[n42 1.8i 143hp] za niskie obroty na ciepłym silniku

rysiektr
Bywalec forum
Posty: 684
Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
BMW: E46 Touring N42B20A
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#21

Post autor: rysiektr »

I jak tam? Wiadomo coś?
Chudy135
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 31 paź 15, 13:43
BMW: E46 N42 318i
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#22

Post autor: Chudy135 »

Właśnie wymieniłem świece ale i to nie pomogło.... Nie wiem co jeszcze... Wtryski, kable, lambda (ale wtedy problem nie występowalby na jednym cylindrze), peknieta głowica?
rysiektr
Bywalec forum
Posty: 684
Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
BMW: E46 Touring N42B20A
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#23

Post autor: rysiektr »

N42 nie ma kabli zapłonowych, chyba, ze masz na myśli elektronikę silnika. Mierzyłeś kompresję? Sonda tez odpada.
Chudy135
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 31 paź 15, 13:43
BMW: E46 N42 318i
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#24

Post autor: Chudy135 »

Miałem na myśli kable idące do cewek zapłonowych. Nie sprawdzałem. Jak to zrobić? Komputer?
rysiektr
Bywalec forum
Posty: 684
Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
BMW: E46 Touring N42B20A
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#25

Post autor: rysiektr »

To raczej na pewno nie kable.
Chudy135
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 31 paź 15, 13:43
BMW: E46 N42 318i
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#26

Post autor: Chudy135 »

W takim razie co? Dziurawy dolot, walniety jakiś czujnik, silniczek krokowy? Jeśli to ma coś ze sobą wspólnego to gdzieś mi ubywa chłodziwa i prawdopodobnie kapie na kolektor wydechowy bo czuć w nawiewie, dymi czasem i słychać jak skwierczy (ale to rzadko), może klapa na głowicy cieknie albo z kads się zlewa i obie usterki są że sobą powiązane?
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#27

Post autor: Jarando »

Może nastawnik valvetronika szwankuje?

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
rysiektr
Bywalec forum
Posty: 684
Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
BMW: E46 Touring N42B20A
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#28

Post autor: rysiektr »

A sprawdzałeś czy węże od odmy są ok? Co się dzieje, jak odkręcisz korek wlewu oleju na pracującym silniku?
Błędy teraz na kompie są jakieś?
Kompresję mierzyłeś?
Chudy135
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 31 paź 15, 13:43
BMW: E46 N42 318i
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#29

Post autor: Chudy135 »

Jak tylko poluzuje korek to przygasa, jak zdejme całkiem to gaśnie. Błędy wyczyszczone tylko od hamulców się palą bo nie mam czasu czujnika wymienić z tyłu... Kompresji nie mierzyłem bo nie wiem jak ( za pomocą obd?) odmy nie sprawdzałem. Trzeba pół auta rozbierać żeby się tam dostać?
rysiektr
Bywalec forum
Posty: 684
Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
BMW: E46 Touring N42B20A
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#30

Post autor: rysiektr »

Żeby zmierzyć kompresję to potrzebujesz manometr, wypinasz cewki, świece, wypinasz wtyczkę vvt, wkręcasz manometr i kręcisz rozrusznikiem.
Wrzuć sreeny z analog 3 i analog 4 z INPY
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”