszany, odpalany ani otwierany.
W momencie przekręcenia stacyjki w pozycję zapłonu wskazówka temperatury ustawia się na maksymalną wartość i dodatkowo świecą się kontroli ABS i DSC. Wentylator pod maską chodzi na maksymalnych obrotach. Przy próbie rozruchu samochód wstanie na chwilę i zaraz go odcina.

W INPIE mogę połączyć się jedynie ze sterownikiem silnika. Pozostałe sterowniki nie odpowiadają (próbowałem łączyć się z ABS, DSC, Zegarami, Poduszkami). Wszystkie 4 błędy załączone na zdjęciu powracają po uruchomieniu silnika.

Obrazek

Do tej pory sprawdziłem bezpieczniki w schowku, odpiąłem komputer i wyczyściłem styki (w środku sucho, wygląda jak oryginał). Sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki pod maską oraz naładowałem akumulator.

Czy ktoś może przerabiał podobne problemy albo ma jakąś podpowiedź, gdzie można szukać rozwiązania?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10348
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Łączysz się pod maską czy w kabinie?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
wideloop
Posty: 2
Rejestracja: 20 lis 23, 18:14
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Rumia
Płeć:

#3

Post autor: wideloop »

W kabinie. Nie zauważyłem nigdzie pod maską złącza OBDI (tego okrągłego).

Sprawdziłem jeszcze kilka rzeczy. Zegary wypinane i podpinane - brak zmian.
Sterownik komfortu, podpinany i wypiany - brak zmian.
Wtyczki wyczyszczone pod maską, w zegarach i sterowniku komfortu.
bythomas1
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 1 cze 17, 19:40
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Wejherowo

#4

Post autor: bythomas1 »

Musisz odłączyć każdy sterownik , bo któryś robi zwarcie
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”