e46 323 dyfer + półosie konieczna wymiana

Alvin
Bywalec forum
Posty: 275
Rejestracja: 2 lis 15, 17:54
BMW: E46 323i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: RDM

#21

Post autor: Alvin »

konop85 pisze:o proszę, wróżbita :) brat w swojej e46 już dwa lata temu opanował swoje puknięcia z tyłu i do tej pory ma spokój .
Co wymienił ?
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#22

Post autor: mariryb »

Ja u siebie mialem stuki, duze. Wymienilem polosie na inne lepsze i sie zmniejszyly. Kupilem wszystkie tuleje tylnego zawieszenia ale ich nie zamontowalem. Po tym trafil sie swap i nowy dyfer, polosie, wał i skrzynia. Wszystkie elementy sztywne, na skrzyni czuc minimalne stukniecie jak sie napreza. Po wymianie bardzo duza roznica. Zostaly bardzo male stukniecia. Po tym wymienilem tuleje wozka i dyfra na nowe. Wszystkie 7 i prawie nic sie nie zmienilo. Nadal jest jakies malutkie stukniecie ale nie zawsze. Zalezy jak zmienie bieg. Ale jest juz bardzo male. Dodatowo łącznik elastyczny walu był wymieniany kiedyś i jest zdrowy oraz podloga była spawana (mocowanie sanek) z elementow gumowych nie ma co wymieniac. Trzeba by nową skrzynie i polosie kupić. Moje są zdrowe bo recznie nie czuć nic a jednak cos tam słychać.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Alvin
Bywalec forum
Posty: 275
Rejestracja: 2 lis 15, 17:54
BMW: E46 323i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: RDM

#23

Post autor: Alvin »

mariryb pisze:Ja u siebie mialem stuki, duze. Wymienilem polosie na inne lepsze i sie zmniejszyly. Kupilem wszystkie tuleje tylnego zawieszenia ale ich nie zamontowalem. Po tym trafil sie swap i nowy dyfer, polosie, wał i skrzynia. Wszystkie elementy sztywne, na skrzyni czuc minimalne stukniecie jak sie napreza. Po wymianie bardzo duza roznica. Zostaly bardzo male stukniecia. Po tym wymienilem tuleje wozka i dyfra na nowe. Wszystkie 7 i prawie nic sie nie zmienilo. Nadal jest jakies malutkie stukniecie ale nie zawsze. Zalezy jak zmienie bieg. Ale jest juz bardzo male. Dodatowo łącznik elastyczny walu był wymieniany kiedyś i jest zdrowy oraz podloga była spawana (mocowanie sanek) z elementow gumowych nie ma co wymieniac. Trzeba by nową skrzynie i polosie kupić. Moje są zdrowe bo recznie nie czuć nic a jednak cos tam słychać.
Ja dziś wymieniłem wszystkie tuleje w wózku, i stuk nadal jest, minimalnie mniejszy ale jest. Łącznik i podpora wału jak nowe. U mnie jest jeszcze delikatny luz na lewej półosi i może przez to. Muszę poszukać jakiejś lepszej półośki niż moja.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#24

Post autor: mariryb »

Na szczwscie polosie do r6 są w lepszym stanie niz 318i. Bo polos do m43 bez luzu to rzadki okaz. Te z r6 są trwalsze.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#25

Post autor: Młody90 »

to jest bolaczka bmw..Ale widocznie nie kazdy to rozumi;)
konop85
Bywalec forum
Posty: 63
Rejestracja: 20 gru 14, 14:42
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#26

Post autor: konop85 »

pewnie i jest to bolączka, ale po swoim przykładzie i swojego brata wiem, ze można ;)
Alvin
Bywalec forum
Posty: 275
Rejestracja: 2 lis 15, 17:54
BMW: E46 323i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: RDM

#27

Post autor: Alvin »

Swoją drogą to ciekaw jestem, ilu właścicieli e46 ma ten problem.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#28

Post autor: mariryb »

I czy w np w e39 czy e90 wystepuje ten problem tak czesto.

Wiadomo, ze inne rozwiazanie zawieszenia, ale w zony omedze biegi plynnie sie zmieniały, cicho i nie bylo czuc. A bylo to mocne auto - 211km.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Alvin
Bywalec forum
Posty: 275
Rejestracja: 2 lis 15, 17:54
BMW: E46 323i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: RDM

#29

Post autor: Alvin »

Panowie takie pytanko mam. Szukam lewej półosi do e46 323i, i od jakich e46 będzie pasowała do mojej ?
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#30

Post autor: mariryb »

sprawdz w realoem.
napewno pasuje z 323, 325 328
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”