Z taką wersją się nie spotkałem i moim zdaniem jest to bezsens. Nim "rozpali się" palnik to już będzie po mruganiu
A przecież projektując lcm nikt o led/biled nie myślał. Bihalogen w bmw też nie był nigdy obecny.
W wielu innych autach działa to bez problemu. Np Audi A4 B7, Opel Insignia A, a nawet i daleko nie szukając - BMW E9x LCi czy X5 E70.
To tak nie działa. Zaczynając od tego, że oba wspomniane bmw mają jednak i halogen i projektor tak samo jak audi (a przynajmniej model o jakim wspominasz z fabrycznym reflektorem)... Opel też W e70 mamy h1 na wewnętrznej części.KucaQ pisze: ↑19 kwie 23, 14:51 W wielu innych autach działa to bez problemu. Np Audi A4 B7, Opel Insignia A, a nawet i daleko nie szukając - BMW E9x LCi czy X5 E70.
W powyższych autach w reflektorach bixenonowych jest tylko soczewka, nie ma odbłysnika od świateł drogowych. Przeciez palnik po włączeniu najpierw "mruga" pełną moca, potem przygasa i dopiero się ponownie rozpala.
Ale również nie opieram się na domysłach. x5 sąsiada jaką od czasu do czasu jeździłem miała rozwiązanie bliźniacze do e46. (pomijam rodzaj żarówek). To samo było w oplu jakim jeździłem jako autem wynajętym. A4 - opieram się wyłącznie na sieci. Doświadczenia mam z modelem poprzednim (auto szwagra) i przyznam, że tu muszę głowę popiołem posypać bo nie weryfikowałem tego wcale - oparłem się na tym i zdjęciu z sieci.
I kolega temat będzie miał bardziej niż poprawnie załatwiony.
Dorzucę jeszcze Forda W Stanach jeździłem Mustangiem, który miał tylko soczewkę w lampie, DRL realizowane poprzez przyciemnione światła mijania, a "mruganie" rozpalało diody, bo tam był biled + opadająca przesłona (bądź włączana dodatkowa sekcja, nie wiem jak dokładnie w nim biled jest rozwiązany).
Racja, OT zabrnął troszkę za daleko
U siebie mam właśnie CI37 od Brodera i tej funkcji nie mam, więc albo w E46 nie występowała a była np w E39, bądź dotyczy ona nowszych modeli i modułów.