e46 320d m47n złącze elastyczne wydechu

Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#1

Post autor: Mariuszpol »

Witam Panowie mam pytanie róznie to ludzie piszą jedni by dać dwa złącza drudzy,ze jedno

jaka jest najlepsza metoda? dwa złącza elastyczne czy wspawanie jednego dłuższego? czy możecie polecić jakieś złączę do silnika m47n po lifice?

myślałem nad downpipe do e46 ale tam jedna plecionka jest i mala
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#2

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Ja ostatnio wyciąłem katalizator, dorobiłem rurę wykorzystując uchwyt kat-turbo. Została plecionka ta jedna mała właśnie i wszystko gra jak trzeba. Dodam że niema to jak ori plecionka..
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#3

Post autor: Mariuszpol »

a takie coś kolego?

http://allegro.pl/102-downpipe-bmw-318d-320d-e46-m47n-i6181117286.html

dobre by to było?

podobno plecionka 60x115 jest dobra kurde bo nie wiem co kupić
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#4

Post autor: Dobrodziej_1983 »

DP z linku jest bardzo dobre, chciałem kupić to samo. Jednak postanowiłem zrobić to z rury (tlumikarz robił ), może nie wygląda to tak dobrze, ale efekt jest ten sam i za mniej niż połowę kasy. Tam jest ori łącznik który można wykorzystać, uchwyt do turbiny też. DP to jest 600 plus robota, ja zrobiłem za 250, katalizator sprzedam i wyjdę na plus ;) Super rozwiązanie, rób pełen przelot i zobaczysz jaka będzie poprawa :)
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#5

Post autor: Mariuszpol »

czyli jak by wstawił takie downpipe zamiast przedniego katalizatora..a co z drugim katem?

ale znów ciekawe jak z plecionką w tym downpipe z allegro.. jak pęknie szybko?
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#6

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Mariuszpol pisze:czyli jak by wstawił takie downpipe zamiast przedniego katalizatora..a co z drugim katem?

ale znów ciekawe jak z plecionką w tym downpipe z allegro.. jak pęknie szybko?
Znam człowieka co miał, jeździł i nie było problemów. Jeśli chodzi o drugi katalizator to też mam usunięty, wydech końcowy też przelotowy. Jednak u siebie możesz zostawić kran, bo do całkowitego przelotu żeby nie zaszkodzić turbinie to trzeba w sofcie wprowadzić zmiany.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#7

Post autor: Mariuszpol »

ahaa czyli jak coś to przedni wymienić? czy lepiej samą złączkę nową wspawać?

dodam mój silnik bardzo głośno chodzi każdy mi to już mówił.. kiedy był cichutki ale 2 lata temu w trasie jak jechałem 120km/h i dałem nagle gazu.. to coś tak walnęło pod spodem jak by rura od IC się wypięła czy co.. i od tego momentu już jest głośno i twarda praca
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#8

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Więc pewnie pękł Ci któryś katalizator, zapewne też jest (lub są) przytkane. Też się długo zastanawiałem czy robić przelot czy nie, ale poczułem ogromną poprawę w pracy silnika i z własnego doświadczenia mogę ten zabieg polecić. Wycinać oba, ale zostaw kran. Spowolni on delikatnie swobodny przelot spalin dzięki czemu turbo nie ucierpi, ale silnik napewno odetchnie.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#9

Post autor: Mariuszpol »

a co to kolego ten kran?
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#10

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Mariuszpol pisze:a co to kolego ten kran?
Kran - czyli wydech końcowy :D
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”