e46 Touring 320d M47 136Km głośna praca i brak mocy

lisekmariuszl
Posty: 8
Rejestracja: 11 lis 16, 12:30
BMW: E46 320d m47 136Km
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bieżuń

#11

Post autor: lisekmariuszl »

A jak w DIS można wykonać od nowa adaptacje map wtryskowych?
trandolf
Specjalista
Posty: 313
Rejestracja: 2 lut 11, 10:38
BMW: E46 320D 2001 M47
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Przemyśl

#12

Post autor: trandolf »

Tutaj film pokazujący test ustawienia pompy VP44, jak widać wszystko z nią OK, ustawiona jest dobrze i przy sygnale 50% wyprzedza zapłon:

[youtube]JNIZGNStc24[/youtube]
lisekmariuszl
Posty: 8
Rejestracja: 11 lis 16, 12:30
BMW: E46 320d m47 136Km
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bieżuń

#13

Post autor: lisekmariuszl »

Gdy występuje ten objaw głośnej pracy to jet duża rozbieżność w kontach wtrysku np zadany -1,5 a zmierzony 25
trandolf
Specjalista
Posty: 313
Rejestracja: 2 lut 11, 10:38
BMW: E46 320D 2001 M47
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Przemyśl

#14

Post autor: trandolf »

Z jakiegoś powodu pompa wyprzedza zapłon do maksymalnej wartości, stąd dźwięk spalania stukowego.
lisekmariuszl
Posty: 8
Rejestracja: 11 lis 16, 12:30
BMW: E46 320d m47 136Km
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bieżuń

#15

Post autor: lisekmariuszl »

Witam czy to moze powodować zacinający tłoczek pompy? Podobno takie obiawy moga powodować ułamane kable od sterownika pompy. Na sprawdzenie czy to na pewno tłoczek dostałem rade aby dolać mixolu i poobserwować czy problem nie będzie rzadziej wystepował
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”