BMW E46 330d 184km nierówna praca silnika

audiolotion
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 14 maja 13, 13:16
BMW: bmw e46 2.0d pakiet
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw

#31

Post autor: audiolotion »

kiedys tez mi falowaly tak obroty a okazalo sie ze poprzedni mechanik pomylil wezyki od podcisnienia(odwrotnie je zalozyl czy cos takiego) oraz byly dosc skatowane - Pan mechanik ogarnal i wszystko dziala ;) zobacz

pozdrawiam
"Gdy już mamy troche mocy pod maską.. w glębi serca i tak chcemy więcej" Paulo Coca-Cola
darek2341
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#32

Post autor: darek2341 »

Tylko jak dojść gdzie one maja iść ? przewody zmieniałem sam, raczej jestem pewny ze nic nie pomyliłem . Przypomniałem sobie ważną rzecz mianowicie . obroty zaczęły skakać ja oddałem elektryczny podgrzewacz płynu do naprawy (naprawa tv ) gość mi mówił ze naprawił, coś tam bo było jakieś zwarcie czy coś,i po założeniu podgrzewacza zaczęły wariować obroty.Tylko problem jest ten ze jak go odepnę to jest to samo obroty skaczą
ostryist
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 19 mar 15, 19:59
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Chojnice

#33

Post autor: ostryist »

a wtryski?? sprawdzone??
Obrazek
lwsb33
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 21 mar 13, 15:40
BMW: e90 330d
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin

#34

Post autor: lwsb33 »

Ja na twoim miejscu sprawdziłbym podgrzewacz wody skoro wyskakuje błąd na kompie, kup używkę i zobacz. Również zrobiłbym na twoim miejscu mały przegląd czy wszystko gra np. egr, klapki w kolektorze dolotowym o ile masz, szczelność wężyków podciśnieniowych, szczelność instalacji wstryskowej, odmę olejową, styki przewodów ww. elementów. Jeśli będziesz wiedział jak te elementy powinny działać, to będziesz lepszy od inpy :D Komputer nie zawsze może pomóc. Ja ostatnio miałem problem z przejściem na tryb awaryjny lub mi gasł silnik podczas ostrego przyspieszania. Znalezienie przyczyny zajęło mi 1 rok czasu, winny był mały sparciały O-ring na zaworze regulacji pompy wysokiego ciśnienia paliwa. Wymiana O-ringów kosztowała mi 1zł :)
darek2341
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#35

Post autor: darek2341 »

Witam podgrzewacz wymieniłem, i dalej to samo , nie mam już błędu podgrzewacza . Nie wiem co robić dalej z tym problemem. Pozdrawiam .
Awatar użytkownika
Mariusz_E46
Bywalec forum
Posty: 515
Rejestracja: 2 wrz 14, 8:27
BMW: E60 530D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#36

Post autor: Mariusz_E46 »

Sprawdź jeszcze alternator i akumulatłor. Wiem że dziwnie to brzmi ale w BMW jest to bardzo ważna sprawa i potrafią się dziać czasem niezłe cuda z braku prądu. Ja na początku męczyłem się z automatem i szarpaniem jak silnik by zimny. Diagnozy były różne, ale większość chciała wytargać skrzynię i remontować. Okazało się że altek padł. Po wymianie altka i akumulatora wszystko wróciło do normy.
darek2341
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#37

Post autor: darek2341 »

Witam , akumulator kopiłem nowy , szczotki zmienione na nowe , ale mam wrażenie ze coś z elektryka jest nie tak ,
lwsb33
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 21 mar 13, 15:40
BMW: e90 330d
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin

#38

Post autor: lwsb33 »

Skoro wydałeś już na wymianę wiele rzeczy i nic ci nie dało to daj serwisu BMW lub dobrego warsztatu. Przynajmniej nie będziesz miał nerwów i poczekasz w domu pijąc herbatkę na telefon kiedy go naprawią :)
darek2341
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#39

Post autor: darek2341 »

Witam ,kolego chyba tak zrobię (dawno bym tak zrobił) tylko boje się oddać , bo kolega jak oddal 320d z padniętą pomp,a to się okazało ze padnięte wtryski, padnięty przepływomierz, a dziwne bo auto jeździło do samego końca i bądź tu mądry.Pozdrawiam
lwsb33
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 21 mar 13, 15:40
BMW: e90 330d
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin

#40

Post autor: lwsb33 »

Całkowicie rozumiem twoje obawy, też jestem w tym bardzo ostrożny więc jak mogę i wiem jak to naprawiam sam. Weź znajdź taki warsztat z polecenia i taki który daje gwarancję. Spróbuj również popytać tutaj na forum odnośnie warsztatów BMW.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”