Cieknie płyn chłodzący - wiem skąd ale nie wiem co to
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
No to dowaliłeś pan jak głąb o parapet... nieudany...
To jaki dla ciebie jest udany? Taki co po 10 latach serwisowania sznurkiem i drutem jest jak z fabryki ?
To jaki dla ciebie jest udany? Taki co po 10 latach serwisowania sznurkiem i drutem jest jak z fabryki ?
Ostatnio zmieniony 7 lis 14, 15:01 przez zibi_j1, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
hackunek pisze:zdaje sobie z tego sprawę, ale nie ma co się oszukiwać E46 to mało udany model zwłaszcza z tym silnikiem....
W niedługim czasie pójdzie do żyda, więc komuś prezentów nie będę robił
ot trochę rzeczywistości
ot Polska rzeczywistość niestety przykre ale prawdziwe niestety!
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
Uważam, że e46 to bardzo udane auto i niedościgniony wzór prowadzenia w tej klasie aut tamtych lat. Są bardzo wdzięczne i solidne,, o ile prawidłowo się je serwisuje. Przeżyją większość współczesnych aut.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
-
- Bywalec forum
- Posty: 674
- Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
- BMW: E46 316i , E36 316i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: M-K
o auta dbam, mam moją E46 już sporo latek, przejechałem sporo kilometrów.... a 18 lat nie mam
a kasy wpakowałem więcej jak to warte
od wyrwanych sanek mostu, wymienionych masy uszczelek, złączek, kolanek, plastików, przez panewki, moduły, czujniki, tulejki, chłodnice, łożyska i bóg wie co jeszcze w niej robiłem
auto ma jeździć a nie stać wiecznie bo coś się z..bało i strach jechać w trasę
to jest już moje 7 auto, najgorsze dotychczas
a kasy wpakowałem więcej jak to warte
od wyrwanych sanek mostu, wymienionych masy uszczelek, złączek, kolanek, plastików, przez panewki, moduły, czujniki, tulejki, chłodnice, łożyska i bóg wie co jeszcze w niej robiłem
auto ma jeździć a nie stać wiecznie bo coś się z..bało i strach jechać w trasę
to jest już moje 7 auto, najgorsze dotychczas
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
Musiałeś mieć pecha aalbo autto z bardzo trudną przeszłością. Też jeździlem wieloma autami. Nie wiem czy ktorekolwiek dawalo taką satysfakcję z jazdy... do sampchodu 10 letniego trzeba mieć serce i wyrozumiałość. Zobacz Freedoma cabrio. Kupił, wstawił do aso na przegląd. Dwa dni go prześwietlali i wzorowo nie wierze w mega okazje cenowe. Nie zapłaciaz przy zakupie, zapłciz potem. Wiem o czym mówię. Sam robię to,, czego poprzedniemu właścicielowi się nie chciło. 14k od lutego wpakowałem. Nie grymaszę, chociaż chciałbym zdrowszą budę...
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
-
- Bywalec forum
- Posty: 674
- Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
- BMW: E46 316i , E36 316i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: M-K
Fakt auto prowadzi się rewelacyjnie, ma ładna sylwetkę - to bez dyskusji )
Kupiłem bardzo zadbane, nie wytłuczone, z ładnego rocznika, cenowo to okazja nie była. Oczywiście że liczę się z tym, że to nie nowe auto z salonu ...ale w graniach rozsądku.
Kupiłem bardzo zadbane, nie wytłuczone, z ładnego rocznika, cenowo to okazja nie była. Oczywiście że liczę się z tym, że to nie nowe auto z salonu ...ale w graniach rozsądku.
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
Witam,
Odświeżam mój stary temat. Wyciek w zasadzie ustał i przez długi czas nie było praktycznie problemu, jednak jakiś czas temu przytrafiła mi się jedna z typowych awarii w e46 - pękł plastikowy króciec pod kolektorem dolotowym i niestety wskazówka temperatury wskoczyła na czerwone pole zanim się zorientowałem i zdążyłem ją zbić. Pewnie przez to przegrzanie wyciek się powiększył i niestety ubywa płynu zdecydowanie za szybko.
Z tego co sprawdziłem kamerką endoskopową zapocenie jest widoczne gdzieś w okolicach zaznaczonym na zdjęciu. Moje pytanie czy ten kanał na środku tej gumowej uszczelki to kanał olejowy czy z płynem chłodniczym? Jeżeli z płynem to czy po zdjęciu głowicy i wymianie tej uszczelki można ją czymś dodatkowo delikatnie uszczelnić? Silikon temperaturowy lub jakaś masa uszczelniająca? Wolałbym mieć pewność, że już w tym samochodzie nie będę musiał się z tym dłubać.
Przy okazji zrzucenia głowicy planuję wymienić popychacze zaworowe, które na zimnym silniku klekoczą i przy okazji uszczelniacze zaworowe. No i prewencyjnie króciec plastikowy za silnikiem, który również lubi pękać a kosztuje kilka złotych.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za sugestie.
Odświeżam mój stary temat. Wyciek w zasadzie ustał i przez długi czas nie było praktycznie problemu, jednak jakiś czas temu przytrafiła mi się jedna z typowych awarii w e46 - pękł plastikowy króciec pod kolektorem dolotowym i niestety wskazówka temperatury wskoczyła na czerwone pole zanim się zorientowałem i zdążyłem ją zbić. Pewnie przez to przegrzanie wyciek się powiększył i niestety ubywa płynu zdecydowanie za szybko.
Z tego co sprawdziłem kamerką endoskopową zapocenie jest widoczne gdzieś w okolicach zaznaczonym na zdjęciu. Moje pytanie czy ten kanał na środku tej gumowej uszczelki to kanał olejowy czy z płynem chłodniczym? Jeżeli z płynem to czy po zdjęciu głowicy i wymianie tej uszczelki można ją czymś dodatkowo delikatnie uszczelnić? Silikon temperaturowy lub jakaś masa uszczelniająca? Wolałbym mieć pewność, że już w tym samochodzie nie będę musiał się z tym dłubać.
Przy okazji zrzucenia głowicy planuję wymienić popychacze zaworowe, które na zimnym silniku klekoczą i przy okazji uszczelniacze zaworowe. No i prewencyjnie króciec plastikowy za silnikiem, który również lubi pękać a kosztuje kilka złotych.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za sugestie.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 13 Odpowiedzi
- 3698 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: roberto18
-
- 3 Odpowiedzi
- 2287 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 1 Odpowiedzi
- 538 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Przemqtm
-
- 5 Odpowiedzi
- 1030 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 3 Odpowiedzi
- 1821 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Karol e30
-
- 10 Odpowiedzi
- 3185 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 2 Odpowiedzi
- 1405 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: devilek
-
- 15 Odpowiedzi
- 7420 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jan5
-
- 3 Odpowiedzi
- 821 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: JTN5M
-
- 9 Odpowiedzi
- 3262 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kociokociolki