EML + kontrola trakcji M52B25TU

Janek Terror
Posty: 8
Rejestracja: 15 lis 16, 17:21
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: gliwice

#1

Post autor: Janek Terror »

Witam , mam pytanie jak w temacie świeca mi się te dwa błędy - przepustnica po regeneracji nic się nie zmieniło , wsadziłem drugą uzywaną dalej to samo , wtyczka wyczyszczona że wygląda jak z fabryki , przemierzyłem przejście na kablach między wtyczka a sterownikiem i wszystko tak jak ma być zgodnie ze schematem , więc moje pytanie co ją boli ? Na inpie są takie błędy

Obrazek
Obrazek
w0jta5
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 26 lis 21, 8:02
BMW: E46 318+
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Karkonosze
VIN: JT02111

#2

Post autor: w0jta5 »

Janek Terror
Posty: 8
Rejestracja: 15 lis 16, 17:21
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: gliwice

#3

Post autor: Janek Terror »

Czyli sterownik silnika?
w0jta5
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 26 lis 21, 8:02
BMW: E46 318+
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Karkonosze
VIN: JT02111

#4

Post autor: w0jta5 »

Bez sprawdzenia się nie obejdzie. Poszukaj jeszcze podobnych przypadków, może szlak jest już przetarty.
Osobiście rozebrałbym sterownik i dokładnie obejrzał ścieżki, ew. dał komuś kto może posprawdzać komponenty na płytce.
Można zaryzykować aktualizację sterownika przez WINKFP

BTW masz trochę niskie napięcie spoczynkowe aku.
Janek Terror
Posty: 8
Rejestracja: 15 lis 16, 17:21
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: gliwice

#5

Post autor: Janek Terror »

Aku 2lata i był ładowany prostownikiem ,nic tylko pozostaje dać jakiemuś elektrykowi bo sam raczej już nic nie zrobię...
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”