Nawiew dmucha na 10%, a z klimatyzacją na 5%
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 cze 23, 20:15
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Chorzów
- VIN: CJ69889
- Płeć:
Cześć,
Sytuacja wydarzyła się we wtorek i trwa do dziś, przejechałem z rana ok. 80km do pracy, auto zostawiłem na firmowym parkingu, było ze 30 stopni.
W drodze do pracy jechałem z włączoną klimą i nawiewem i wszystko OK, żadnego falowania czy innych problemów.
Po kilku godzinach wsiadam do auta, a tu klops, auto nagrzane, nawiew nie działa, klima nic nie daje.
Otworzyłem okna i z powrotem 80km, kratki centralne ustawiony były na niebieski, termostat na 16 stopni, ale nie korzystam z AUTO.
Zauważyłem, że przy kratkach na czerwono nic nie leci, na niebiesko sam nawiew tak z 10% nominalnej mocy, przy klimie jeszcze mniej.
Pomyślałem, że dmuchawa padła, ale coś tam dmucha, potem że akumulator stary albo alternator za mało go ładuje, ale doczytałem na forum, że większość typuje rezystor dmuchawy.
Objawy jak wyżej pasują? Nawiew przestał działać nagle i nie działa do dzisiaj.
Jeśli tak to ten będzie pasował? Meyle 314 880 0000 (nie moge wkleić linku)
318 i (N42 B20 A N46 B20 A N46 B20 C) 1995ccm 143KM/105kW 2001/09-2005/02
Sytuacja wydarzyła się we wtorek i trwa do dziś, przejechałem z rana ok. 80km do pracy, auto zostawiłem na firmowym parkingu, było ze 30 stopni.
W drodze do pracy jechałem z włączoną klimą i nawiewem i wszystko OK, żadnego falowania czy innych problemów.
Po kilku godzinach wsiadam do auta, a tu klops, auto nagrzane, nawiew nie działa, klima nic nie daje.
Otworzyłem okna i z powrotem 80km, kratki centralne ustawiony były na niebieski, termostat na 16 stopni, ale nie korzystam z AUTO.
Zauważyłem, że przy kratkach na czerwono nic nie leci, na niebiesko sam nawiew tak z 10% nominalnej mocy, przy klimie jeszcze mniej.
Pomyślałem, że dmuchawa padła, ale coś tam dmucha, potem że akumulator stary albo alternator za mało go ładuje, ale doczytałem na forum, że większość typuje rezystor dmuchawy.
Objawy jak wyżej pasują? Nawiew przestał działać nagle i nie działa do dzisiaj.
Jeśli tak to ten będzie pasował? Meyle 314 880 0000 (nie moge wkleić linku)
318 i (N42 B20 A N46 B20 A N46 B20 C) 1995ccm 143KM/105kW 2001/09-2005/02
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Tak, będzie pasował:
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=64116923204
https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=64116923204
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 cze 23, 20:15
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Chorzów
- VIN: CJ69889
- Płeć:
Dziwna sytuacja, dzisiaj kiedy temperatura wynosi 18 stopni nagle wszystko działa, dmuchawa reaguje na zmianę mocy na panelu, klima działa poprawnie, zmiana czerwone-niebieskie działa wydaje się poprawnie.
Jeża już zamówiłem, ale zastanawiam się czy to nie jakiś czujnik temperatury czy termostat, który wariuje jak na zewnątrz jest 30 stopni...
Przy tej temperaturze nawiew nie działał od wtorku do piątku, sobota temperatura niższa i nagle wszystko śmiga.
Dodam (choć to pewnie nieistotne), że panel pamięta jakby dwa ustawienia i losowo przy włączaniu zapłonu wyświetla je na panelu.
Np. w zimie potrafię zostawić auto z manualnymi nawiewa i 28 stopni, a po odpaleniu zapłonu na następny dzień mam jakieś wcześniejsze letnie ustawienia z Auto na 16 stopni
Jeża już zamówiłem, ale zastanawiam się czy to nie jakiś czujnik temperatury czy termostat, który wariuje jak na zewnątrz jest 30 stopni...
Przy tej temperaturze nawiew nie działał od wtorku do piątku, sobota temperatura niższa i nagle wszystko śmiga.
Dodam (choć to pewnie nieistotne), że panel pamięta jakby dwa ustawienia i losowo przy włączaniu zapłonu wyświetla je na panelu.
Np. w zimie potrafię zostawić auto z manualnymi nawiewa i 28 stopni, a po odpaleniu zapłonu na następny dzień mam jakieś wcześniejsze letnie ustawienia z Auto na 16 stopni
-
- Bywalec forum
- Posty: 1707
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Wydaje mi się, że ustawienia klimy i reszty przypisane są do pilota a nie ews. W obu przypadkach jest to bezprzewodowe jednak w przypadku pilota wymaga otworzenia/zamknięcia nim auta.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 13 Odpowiedzi
- 5559 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Budzio
-
- 2 Odpowiedzi
- 2030 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kuboleoss
-
- 4 Odpowiedzi
- 1667 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sebi16
-
- 3 Odpowiedzi
- 2407 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 2 Odpowiedzi
- 1396 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: DejvidW
-
- 6 Odpowiedzi
- 10885 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: SebaMx
-
- 6 Odpowiedzi
- 11177 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: IFrIT_86
-
- 13 Odpowiedzi
- 15338 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tasior87
-
- 2 Odpowiedzi
- 1661 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 1 Odpowiedzi
- 2797 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112