CCS - Cyfrowe Centrum Serwisowe - pomoc

Dział poświęcony wszystkim innym tematom
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#21

Post autor: MARC »

Dzwoniłem do Krakowa, zmienili stanowisko...
Po przeanalizowaniu sprawy czekają na odpowiedź od CCS dlaczego doszło do uszkodzenia i jak.
Wysłali zapytanie z wyjaśnieniem do Samsunga dlaczego odmówił wymiany sprzętu skoro naprawa była gwarancyjna.
Od teraz wszystkie rozmowy już nagrywam więc zabezpieczam się jak tylko mogę...

Mam dzwonić do nich poniedziałek/wtorek bo BYĆ MOŻE będzie wtedy znana odpowiedź.

Pan stwierdził że wyświetlacz nie wygląda na rozklejony, ale jakby pod szkłem ktoś zdarł fabryczny lakier. Co dla niego (w mojej ocenie) było nieco dziwne.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#22

Post autor: GUMMISS »

Tylko na poczatku rozmowy informuj że jest nagrywana. Inaczej w razie W sąd może stwierdzić że ktoś o tym nie wiedział i olać nagrania jako dowód.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#23

Post autor: MARC »

Kolejne UP...

Komis twierdzi że wysłał przez e-mail FV do serwisu w Krakowie.
Wg. komisu jego rola została zakończona

Serwis czeka na odp CCS Piaseczno oraz Samsunga.
Mamy się kontaktować poniedziałek/wtorek.

Jako ciekawostkę powiem...
Status na stronie ccs zmienił się...
TEORETYCZNIE odebrałem telefon z naprawy... :D po prostu "prze jaja".
Pani w serwisie stwierdziła że czasami system wysyła błędne komunikaty... taaaa jasne, już w to uwierzyłem...
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#24

Post autor: MARC »

Kolejna mała aktualizacja...

Wcześniej mówiłem iż konsultantka CCS powiedział mi iż paragon z opisem marża 0% bez wpisanego nr IMEI bądź SN NIE JEST DOWODEM ZAKUPU.

Na co dziś otrzymałem odp drogą elektroniczną:

"Szanowny Panie



Dziękuję za dosłaną dokumentację.

Potwierdzam, iż w oparciu o tę dokumentację możemy rozliczyć naprawę w ramach gwarancji.

Nadmieniam jednocześnie, iż urządzenie o numerze IMEI 359937064483548 opuściło nasz serwis w dniu 20.09.2016.



Z poważaniem

Monika Król

Dział Obsługi Klienta





Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
05-500 Piaseczno, Puławska 40 A

Dział Obsługi Klienta
tel.:+48 (0) 22 726 38 10
fax:+48 (0) 22 726 38 11
e-mail: [email protected]"

Jest to odpowiedź na mój mail:
"Witam,

W załączniku przesyłam Państwu potwierdzenie zakupu telefonu w postaci paragonu oraz kartę gwarancyjną z nr seryjnym urządzenia wraz z datą zakupu.

Czy te informacje są wystarczające ?

Z góry dziękuję za odpowiedź

Pozdrawiam"

Znów kolejna nowość... Konsultant swoje a osoba od e-mail swoje...
Ręce opadają...
Mam dość tego serwisu, pracujących tam ludzi i podejścia do tematu.
MisieKrk
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 23 gru 15, 8:27
BMW: E46 touring 320d M47N
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: PP04098

#25

Post autor: MisieKrk »

Czeski film... A jeszcze czeka Cię trochę, żeby sprawę załatwić do końca. Teoretycznie, jeśli nie odbierzesz przesyłki to powinna wrócić do nadawcy.
Awatar użytkownika
Samniewiemkto
Bywalec forum
Posty: 713
Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#26

Post autor: Samniewiemkto »

Oni nie są idiotami, tylko grają rolę idiotów. Takie mają zadania z góry. Tel kosztował jako nowy powiedzmy 2500 teraz trzeba wymienić graty za 500 zł i robią wszystko aby spełnić zalecenia producenta telefonu. Producent zaleca aby odrzucać wszystkie reklamację jakie się da. Ma to zmusić do naprawy przez reklamującego na jego koszt. Gdy tel ma mniej niż rok to raczej naprawiaja. Gdy tel skończy już ten roczek robią wszystko, żeby klient zapłacił. Jest zwołanie winy na użytkownika, niewłaściwa eksploatacje. Gdy tel jest mocno poruszany, nie noszony w żadnym pokrowcu, kaburze itp. To potrafią go zepsuć celowo aby zwalić winę na użytkownika. Np. Zaleja telefon i powiedzą że tel miał pęknięcie obudowy ( które jest ich dzielem). Cały ten cyrk jest podyktowany przez producentów sprzętu. Unia wymusza 2 lata GW a ich sprzęt jest zbyt awaryjny by wytrzymać tak długi okres. Gdyby CCS wymienialo wszystko jak należy to stracili by kontrakty na serwis. Muszą działać według zaleceń producenta. O tym jaki to jest cyrk można w darknecie poczytać. Linków nie podam.
Co musisz zrobić w tej sytuacji. Sukcesywnie nie odbierać telefonu zmuszając ponowne odesłanie do serwisu. Choćby miało to trwać 3 miesiące musisz się kłócić. O ile wiedzą co trzeba wymienić, technicznie nie będzie to dla nich problemem. Jeśli choćby na chwilę odpuscisz to zostaniesz na lodzie.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#27

Post autor: MARC »

Kolejne informacje:

Moje pytanie:

Witam,



Wczoraj dostałem informację iż telefon jest gotowy do odbioru w Krakowie tam gdzie go zostawiałem do naprawy.

Dzwoniąc do państwa konsultantka stwierdziła iż telefon NIE ZOSTAŁ poddany żadnym czynnością serwisowym.

Przy czym wyświetlacz jest uszkodzony z państwa winy. Ja nie oddawałem telefonu S6 z rozklejonym wyświetlaczem, a taki chcecie mi państwo zwrócić ?



Proszę mi wskazać w którym miejsu (na jakim etapie) został on uszkodzony skoro nie został poddany żadnym czynnością serwisowym.



Rozmowy telefoniczne macie państwo nagrane więc łatwo będzie zweryfikować moją wersję.

Zawsze dzwoniłem do państwa z nr tel 515 124 815.



Nie odbiorę tego telefonu z serwisu w Krakowie, gdyż wysłano go na naprawę podkreślam GWARANCYJNĄ warunkową, a to że ktoś podczas rozbiórki telefonu uszkodził go to chyba nie moja wina?

Poza tym macie państwo zdjęcia i opisy przedmiotu.

Jest dowód oddania sprzętu do naprawy z serwisu w Krakowie, gdzie nie ma nigdzie stwierdzenia iż ekran jest uszkodzony, rozklejony czy co kolwiek innego...

Państwo powinniście się poczuwać do odpowiedzialności za uszkodzenie mojego telefonu.



Chciałbym rozwiązać ten problem polubownie.

Czy jest Pani w stanie przyjąć ten telefon na naprawę u państwa w firmie na państwa koszt, bo jasno wynika z opisu że to nie ja go uszkodziłem.

Ew. proszę o przywrócenie stanu mojego urządzenia przed państwa ingerencją, czyli chciałbym odebrać DZIAŁAJĄCY telefon z którego jedynie wypada kabel usb w momencie podłączenia do gniazda, bo z takim problemem zwracałem się do państwa, a nie z uszkodzonym wyświetlaczem...



Jeżeli Pani nie jest w stanie rozwiązać tej sprawy polubownie na państwa koszt, to bardzo proszę o kontakt z kierownikiem działu reklamacji wraz z podaniem jego imienia, nazwiska oraz nr telefonu.



Z góry dziękuję za odpowiedź.



Pozdrawiam

Oto odpowiedź

Szanowny Panie



Uprzejmie informuję, iż w Cyfrowym Centrum Serwisowym S.A. sprzęt nie był poddany czynnościom serwisowym.

W naszym serwisie stwierdzono jedynie uszkodzenie wyświetlacza.



W nawiązaniu natomiast do wcześniejszej korespondencji i przesłania przez Pana dowodu zakupu urządzenia oraz obecnie przekazanych uwag, proszę o ponowne odesłanie do naszego serwisu urządzenia. Sprzęt zostanie ponownie zdiagnozowany i podjęte zostaną stosowne działania. Wyjaśniam w tym miejscu, iż otrzymanie przez nas dokumentacji umożliwi nam podjęcia więcej czynności w sprawie Pańskiego telefonu zgodnie z gwarancją.





Z poważaniem

Monika Król

Dział Obsługi Klienta





Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
05-500 Piaseczno, Puławska 40 A

Dział Obsługi Klienta
tel.:+48 (0) 22 726 38 10
fax:+48 (0) 22 726 38 11
e-mail: [email protected]

A chwilę po tym, czyli po dwóch wiadomościach które stwierdzają JEDNOZNACZNIE że mogę odesłać i zrobią to na gwarancji dostaję to:

Szanowny Panie



W odpowiedzi na poniższą korespondencję, po ponownym przeanalizowaniu przesłanej przez Pana dokumentacji zwracam uwagę, iż data na paragonie jest niezgodna z datą wpisaną w karcie gwarancyjnej. Tym samym, nie możemy uznać przesłanej dokumentacji i naprawić urządzenia w ramach gwarancji.



Spieszę jednak nadmienić, iż w przypadku dosłania nam prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej (wpisana data musi odpowiadać dacie zakupu urządzenia) będziemy mogli zakwalifikować Pańskie urządzenie do naprawy gwarancyjnej. Proponuję zatem kontakt ze sprzedawcą sprzętu celem uzyskania karty gwarancyjnej z poprawną datą zakupu telefonu.



Kończąc przepraszam za moją pomyłkę i ewentualne niedogodności z tym związane.



Z poważaniem

Monika Król

Dział Obsługi Klienta

Odpisałem Pani:

Witam,

Telefon został do Państwa wysłany z serwisu w Krakowie.


Po czym dosłałem jej ORYGINALNĄ FV zakupu telefonu o którą dość długo walczyłem...:

Witam,

W załączniku przesyłam Pani FV oraz zdjęcie karty gwarancyjnej.

Czy na podstawie tych informacji może Pani rozliczyć naprawę S6 (która jest w drodzę do Was) w ramach gwarancji i wymieni mi Pani to urządzenie na wolne od wad ew. nowe ?

Na FV są moje dane osobowe, nazwa firmy, nr IMEI, data zakupu i suma wraz z VATem, czy to wystarczy czy jeszcze coś jest potrzebne.
W jaki sposób mogę monitorować status tego zlecenia??

Z góy dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam

Drodzy użytkownicy, już mi ręce opadają. Wszystko muszę sam załatwiać, nikt nic nie chce robić, chodź telefon ciągle jest w serwisie...



UP!!!!!!!!!

13:58

Szanowny Panie



Dziękuję za dosłaną dokumentację i jeszcze raz przepraszam za ewentualne problemy.

Informuję, iż w oparciu o obecnie dosłane dokumenty możemy przyjąć urządzenie do naszego serwisu w ramach gwarancji.



Po otrzymaniu urządzenia, nasz serwis podejmie stosowne działania i decyzje, które przedstawione zostaną Panu w raporcie z naprawy.





Z poważaniem

Monika Król

Dział Obsługi Klienta





Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
05-500 Piaseczno, Puławska 40 A

Dział Obsługi Klienta
tel.:+48 (0) 22 726 38 10
fax:+48 (0) 22 726 38 11
e-mail: [email protected]


Na co odp

Czy może mnie Pani osobiście informować o statusie tego zlecenia, bo ja nie mam jak tego robić zdalnie...

Nie mogę śledzić poczynań telefonu, bo nie mam żadnych nr zleceń, a gdy wpisuję nr IMEI urządzenia to wyskakuje komunikat stwierdzający że owe urządzenie już odebrałem, co jest kłamstwem bo tam nie było ani nie jest.

Dlatego ponawiam prośbę, czy może Pani to dla mnie zrobić i podawać mi "raport" codziennie o statusie urządzenia.
Proszę mnie zrozumieć już powoli opadam z sił, kilka razy potiwedziła Pani iż naprawa może zostać wykonana w ramach gwarancji później się Pani z tego wycofała, a teraz znów twierdzi że będzie to jako gwarancja...
Proszę o przesyłanie mi codziennie informacji o tym urządzeniu.
Bardzo Panią proszę.

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Z poważaniem
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#28

Post autor: zibi_j1 »

Ja bym poszeł do rzecznika praw konsumenta... Bo tutaj to już nie ma gadki :/
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7218
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#29

Post autor: scghost »

szczerze watpie ze ktogolwiek Ci napisze 'codzienny raport' z aktualnego stanu, to by wymagalo jakiejkolwiek inicjatywy z ich strony
w zasadzie nie wiem po co jeszcze sie wysilasz na pisanie do nich maili :)

jak tel bedzie do odbioru w punkcie to zweryfikowac na miejscu czy zostal naprawiony
i czy faktycznie jest wyswietlacz uszkodzony albo kaza sobie zaplacic za jego wymiane
jak cos bedzie nie tak to odmowic odbioru i wtedy rzecznik praw konsumenta
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#30

Post autor: MARC »

Do rzecznika pisałem litanię, lecz kiedy na to odpowie to nie wiadomo...

Nic mi z kasy na wyświetlacz, bo Samsung od pewnego czasu nie prowadzi sprzedaży wyświetlaczy do S6. Na chwilę obecną nigdzie ich nie można dostać, to jest wypowiedź trzech niezależnych osób, które "siedzą w tej branży".
Być może pod koniec października znów zostanie wznowiona dystrybucja, ale to jest tylko teoria.
Mimo iż na niektórych stronach w necie są "dostępne" to tak na prawdę oni ich nie mają.

Tu leży problem, więc co mi z kasy na wyświetlacz skoro i tak go nie kupię ??

Stąd też CCS chce FV (którą już dostał ode mnie wczoraj) pierwotną z zakupu wraz z IMEI datą itp itd aby składać wniosek do Samsunga o wymianę wyświetlacza.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Inne / Hyde Park”