n42b18a Migająca kontrolka silnika, nie pali na 4 cylinder, trzęsie budą, błędy

Awatar użytkownika
rradek01
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 19 kwie 17, 12:58
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Nasielsk

#1

Post autor: rradek01 »

Witam,
Dzisiaj podczas porannego odpalenia zaczęła migać kontrolka silnika po czym zaczęła świecić na stało.
Z błędów wynika że nie pali na 4 cylinder, trzęsie buda i spadek mocy.
Co to może być?
I pytanie jutro mam trasę 250km, czy przez to może coś sie gorzej zepsuć czy lepiej nie jechać?
Poniżej wstawiam błędy, po usunięciu błędów wyskakują na nowo:
1349
1341
1129
2744
274E
27c3
Przemqtm
Bywalec forum
Posty: 218
Rejestracja: 14 kwie 21, 19:12
BMW: BMW E46 silnik n42b20
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kowalowa

#2

Post autor: Przemqtm »

Zamień cewkę na początek 3 z 4 i zobacz czy będzie blad cewki nr 3
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#3

Post autor: maniek21112 »

Zdecydowanie trasa nie jest wskazana w takim stanie, grozi to poważną usterką silnika, duża ilość niespalonego paliwa w cylindrze może mieć nieprzyjemny skutek.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
rradek01
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 19 kwie 17, 12:58
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Nasielsk

#4

Post autor: rradek01 »

Tak to była cewka, ja ją zamówiłem od razu po napisaniu posta bo tez tak mi się wydawało, przyszła po 2 godzinach więc po problemie.
Ale mam dla was taką ciekawostkę, ta cewka musiała mi już wcześniej od roku padać choć nie wywalało żadnych błędów. Po czym to twierdzę? Szarpało mi podczas zmiany biegów, można by pomyśleć że to sprzęgło, poduszki pod silnikiem... ale nie to była wina cewki, dla mnie to dziwne bo teraz nie ma żadnego szarpania... Co prawda czuje teraz nawet że lepiej się auto zbiera, ale że cewka była winna szarpaniom podczas zmiany biegów to bym tego nie obstawiał.
Przemqtm
Bywalec forum
Posty: 218
Rejestracja: 14 kwie 21, 19:12
BMW: BMW E46 silnik n42b20
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kowalowa

#5

Post autor: Przemqtm »

Dobrze że wszystko wróciło do normy
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”