[ E46] Demontaż/wyjęcie reflektorów przednich po-lift

Problemy, pytania, porady związane z nadwoziem samochodu, czyli m.in.: lampy, karoseria, wnętrze samochodu
Prezes_
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 23 lip 12, 9:05
BMW: 330dA
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: WPR

#1

Post autor: Prezes_ »

Szukałem, jeśli za słabo, to przepraszam...

Chciałbym rozebrać reflektory w poliftowym E46 i wymienić szkła.
Do tego celu potrzebuję wymontować całe reflektory i w związku z tym mam pytanie.

Jak poradzić sobie z "trzymającym" ciasno spryskiwaczem i cieknącym płynem??


Znalazłem takie instrukcje, ale może coś dodacie od siebie... :)

1. Demontaż
2. Rozbieranie
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#2

Post autor: adamusiek »

od siebie dodam, że do wymiany szkła nie musisz wyjmować reflektora 8)
paleta
Bywalec forum
Posty: 399
Rejestracja: 31 mar 12, 22:41
BMW: 316
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#3

Post autor: paleta »

dokładnie tak, otwierasz maskę i z zewnątrz płaskim śrubokrętem wypinasz zatrzaski dookoła klosza. Plastik jest już Twój :)
Powodzenia i uważaj z tym na mrozie ;)
Pzdr!
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#4

Post autor: MARC »

Najpierw musisz wyjąć kierunek, oraz listwę pod reflektorem dopiero później odpinasz z zatrzasków i po sprawie.
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#5

Post autor: adamusiek »

a żeby wyjąć kierunek, to odkręcasz śrubę od góry przy błotniku
Prezes_
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 23 lip 12, 9:05
BMW: 330dA
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: WPR

#6

Post autor: Prezes_ »

No dobra, listwę pod reflektorem... mocno trzyma ją spryskiwacz... mam na siłę pociągnąć? Rozumiem też, że wcześniej muszę wyciągnąć płyn ze zbiornika, bo inaczej zleci spryskiwaczem...?
paleta
Bywalec forum
Posty: 399
Rejestracja: 31 mar 12, 22:41
BMW: 316
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#7

Post autor: paleta »

zdejmij wężyk ze spryskiwacza i zatkaj czymś np. śrubką ;)
piekar
Bywalec forum
Posty: 435
Rejestracja: 20 cze 11, 23:36
BMW: E46 330D
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: NSZ

#8

Post autor: piekar »

A czy w polifcie klosz nie jest klejony?? 8)
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#9

Post autor: Maniek »

piekar pisze:A czy w polifcie klosz nie jest klejony?? 8)
W coupe owszem. W sedanie i touringu klejone nie są.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
piekar
Bywalec forum
Posty: 435
Rejestracja: 20 cze 11, 23:36
BMW: E46 330D
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: NSZ

#10

Post autor: piekar »

ManiekTDS pisze:
piekar pisze:A czy w polifcie klosz nie jest klejony?? 8)
W coupe owszem. W sedanie i touringu klejone nie są.
to minuta roboty i klosz zdjęty :D
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Nadwozie”