Nie działa ABS i ASC

Tomasz003
Posty: 4
Rejestracja: 19 gru 20, 10:50
BMW: E46 compact
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Brzesko

#1

Post autor: Tomasz003 »

Witam, nie dawno zakupiłem e46 compact 2.0 143km, żadne kontrolki się nie świecą, przycisk ASC nie reaguje lecz ABS i ASC nie działa, pod podpięciu do komputera pokazuje błąd 5DF7 i 5DF5, czy ktoś się orientuje co może być przyczyną? Żadne kontrolki się nie świecą a systemy nie działają.
Pozdrawiam 🙂
https://e46forum.pl/images/upload/7f1b7010e96f5f575d59218c20681cd2.jpeg
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

To co pokazałeś świadczy o skokach napięcia (regulator napięcia do wymiany) i zgonie sterownika dsc. Jeżeli kontrolek nie ma to zostały zaklejone izolacją :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Tomasz003
Posty: 4
Rejestracja: 19 gru 20, 10:50
BMW: E46 compact
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Brzesko

#3

Post autor: Tomasz003 »

Dziękuje za szybką i trafna odpowiedz, wykonałem test i kontrolka od abs’u i asc nie nie swieci, wiec pewnie zaślepione, sterownik już wyciagnalem, teraz pytanie co z nim zrobić, polecacie kogoś do naprawy sterownika ?
Druga sprawa prawdopodobnie moduł komfortu również uszkodzony bo centralny zamek zupełnie nie działa myśle, ze jedna osoba może naprawić obie rzeczy, poprawcie mnie jeśli się mylę.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Zacznij najpierw od ogarnięcia odpowiedniego ładowania, ponieważ szkoda kolejnych modułów.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Tomasz003
Posty: 4
Rejestracja: 19 gru 20, 10:50
BMW: E46 compact
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Brzesko

#5

Post autor: Tomasz003 »

Jeśli chodzi o spadek napięcia to błąd 5DF7 był jako nieobecny i po wykasowaniu już tylko ponawiał się błąd 5DF5 czy w takim razie mogę przyjąć ze napięcia są dobre ? Druga sprawa, jak szukać „nowego” modułu, albo może ktoś tutaj na na sprzedaż ? Nie wiem które numery maja się zgadzać i kiedy będę musiał kodować a kiedy nie.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Nie można założyć, trzeba to sprawdzić, ładowanie powyżej 18V nie pojawia się przypadkowo. Teoretycznie jak będzie miał ten sam numer to wystarczy kalibracja czujnika kąta skrętu. Warto najpierw sprawdzić jego zasilanie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Tomasz003
Posty: 4
Rejestracja: 19 gru 20, 10:50
BMW: E46 compact
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Brzesko

#7

Post autor: Tomasz003 »

Witam, ładowanie sprawdziłem jest ok 14v, wczoraj zamontowałem inny sterownik ABS działa, lecz trakcja się swieci i jest błąd 5E1F co muszę teraz z tym zrobić, pewnie chodzi o jakaś kalibrację, może ktoś jest z okolicy i mógłby mi to zrobić ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#8

Post autor: maniek21112 »

Tak, trzeba przekodować, zmienić vin i zrobić kalibrację czujnika kąta skrętu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”