e46 323 dyfer + półosie konieczna wymiana

Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#11

Post autor: Miłosz »

O Panie szukaj w mojej galerii tam mam opisane naprawy , tak z głowy to nie pamiętam. Zdjęcia też są.
Mój --- > lexus is 220d
iljash
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 25 gru 14, 22:59
BMW: e46 323
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: krk

#12

Post autor: iljash »

54 strony - chcesz mnie zabic :D, ale zaczynam przegladac.

Tymczasem: Dalej krążymy wokół głównego pytania, kto pomoże jakie dyferencjały pasują do mnie :) ? ( niekoniecznie to samo przelozenie )
Pytanie poboczne : jak rozpoznac ewentualne luzy, jak je stwierdzic ?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#13

Post autor: MARC »

Sprawdź jaki masz obecnie dyfer czy na małej głowie czy na dużej.
Jeżeli kupisz zły to trzeba będzie przebijać flansze.

To samo tyczy się półosi, czy są cienkie czy grube.
iljash
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 25 gru 14, 22:59
BMW: e46 323
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: krk

#14

Post autor: iljash »

dyfer ok jeszcze moze ustale czy mala glowa czy duza, ale grubosc pollosi :D ?
Jaka pollos to jest gruba a jaka cienka ( bo zawsze moge przemierzyc )
Jak odroznic mała głowe od duzej ?
Przebic flansze, mowimy o tej łączącej wał dyferencjalem ?

edit: literówka
Ostatnio zmieniony 6 gru 15, 19:53 przez iljash, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#15

Post autor: MARC »

Most i dyferencjał to jest to samo ;)
iljash
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 25 gru 14, 22:59
BMW: e46 323
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: krk

#16

Post autor: iljash »

No doskonale to wiemy, chodziło o łączenie dyferencjalu z wałem
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#17

Post autor: mariryb »

Znajdz w realoem swoj dyfer, jakie ma przelozenie i zobacz z jakich modeli pasuje. Z wielu. Na 99,99% masz duzą glowe i powinien pasowac z kilku benzyn r6.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
konop85
Bywalec forum
Posty: 63
Rejestracja: 20 gru 14, 14:42
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#18

Post autor: konop85 »

Ja się podłącze pod temat gdyż u siebie rozwiązałem problem z wkurzającym głuchym stukiem z tyłu :) Zacznę od tego, że dyfer szlak trafił. Więc zacząłem szukać porządnej używki i natrafiłem na kolesia z Mikołowa ( jest na allegro )dowiedziałem się od swojego mechanika, który mi go polecił gdyż często bierze używane części do niego(koleś specjalizuje się w częsciach BMW) . Most kupiłem, ale okazało się, że i półosie miały spory luz. Wymieniłem most i półosie i auto jak nowe! Nareszcie można cieszyć się z jazdy :) stuki powodowały prawdopodobnie półosie.
Pozdrawiam
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#19

Post autor: Młody90 »

Gluche stuki nawet jak wymienisz caly tyl problen powroci za pol roku. I z tym trzeva sie liczyc;)
konop85
Bywalec forum
Posty: 63
Rejestracja: 20 gru 14, 14:42
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#20

Post autor: konop85 »

o proszę, wróżbita :) brat w swojej e46 już dwa lata temu opanował swoje puknięcia z tyłu i do tej pory ma spokój .
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”