[e46 318i 143km 2003] jaka instalacja gazowa i gdzie?
-
- Bywalec forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 21 mar 10, 10:19
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: TM
Witam,
zamierzam założyć instalację gazową do mojego BMW 3 e46 318i 143KM z 2004r. Podpowiedzcie mi ile kosztowała by dobrej jakości instalacja do tego modelu? Jakiej firmy wtryski, sterownik oraz parownik polecicie? Butla gazowa w miejsce koła zapasowego, miejsce wlewu standardowe. Ile trwa montaż i zestrojenie takiej instalacji? Jaki warsztat z województwa łódzkiego polecacie? Jak będzie wyglądał serwis takiej instalacji oraz ile będzie kosztował?
:bmw: Z góry dzięki za wszystkie wskazówki i odpowiedzi. :bmw:
zamierzam założyć instalację gazową do mojego BMW 3 e46 318i 143KM z 2004r. Podpowiedzcie mi ile kosztowała by dobrej jakości instalacja do tego modelu? Jakiej firmy wtryski, sterownik oraz parownik polecicie? Butla gazowa w miejsce koła zapasowego, miejsce wlewu standardowe. Ile trwa montaż i zestrojenie takiej instalacji? Jaki warsztat z województwa łódzkiego polecacie? Jak będzie wyglądał serwis takiej instalacji oraz ile będzie kosztował?
:bmw: Z góry dzięki za wszystkie wskazówki i odpowiedzi. :bmw:
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Jeśli chodzi o warsztaty to mogę polecić http://www.nagaz.pl/ dobry warsztat choć trochę drogi i http://www.cylex.pl/reviews/viewcompanywebsite.aspx?firmaName=okey1-auto-gaz&companyId=10334134 tam zakładałem u siebie i też jest ok.
-
- Bywalec forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 21 mar 10, 10:19
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: TM
A co myślicie o ofertach które mi zaproponowano? Która jest najlepsza biorąc pod uwagę parametr jakości do ceny? Czym różni się ta za 3500zł od tej za 2800zł - jak ja to odczuję?
1. BRC. Wszystkie podzespoły BRC, zbiornik LPG - STAKO. Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów, przeglądy co 15 tys. km. Serwis assistance - teren całego kraju. Koszt całkowity to 2800 zł.
2. Elektronika sterująca polskiej firmy LPGTECH system TECH - 324 OBD, reduktor Zavoli Zeta S, wtryskiwacze LPGTECH Dragon. Koszt całkowity to 2800 zł.
3. Elektronika sterująca polskiej firmy AC system Stag 4 Qbox z reduktorem AC R01 i wtryskiwaczami Hana H2000/EG2000/H2001 lub LPGTECH Dragon. Koszt całkowity to 3000 zł.
4. Włoska Landi Renzo system Omegas z reduktorem Landi Renzo IG1 i wtryskiwacze Landi Renzo/MED. Koszt całkowity to 3500 zł.
5. Stag lub KME na wtryskiwaczach Hana lub BRC. BRC ponieważ może Pan mieć silnik 4 cyl Valvetronic. Koszt całkowity to 2600 zł.
6.BRC SEQUENT 24.11 gwarancja 2 lata, bez limitu km. (produkt włoski)przegląd co 15 tyś lub raz w roku 197 zł. Koszt całkowity to 2530,-
Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi i analizy.
1. BRC. Wszystkie podzespoły BRC, zbiornik LPG - STAKO. Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów, przeglądy co 15 tys. km. Serwis assistance - teren całego kraju. Koszt całkowity to 2800 zł.
2. Elektronika sterująca polskiej firmy LPGTECH system TECH - 324 OBD, reduktor Zavoli Zeta S, wtryskiwacze LPGTECH Dragon. Koszt całkowity to 2800 zł.
3. Elektronika sterująca polskiej firmy AC system Stag 4 Qbox z reduktorem AC R01 i wtryskiwaczami Hana H2000/EG2000/H2001 lub LPGTECH Dragon. Koszt całkowity to 3000 zł.
4. Włoska Landi Renzo system Omegas z reduktorem Landi Renzo IG1 i wtryskiwacze Landi Renzo/MED. Koszt całkowity to 3500 zł.
5. Stag lub KME na wtryskiwaczach Hana lub BRC. BRC ponieważ może Pan mieć silnik 4 cyl Valvetronic. Koszt całkowity to 2600 zł.
6.BRC SEQUENT 24.11 gwarancja 2 lata, bez limitu km. (produkt włoski)przegląd co 15 tyś lub raz w roku 197 zł. Koszt całkowity to 2530,-
Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi i analizy.
Ostatnio zmieniony 25 mar 14, 20:51 przez krzysiiekb, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 21 mar 10, 10:19
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: TM
podpowiedzcie mi jeszcze dlaczego takie ważne jest to, żeby przy montażu zdejmowali kolektor?
-
- Bywalec forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 2 paź 13, 9:01
- BMW: E46 318 Ci
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
W tym modelu nie jest to konieczne. Tu jest plastikowy kolektor. Aluminiowy się zdejmuje, żeby opiłki nie wpadły do silnika. Co do instalacji to polecam instalacje Blue Energy (http://www.blueenergy.com.pl) poprzednio nazywali się blue power. Jest to polski producent ale w Polsce znany tylko "obeznanym", produkują głównie na eksport. Wydaje mi się, że nie ma lepszej instalacji niż ta, mam to u siebie w takim samym silniku. Tu jest specjalna opcja do valvetronic z podłączeniem do przepływomierza. Da się idealnie zestroic i utrzymać osiągi pracy. Polecam. Kontakt do nich to tel 784045504, mają swój warsztat w Białymstoku.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 4951 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kris111
-
- 3 Odpowiedzi
- 4239 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Crim
-
- 4 Odpowiedzi
- 2193 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jaszczomppoziomka
-
- 5 Odpowiedzi
- 4506 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: radziuu
-
- 3 Odpowiedzi
- 1931 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maczupikczu
-
- 8 Odpowiedzi
- 3665 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 1 Odpowiedzi
- 1539 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 4 Odpowiedzi
- 2177 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: brodacz
-
- 2 Odpowiedzi
- 1636 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawelgl
-
- 17 Odpowiedzi
- 10865 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jaszczomppoziomka