BMW E46 n42b20 Zwarcie na przewodach od czujnika wałka rozrządu?

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Przemqtm
Bywalec forum
Posty: 219
Rejestracja: 14 kwie 21, 19:12
BMW: BMW E46 silnik n42b20
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kowalowa

#1

Post autor: Przemqtm »

Siemka.

Sprawdzałem dzisiaj połączenie/ ciągłość przewodów Od czujnika wałka rozrządu do komputera. Zarówno wydechowego jak i ssącego. Z opisu pinów we wtyczce wynika że Pin 9 we wtyczce komputera to aktywacja zaworu wylotowego vanos a Pin 10 to aktywacja zaworu dolotowego vanos. I sytuacja jest następująca. Czerwony przewód w kostce Od czujnika wałka ssącego
Piszczy na mierniku Razem z pinem 9 i 10 . Tak samo piszczy miernik przy dotknięciu przewodu czerwonego z kostki czujnika ssącego i kostki przewodu czerwonego czujnika z czujnika wydechowego. Obstawiam że jest zwarcie. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi
Przemqtm
Bywalec forum
Posty: 219
Rejestracja: 14 kwie 21, 19:12
BMW: BMW E46 silnik n42b20
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kowalowa

#2

Post autor: Przemqtm »

Generalnie chodzi mi o to żeby ktoś powiedział czy czujnik wałka ssący I wydechowy mają wspólne zasilanie ?
Przemqtm
Bywalec forum
Posty: 219
Rejestracja: 14 kwie 21, 19:12
BMW: BMW E46 silnik n42b20
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kowalowa

#3

Post autor: Przemqtm »

Szukam dalszych podpowiedzi. Tym razem dotyczą elektrozaworu vanos. Czy steruje nimi sterownik silnika?
Jeśli tak to z którego pinu idzie napiecie do nich? I ile powinno wynosić?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”