N42B20 Wymiana cewki i falowanie.

Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#11

Post autor: Palec11 »

Samniewiemkto pisze:Ja Polecam swap na M54, bo aż smutno :( mi czytać kolejne twoje tematy w dziale serwisowym... i zawsze silnik. Resztę koledzy już napisali wyżej :)
Na SWAP trzeba mieć dobrego dawcę i jednorazowo sporą górkę gotówki :) Zobaczymy wymiana cewki to 100zł więc jakaś mega inwestycja to to nie jest zobaczymy co się stanie po wymianie póki co czekam na cewkę cały czas.

PS:Cewka została wymieniona chcec engine przestało się świecić silnik pracuje wszystko generalnie wydaje się ok ... ale nie do końca ;/

Otóż po wymianie cewki o odpaleniu auta obroty falowały spadały poniżej 700 raz się zwiększały przez chwile auto tak jak by samo gazu dodawało (SILNIK ZIMNY PIERWSZE ODPALENIE PO WYMIANIE CEWKI) i co raz te obroty sobie zafalują albo spadną ... (auto nie gaśnie) Auto jedzie ładnie przyśpiesza i wszystko jest ok na rozgrzanym silniku też wszystko jest ok tzn bardzo bardzo delikatnie te obroty sobie zafalują nie wiem w czym może być problem generalnie auto bd jeszcze obserwował i zobaczymy czy to się będzie powtarzać.

Po skasowanie błędów i przejechaniu wszystkie błędy znikneły poza jednym co on może oznaczać ?

P A M I Ê Æ B £ Ê D Ó W ---------------------------------------
Date: 27.01.2017 16:07:16 ECU: ME9K_NG4 JobStatus: OKAY Variant: ME9K_NG4-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 b³êdów w pamiêci !-------------------------------------------------------------
27C3 CDKTOENS - Signal Oelniveausensor (TOENS)
Licznik b³êdów: 0 Logistic licznik: 0
1. Umweltsatz Przebieg 10640 km Motordrehzahl (nmot) 3240.00 /min Versorgungsspannung (ub) 3.11 V Motortemperatur (tmot) -30.00 Grad C Ansauglufttemperatur (tans) 66.00 Grad C
2. Umweltsatz Przebieg 330970 km Motordrehzahl (nmot) 3240.00 /min Versorgungsspannung (ub) 3.11 V Motortemperatur (tmot) -34.50 Grad C Ansauglufttemperatur (tans) 65.25 Grad C
3. Umweltsatz Przebieg 313100 km Motordrehzahl (nmot) 3240.00 /min Versorgungsspannung (ub) 3.11 V Motortemperatur (tmot) 0.75 Grad C Ansauglufttemperatur (tans) 65.25 Grad C
Signal unplausibel Testbedingungen erfuellt Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Error code: 01 27 C3 28 25 00 00 04 28 51 21 18 98 81 49 51 21 12 97 7A 4E 51 21 41 =============================================================


Ratujcie panowie palca :)
Awatar użytkownika
Samniewiemkto
Bywalec forum
Posty: 713
Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#12

Post autor: Samniewiemkto »

pojeździj trochę i daj znać jeśli po kilku kolejnych odpaleniach dalej będzie to samo.
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#13

Post autor: Palec11 »

Ok tak zrobię :) A ten błąd co może oznaczać ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”