E46 po wymianie pompy ABS/DSC dalej ten sam problem
- Seba97e46
- Bywalec forum
- Posty: 134
- Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
- BMW: E46 318i N42 2001r
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
Witam, od 2 miesięcy jeżdżę ze świecącymi się kontrolkami DSC, ABS, ręczny. Na 99% padł sterownik pompy, ponieważ w Inpie pokazuje błąd pompy ABS. Dzisiaj przyszła mi taka sama pompa, o takich samych numerach, podłączyłem, złożyłem, układ odpowietrzony. Kontrolki nadal świecą, w inpie błędu nie da się usunąć.. jak włączam zapłon to zgasną na sekundę i znowu się zapalają i w tym momencie błąd powraca. Próbowałem jakoś kodować w NCS Expercie jednak nic to nie daje, w Inpie również próbowałem zakodować numer vin DSC z czujnikiem skrętu (jakoś tak). Dodam, że za pierwszym razem sprawdziłem błędy to pokazało się ich aż 5, usunąłem, zostały 2 wtedy zakodowałem ten czujnik skrętu z DSC to został tylko jeden błąd, i to właśnie ten nieszczęsny błąd pompy ABS. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Ktoś wie co to może być? Może coś źle robię, albo to co kupiłem jest również zepsute?
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Jaki VIN wpisywałeś do sterownika DSC?
Sterownik DSC musi mieć ten sam VIN jaki ma ECU silnika.
BTW nie masz czasem błędu któregoś czujnika ciśnienia na pompie hamulcowej?
Wysłane z mojego SM-N910C
Sterownik DSC musi mieć ten sam VIN jaki ma ECU silnika.
BTW nie masz czasem błędu któregoś czujnika ciśnienia na pompie hamulcowej?
Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
- Seba97e46
- Bywalec forum
- Posty: 134
- Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
- BMW: E46 318i N42 2001r
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
[quote="Jarando"]Jaki VIN wpisywałeś do sterownika DSC?
Sterownik DSC musi mieć ten sam VIN jaki ma ECU silnika.
BTW nie masz czasem błędu któregoś czujnika ciśnienia na pompie hamulcowej?
VIN nigdzie nie wpisywałem bo do końca nie wiem jak się to koduje w NCS'ie, mógłbyś mi powiedzieć jak to zrobić i skąd wziąc nr VIN ECU?
Czujniki są raczej w porządku bo wyskakuje tylko błąd 5DF5
Sterownik DSC musi mieć ten sam VIN jaki ma ECU silnika.
BTW nie masz czasem błędu któregoś czujnika ciśnienia na pompie hamulcowej?
VIN nigdzie nie wpisywałem bo do końca nie wiem jak się to koduje w NCS'ie, mógłbyś mi powiedzieć jak to zrobić i skąd wziąc nr VIN ECU?
Czujniki są raczej w porządku bo wyskakuje tylko błąd 5DF5
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
NCS EXPERT -> Wybierz profil "Expertmode" ->F1 (VIN/ZCS/FA)->F3 (ZCS/FA) -> Wybierz E46 -> Wybierz np. ALSZ -> F4 (Process ECU) -> Wybierz MK60 -> F3 (Execute job)
Zrobione.
Po tej operacji pozostaje Ci skalibrować wszystkie czujniki w MK60 (DSC) za pomocą INPY.
Wysłane z mojego SM-N910C
Zrobione.
Po tej operacji pozostaje Ci skalibrować wszystkie czujniki w MK60 (DSC) za pomocą INPY.
Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
- Seba97e46
- Bywalec forum
- Posty: 134
- Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
- BMW: E46 318i N42 2001r
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
No to tak samo robiłem w NCS Expert i nic :/ A co do tej inpy to jakie mam tam skalibrować czujniki?
I jeszcze jeden problem, na tej pompie co wymieniłem pedał hamulca ucieka powoli do podłogi jak się go mocniej ciśnie
I jeszcze jeden problem, na tej pompie co wymieniłem pedał hamulca ucieka powoli do podłogi jak się go mocniej ciśnie
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Podaj dokładnie jaki masz błąd.
Bo to nie będzie raczej błędny VIN.
Układ dobrze odpowietrzyłeś?
Pedał nie może tak opadać.
Wysłane z mojego SM-N910C
Bo to nie będzie raczej błędny VIN.
Układ dobrze odpowietrzyłeś?
Pedał nie może tak opadać.
Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
)
Sam miałem problem z odpowierzenien pompy dsc. Trzeba to zrobić inną a później klasycznie. Pedał też wpadał w podłogę.Jarando pisze:Podaj dokładnie jaki masz błąd.
Bo to nie będzie raczej błędny VIN.
Układ dobrze odpowietrzyłeś?
Pedał nie może tak opadać.
Wysłane z mojego SM-N910C
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
- Seba97e46
- Bywalec forum
- Posty: 134
- Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
- BMW: E46 318i N42 2001r
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
Taki błąd wyskakuje w inpie, układ jest raczej dobrze odpowietrzony, auto stało na klockach i każde koło po 4 razy, zaczynając od najdalszego.
Ostatnio zmieniony 1 kwie 17, 9:58 przez Seba97e46, łącznie zmieniany 1 raz.
- Seba97e46
- Bywalec forum
- Posty: 134
- Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
- BMW: E46 318i N42 2001r
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
Seba97e46 pisze:Taki błąd wyskakuje w inpie, układ jest raczej dobrze odpowietrzony, auto stało na klockach i każde koło po 4 razy, zaczynając od najdalszego.Jarando pisze:Podaj dokładnie jaki masz błąd.
Bo to nie będzie raczej błędny VIN.
Układ dobrze odpowietrzyłeś?
Pedał nie może tak opadać.
- Seba97e46
- Bywalec forum
- Posty: 134
- Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
- BMW: E46 318i N42 2001r
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
Tzn w jaki sposób dokładnie to odpowietrzyłeś?mariryb pisze:Sam miałem problem z odpowierzenien pompy dsc. Trzeba to zrobić inną a później klasycznie. Pedał też wpadał w podłogę.
PS. sory za poprzednią odpowiedz, nie wiem czemu dwa razy dodałem
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 6 Odpowiedzi
- 2166 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kapinarten
-
- 5 Odpowiedzi
- 1757 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: miklo
-
- 1 Odpowiedzi
- 1328 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 1747 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: louiepl
-
- 12 Odpowiedzi
- 7415 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamil91
-
- 0 Odpowiedzi
- 1278 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adibmw98
-
- 7 Odpowiedzi
- 2891 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kaczor_oo
-
- 14 Odpowiedzi
- 3803 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 10 Odpowiedzi
- 6617 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 2 Odpowiedzi
- 1965 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wandii