E46 M52TUB20 swap na …
-
- Bywalec forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 26 sty 10, 9:06
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Witam Panowie aktualnie mam w mojej E46 z 11/1999 silnik M52TUB20 i w związku z jego niedomaganiem zastanawiam się na swapem.
Proszę o poradę jaki silnik mogę założyć aby było jak najmniej kombinowania z elektryką. Zakładać np. M52TUB28 czy szukać coś z rodziny M54 ?
Z góry dzięki za pomoc.
Proszę o poradę jaki silnik mogę założyć aby było jak najmniej kombinowania z elektryką. Zakładać np. M52TUB28 czy szukać coś z rodziny M54 ?
Z góry dzięki za pomoc.
Najmniej kombinowania to będzie z 2.8 przekodujesz kompa i już ;]
z M54 dochodzi Ci inny pedał gazu już nie na linke ale na potencjometr
z M54 dochodzi Ci inny pedał gazu już nie na linke ale na potencjometr
-
- Weteran
- Posty: 662
- Rejestracja: 22 lut 10, 22:51
- BMW: E46 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto:
Zmień na 2.8 M52B28tu. Bez problemowa przekładka będzie.
M54 to trochę nowsze silniki i tak jak kolega wyżej pisał gaz juz nie jest na linke a elektorniczny. Do tego sondy itp.
M54 to trochę nowsze silniki i tak jak kolega wyżej pisał gaz juz nie jest na linke a elektorniczny. Do tego sondy itp.
-
- Bywalec forum
- Posty: 340
- Rejestracja: 28 maja 13, 20:44
- BMW: 318Ci N42B20
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Terespol
A orientuje się może ktoś jaki to jest koszt? Wszystko razem, oddaje samochód do warsztatu i odbieram po swapie, warsztat zajmuję się wszystkim, znalezieniem motoru, przerzuceniem etc
Wysłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 4
Wysłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 4
-
- Weteran
- Posty: 1279
- Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
- BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
- VIN: PA70818
- Lokalizacja: Radom
Ok 5-6tyś takie coś cię będzie kosztowało.Stary silnik rozsprzedasz na części i trochę ci się zwróci.
Polecam grupe AIG widziałem ich robote u Pitera...gdybym nie wiedział że była Swap-owana nie poznał bym się.Wyszło im bardzo dobrze wręcz idealnie.
http://www.groupeaie.pl/index.html
Polecam grupe AIG widziałem ich robote u Pitera...gdybym nie wiedział że była Swap-owana nie poznał bym się.Wyszło im bardzo dobrze wręcz idealnie.
http://www.groupeaie.pl/index.html
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
-
- Weteran
- Posty: 662
- Rejestracja: 22 lut 10, 22:51
- BMW: E46 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto:
Roki reklam się naoglądałes chodzi o AIE hehe.
Jak będziesz miał swój silnik to AIE przełożą Ci za 1200-1500zł (tyle kosztuje u nich swap z R4 na R6 mając swoje graty tj. silnik ze skrzynią, wiązke itp. bo dzwoniłem kilka miesięcy temu).
Jak będziesz miał swój silnik to AIE przełożą Ci za 1200-1500zł (tyle kosztuje u nich swap z R4 na R6 mając swoje graty tj. silnik ze skrzynią, wiązke itp. bo dzwoniłem kilka miesięcy temu).
-
- Bywalec forum
- Posty: 340
- Rejestracja: 28 maja 13, 20:44
- BMW: 318Ci N42B20
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Terespol
W projektach na ich stronie jest chyba?Roki pisze:Ok 5-6tyś takie coś cię będzie kosztowało.Stary silnik rozsprzedasz na części i trochę ci się zwróci.
Polecam grupe AIG widziałem ich robote u Pitera...gdybym nie wiedział że była Swap-owana nie poznał bym się.Wyszło im bardzo dobrze wręcz idealnie.
http://www.groupeaie.pl/index.html
Warsztat już wybrany, teraz tylko trzeba PLNy nazbierać;-)
Wysłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 4
-
- Bywalec forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 26 sty 10, 9:06
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Myślę, że z M54B25 nie powinno być dużo kombinowania z tym pedałem gazu. Z drugiej strony jak trafi się M52TUB28 to będzie prościej. Pytanie tylko, skoro już zamierzam robić swap to według was, który silnik byłby lepszy. Chodzi mi tu o awaryjność, apetyt na paliwo. Ogólnie o koszty eksploatacji.
-
- Weteran
- Posty: 1279
- Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
- BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
- VIN: PA70818
- Lokalizacja: Radom
Ja bym brał M52b28...194KM 300NM i mniej kombinowania,nie mają apetytu na olej i tańszy silnik.
M54b25 192KM i 240NM.Wiecej kombinacji,lubią łykać olej i więcej elektroniki(sondy 4szt) plusem że wyjęte by było z nowszego auta.
M54b25 192KM i 240NM.Wiecej kombinacji,lubią łykać olej i więcej elektroniki(sondy 4szt) plusem że wyjęte by było z nowszego auta.
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 295 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: w0jta5
-
- 3 Odpowiedzi
- 2559 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: seruh
-
- 0 Odpowiedzi
- 1680 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: F3T4
-
- 2 Odpowiedzi
- 1963 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: alegro661
-
- 5 Odpowiedzi
- 922 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Styks
-
- 0 Odpowiedzi
- 1070 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: gargi 12
-
- 10 Odpowiedzi
- 3928 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Potwór
-
- 3 Odpowiedzi
- 904 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Elioter
-
- 0 Odpowiedzi
- 1136 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MagikE46