Jak znaleźć silnik do swapa?

Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#11

Post autor: Broder »

M52TUB20 , co ciekawe pierscienie olejowe w tym silniku byly 2 czesciowe jak w M54, szczelina ~0,75mm na pierwszym cylindrze, na reszcie nie sprawdzalem ale na pewno nie bylo lepiej ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Samniewiemkto
Bywalec forum
Posty: 713
Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#12

Post autor: Samniewiemkto »

Nt. M54 czytałem w prasie motoryzacyjnej, że poza pierscieniami, pierwsza seria 2000-2001 miała dodatkowo problemy z uszczelniaczami. Jeśli ktoś więc ma problem z zużyciem i silnik z pierwszych serii to profilaktyczne wymiana uszczelniaczy również może znacząco pomóc. Nie zlikwiduje zużycia, ale jeśli ograniczy zużycie między wymianami to jest moim zdaniem warto wydać ten 1000 zł.
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#13

Post autor: Broder »

byc moze tak jest, ale prasa motoryzacyjna to dla mnie zaden wyznacznik, tam czesto e46 to seria 5, wiec trzeba brac duza poprawke na to co pisza autorzy.
Przyklad pojawil sie dzisiaj na fb ;)
Obrazek
Obrazek
apogeumz
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 26 lut 17, 14:10
BMW: E46 318Ci
Rok produkcji: 2004
Państwo: Niemcy
Województwo: ---
Miasto: Frankfurt a.M/Tczew

#14

Post autor: apogeumz »

Jezeli chodzi o swapy to kupowanie samego silnika jest jak kupowanie kota w worku, lepiej kupic tanio druga ze sprawnym silnikiem, moje zdanie ;)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”