E46 po wymianie pompy ABS/DSC dalej ten sam problem

Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#1

Post autor: Seba97e46 »

Witam, od 2 miesięcy jeżdżę ze świecącymi się kontrolkami DSC, ABS, ręczny. Na 99% padł sterownik pompy, ponieważ w Inpie pokazuje błąd pompy ABS. Dzisiaj przyszła mi taka sama pompa, o takich samych numerach, podłączyłem, złożyłem, układ odpowietrzony. Kontrolki nadal świecą, w inpie błędu nie da się usunąć.. jak włączam zapłon to zgasną na sekundę i znowu się zapalają i w tym momencie błąd powraca. Próbowałem jakoś kodować w NCS Expercie jednak nic to nie daje, w Inpie również próbowałem zakodować numer vin DSC z czujnikiem skrętu (jakoś tak). Dodam, że za pierwszym razem sprawdziłem błędy to pokazało się ich aż 5, usunąłem, zostały 2 wtedy zakodowałem ten czujnik skrętu z DSC to został tylko jeden błąd, i to właśnie ten nieszczęsny błąd pompy ABS. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Ktoś wie co to może być? Może coś źle robię, albo to co kupiłem jest również zepsute?
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#2

Post autor: Jarando »

Jaki VIN wpisywałeś do sterownika DSC?
Sterownik DSC musi mieć ten sam VIN jaki ma ECU silnika.
BTW nie masz czasem błędu któregoś czujnika ciśnienia na pompie hamulcowej?

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#3

Post autor: Seba97e46 »

[quote="Jarando"]Jaki VIN wpisywałeś do sterownika DSC?
Sterownik DSC musi mieć ten sam VIN jaki ma ECU silnika.
BTW nie masz czasem błędu któregoś czujnika ciśnienia na pompie hamulcowej?

VIN nigdzie nie wpisywałem bo do końca nie wiem jak się to koduje w NCS'ie, mógłbyś mi powiedzieć jak to zrobić i skąd wziąc nr VIN ECU?
Czujniki są raczej w porządku bo wyskakuje tylko błąd 5DF5
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#4

Post autor: Jarando »

NCS EXPERT -> Wybierz profil "Expertmode" ->F1 (VIN/ZCS/FA)->F3 (ZCS/FA) -> Wybierz E46 -> Wybierz np. ALSZ -> F4 (Process ECU) -> Wybierz MK60 -> F3 (Execute job)
Zrobione.

Po tej operacji pozostaje Ci skalibrować wszystkie czujniki w MK60 (DSC) za pomocą INPY.

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#5

Post autor: Seba97e46 »

No to tak samo robiłem w NCS Expert i nic :/ A co do tej inpy to jakie mam tam skalibrować czujniki?
I jeszcze jeden problem, na tej pompie co wymieniłem pedał hamulca ucieka powoli do podłogi jak się go mocniej ciśnie
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#6

Post autor: Jarando »

Podaj dokładnie jaki masz błąd.
Bo to nie będzie raczej błędny VIN.
Układ dobrze odpowietrzyłeś?
Pedał nie może tak opadać.

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#7

Post autor: mariryb »

)
Jarando pisze:Podaj dokładnie jaki masz błąd.
Bo to nie będzie raczej błędny VIN.
Układ dobrze odpowietrzyłeś?
Pedał nie może tak opadać.

Wysłane z mojego SM-N910C
Sam miałem problem z odpowierzenien pompy dsc. Trzeba to zrobić inną a później klasycznie. Pedał też wpadał w podłogę.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#8

Post autor: Seba97e46 »

Taki błąd wyskakuje w inpie, układ jest raczej dobrze odpowietrzony, auto stało na klockach i każde koło po 4 razy, zaczynając od najdalszego.
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 1 kwie 17, 9:58 przez Seba97e46, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#9

Post autor: Seba97e46 »

Seba97e46 pisze:
Jarando pisze:Podaj dokładnie jaki masz błąd.
Bo to nie będzie raczej błędny VIN.
Układ dobrze odpowietrzyłeś?
Pedał nie może tak opadać.
Taki błąd wyskakuje w inpie, układ jest raczej dobrze odpowietrzony, auto stało na klockach i każde koło po 4 razy, zaczynając od najdalszego.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#10

Post autor: Seba97e46 »

mariryb pisze:Sam miałem problem z odpowierzenien pompy dsc. Trzeba to zrobić inną a później klasycznie. Pedał też wpadał w podłogę.
Tzn w jaki sposób dokładnie to odpowietrzyłeś?

PS. sory za poprzednią odpowiedz, nie wiem czemu dwa razy dodałem
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”