jak odkrecic linke recznego ??

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#21

Post autor: Flaczek »

To chyba masz stare linki nie? To sprawdź czy przejdzie ten początek który się przykręca przy dźwigni, jak to przejdzie to reszta przejdzie bez problemu...
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#22

Post autor: Jarando »

Flaczek, od kilku tygodni obserwuje Twoje „chamskie” posty/odpowiedzi w kilku tematach.
Tym razem czara goryczy przelała się.
Dostajesz tylko OSTRZEŻENIE, ale za następny taki post będzie BAN.
Takie zachowanie jest naganne i nie będzie tolerowane na naszym forum.

PS. Wszystkie Twoje „chamskie” posty usunąłem, bo i tak nie wnosiły nic konstruktywnego do tematów.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
DwaLitryPL

#23

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie to mam jeszcze jedno pytanie bo jutro pasuje mi te linki kupić/zamówić

Widziałem jak kolega scghost montował linki firmy linex i miał problem z montażem + na forum też ktoś pisał,że kupił linki linex i nie można przełożyć ich

czy nie lepiej dać po prostu te 100zł i kupić dwie linki trw/ate ? jak to w zamiennikach bywa moze być ciut coś grubsze itp i nie wejdzie a znów taki ate czy trw bez problemu
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7218
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#24

Post autor: scghost »

te linexy maja dosc grube kolnierze te po stronie dzwigni recznego i przelozenie ich przez
skorodowane od srodka rurki w moscie jest prawie niemozliwe, ale po lekkim spilowaniu dookola sie da
po prostu trzeba umiec sobie radzic
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#25

Post autor: maniek21112 »

Czyli klasycznie rzeźbiarstwo, nic na siłę tylko młotkiem, a jak nie idzie to musi być większy młotek :D
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
DwaLitryPL

#26

Post autor: DwaLitryPL »

zamówiłem linki ate.Miały być TRW ok 10zł tańsze na sztuce z tym,że mieli jedną sztukę a druga na jutro więc wolałem ATE wziąć.Te otwory sa o tyle upierdliwe,że jedynie papier ścierny tam można zwinąć i włożyć :)
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#27

Post autor: Flaczek »

Ja kupiłem linki TRW, obie są całkowicie inne praktycznie, całkiem inna budowa. Ale przeszły przez wózek bez większego problemu, tyle, że ja miałem wypiaskowane.
DwaLitryPL

#28

Post autor: DwaLitryPL »

te otwory wyczyściłem tyle ile mogłem jak mialem wózek zdemontowany.Papier ścierny zwinięty w rulkę i szorowanie,ale nie jakoś zbyt dokładnie to samym papierem cięzko.Kupiłem dzisiaj linki ATE i przeszły bez żadnego problemu w otworach nawet siły żadnej nie trzeba było użyć.Jak bym wiedział,że zapłacę 136zł to bym kupił trw za 85zł obie bo pewnie jakość podobna.Tylko w sklepie powiedzieli 110 a dziś okazało się 136 przy odbiorze.Na alledrogo w 100 by się zamknął z ATE tylko znów przestój czekanie :)
DwaLitryPL

#29

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie spytam czy montując nowe szczęki hamulca ręcznego warto profilaktycznie dać takie podkładki:

https://intercars.pl/produkty/344886-elementy-szczeki-hamulcowej-quick-brake-5510

dodam,ze fabryczne mocowania jeszcze trzymają dlatego zastanawiam się czy mimo to warto to dać w razie ''w''
DwaLitryPL

#30

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie mam jedno pytanie jeszcze pomoże ktoś? chodzi mi o wciśnięcie linki w otwór zwrotnicy przy kole.Czy linka tutaj przy kole po włożeniu ma tak wystawać jak na zdjęciu? to co zaznaczyłem strzałką czerwoną czy to powinno jeszcze się wcisnąć do środka? bo logicznie patrząc na to to nie ma opcji takiej bo już to spiera się o obręcz otworu tam w zwrotnicy. Może mi ktoś odpowiedzieć?pytam dlatego,że jak np chce linkę wyjąć to łatwo mogę do tyłu wycofać i już wyjęta ze zwrotnicy.A np tam w tunelu jak dźwignia ręcznego to tam trzeba je wcisnąć w otwory aż zaskoczą

Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”