(E46 320d) Duże korekty wtryskiwaczy po regeneracji

davvid9811
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 19 sie 23, 12:35
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#1

Post autor: davvid9811 »

Witam.
Nowy problem nie związany raczej z poprzednim tytułem więc zakładam nowy post. Autko to samo e46 320d. W aucie został wymieniony uszkodzony regulator ciśnienia na listwie oraz zregenerowane 4 wtryski. Auto przestało dymić oraz zniknęły wszystkie błędy natomiast sprawdzając korekty wtryskiwaczy po regeneracji wygląda (chyba?) to tragicznie. Wartości podczas jazdy ze stała prędkością wyglądają 1.40/-2.0/-0.3/1.0 natomiast przyspieszając i później przy wyższej prędkości to wgl. Wartości rosną dwukrotnie i się utrzymują na poziomie 1.90/-5.09/3.10/0.1

Czy to normalne? Jakoś się to musi dotrzeć? Jakieś szanse ze inpa zwariowała czy może coś zrobione nie tak jak trzeba? Ogl jak nic sie nie dowiem to po prostu zadzwonię do nich w poniedziałek.

Z góry dzięki i pozdrawiam
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10348
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Nie jest to normalne, nowe kody ima zostały wpisane do sterownika?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
davvid9811
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 19 sie 23, 12:35
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#3

Post autor: davvid9811 »

Tak, sprawdzałem kody się zmieniły względem poprzednich no i mówil, że to zrobili. Chciałem sprawdzić może jakaś pomyłka w kolejności natomiast na wtryskiwaczach są stare numery i nie bardzo wiem jak miałbym się połapać który to który żeby sprawdzić kolejność.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10348
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Sterownik nie przyjemnie niewłaściwego numeru.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
davvid9811
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 19 sie 23, 12:35
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#5

Post autor: davvid9811 »

To jakieś rady jak z nimi rozmawiać albo sprawdzić jeszcze ewentualnie? Tak jak mówię na wtryskiwaczach są takie same numery jak były przed regeneracją natomiast po mówili że coś tam wprowadzali no i właśnie w inpie są inne. Dodatkowo według wykresu od nich przed zamontowaniem wszystkie wtryski pracowały ładnie. Mam też ewentualnie wrażenie, że jakby w kabinie zaczęło zalatywać spalinami po odbiorze.
davvid9811
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 19 sie 23, 12:35
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#6

Post autor: davvid9811 »

Dzisiaj podłączyłem kompa wyskoczył błąd 4B11 związany z korektą wtryskiwacza więc pojechałem do nich na serwis żeby to zbadali. Mechanik usuną błąd a odnośnie korekty powiedział, że wykonał ponowną adaptację na biegu jałowym ponieważ czasami sie tak dzieje. Wracam do domu a tu znowu błąd 4B11 a auto ma mniej mocy, ciągnie gorzej niż przed regeneracją... Jakieś porady co dalej? Na serwis mogą wziąć dopiero za około tydzień..
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10348
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Jeżeli kompresja jest ok to tak zregenerowali wtryskiwacz na 2 cylindrze, że jest do wymiany.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”