Kodowanie modułu komfortu

Wszystko, co dotyczy kodowania E46. NCS Expert, INPA, kody błędów, porady, instrukcje instalacji przy użyciu VMware
kalinbmw
Posty: 4
Rejestracja: 1 gru 23, 20:07
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
VIN: KK50025
Płeć:

#1

Post autor: kalinbmw »

Cześć ,
Mam pytanie , nie mam świateł w bagażniku i tych do czytania książek , również światła z tyłu nie reagują na swój przycisk. Przeczytałem , że problemem moze byc uszkodzony moduł komfortu i pytanie jest takie czy jakbym kupił identyczny po numerach starego to czy muszę go kodować , czy wystarczy ze po prostu go przeloze i podłączę i wszystko bedzie działac ?
Pozdro
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7218
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

w zasadzie nie 'musisz', tylko bedzie dzialal tak jak w aucie z ktorego go wyjeto :D

ale wypadaloby to zrobic, zgrac sobie konfiguracje ze swojego i wgrac do nowego
wystarczy Ci laptop z ncsem
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
kalinbmw
Posty: 4
Rejestracja: 1 gru 23, 20:07
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
VIN: KK50025
Płeć:

#3

Post autor: kalinbmw »

dzięki za odpowiedź :)
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1707
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#4

Post autor: kosteg »

kalinbmw pisze: 1 lut 24, 14:56 nie mam świateł w bagażniku i tych do czytania książek , również światła z tyłu nie reagują na swój przycisk.
A masz ikonę na desce, że bagażnik jest otwarty (oczywiście gdy jest otwarty).

Co do oświetlenia z przodu jeśli nie działa wyłacznie oswietlenie do czytania plus "to na przycisk" z tyłu to obstawiam nie gm5 a wymienione lampki na te z "pakietu oświetlenia" bez uzupełnienia instalacji.

GM5 kodować wypada zawsze. Jednak jeśli kupisz moduł z takiej samej budy z podobnym wyposażeniem (istotne jestilość szyb w prądzie, xenon i alarm) i to możesz przełożyć bez kodowania i poza tym co ktoś miał pod siebie reszta będize działać bez zmian.

Kupno po numerach to trochę loteria. Z jakiegoś powodu jest to powielane na grupach jakoby numery cokolwiek gwarantować miały... Wedle realoem oryginalny gm5 z mojego auta mógł być zamontowany w e46, x3 i z8... mam nadzieję, że widac jak odmienne to typy pojazdów i jak bardzo kodowanie jest konieczne aby go dopasować jak trzeba :)

Co do zakupu samoego gm5 - jeśli już będzie taka konieczność faktycznie. Nie patrz na to co masz teraz w aucie. Szukaj modułu z x3 z H.W. oznaczonym od 2.0 w górę. To są moduły gdzie ferelne przekaźniki zamka centralnego zostały zastąpione zupełnie innym typem innego producenta (już chyba tylko NEC je robi). Są w zasadzie pancerne. W x3 znajdziesz moduły z h.w aż do 3.5. Tylko pamiętaj, że moduły oznaczone jako 10, 11 itp to faktycznie moduły z początk uprodukcji o nr 1.1 1.2 itp tylko z jakiegoś powodu bez kropki.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kodowanie”