E46 negatyw z tyłu rzuca na boki...
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 lis 13, 21:20
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
Witam,
Potrzebuję waszej pomocy.
Założyłem jakiś czas temu gwint do mojej E46 i ustawili mi geometrie. Wszystko było ok. Teraz przyszła pora na zwiększenie negatywu. Na tył poszły wahacze regulowane i dystanse do felg 30mm. Wszystko pięknie tragedia zaczyna się jak wyjade na drogę na której są dziury i koleiny (innych chyba nie ma w Polsce) wtedy rzuca mi tyłem na lewo i prawo. Tak jak by jedno koło chciało wyprzedzić drugie. Co można zrobić żeby nie rzucało tak ?? Geometri raczej mi nikt nie ustawi przy takim negatywie.
Temat nr 2
Jak zwiększyć negatyw z przodu tak żeby był zbliżony do tylnego ??
Założyłem Camber plate's od Silver Project ale negatyw jest za mały, jak by go wogóle nie było. Może nawiercić w innym miejscu otwory do mocowania szpilek od camberów ?? Ale czy taki zabieg nie spowoduje że amory wyjdą mi przez maske na dziurach ??
Potrzebuję waszej pomocy.
Założyłem jakiś czas temu gwint do mojej E46 i ustawili mi geometrie. Wszystko było ok. Teraz przyszła pora na zwiększenie negatywu. Na tył poszły wahacze regulowane i dystanse do felg 30mm. Wszystko pięknie tragedia zaczyna się jak wyjade na drogę na której są dziury i koleiny (innych chyba nie ma w Polsce) wtedy rzuca mi tyłem na lewo i prawo. Tak jak by jedno koło chciało wyprzedzić drugie. Co można zrobić żeby nie rzucało tak ?? Geometri raczej mi nikt nie ustawi przy takim negatywie.
Temat nr 2
Jak zwiększyć negatyw z przodu tak żeby był zbliżony do tylnego ??
Założyłem Camber plate's od Silver Project ale negatyw jest za mały, jak by go wogóle nie było. Może nawiercić w innym miejscu otwory do mocowania szpilek od camberów ?? Ale czy taki zabieg nie spowoduje że amory wyjdą mi przez maske na dziurach ??
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Ustaw geometrię na tyle bez negatywu a dopiero później kręć sobie tak aby pochylenie Ci odpowiadało...
Camery kupiłeś najtańsze i najgorsze. Zainwestuj w coś lepszego np. K-sport
Camery kupiłeś najtańsze i najgorsze. Zainwestuj w coś lepszego np. K-sport
-
- Bywalec forum
- Posty: 248
- Rejestracja: 9 gru 18, 19:52
- BMW: 330xi e46
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: xxxxx
Kiedy regulujemy pochyleniem, zmienia się również zbieżność kół. Jeśli rzuca na boki to masz rozbieżne koła z tyłu. Zeżre Ci opony szybko
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 905 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 1417 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 3633 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kawbandos
-
- 4 Odpowiedzi
- 1867 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Gala_46
-
- 20 Odpowiedzi
- 3662 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 0 Odpowiedzi
- 1347 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariuszpol
-
- 3 Odpowiedzi
- 4635 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szuma15
-
- 9 Odpowiedzi
- 5610 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 16 Odpowiedzi
- 4919 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: roberto18
-
- 13 Odpowiedzi
- 3006 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: hackunek