BMW E46 320i M52 bez kata, z czego wynika brak mocy? Czy da radę wgrać soft silnika z euro3?

bythomas1
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 1 cze 17, 19:40
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Wejherowo

#1

Post autor: bythomas1 »

Mam problem bo nie mam odpowiedniej mocy ,podłączyłem sie kablem i błedy nastepujące , jazda tylko na benzynie.
Chyba jest kat wycięty czy można wgrać soft do slinka z euro 3 , jak tak to jaki to muśi być?

BMW E46 320i M52 bez kata, z czego wynika brak mocy? Czy da radę wgrać soft silnika z euro3? - b-edy-02.jpg
BMW E46 320i M52 bez kata, z czego wynika brak mocy? Czy da radę wgrać soft silnika z euro3? - b-edy-02.jpg (207.61 KiB) Przejrzano 459 razy

BMW E46 320i M52 bez kata, z czego wynika brak mocy? Czy da radę wgrać soft silnika z euro3? - b-edy-01.jpg
BMW E46 320i M52 bez kata, z czego wynika brak mocy? Czy da radę wgrać soft silnika z euro3? - b-edy-01.jpg (207.96 KiB) Przejrzano 459 razy
ArrowWoW
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 4 maja 21, 22:48
BMW: E46 Coupe 320Ci R6 150KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Siedlce

#2

Post autor: ArrowWoW »

Wywala błędy sond, mało mocy

Problemem jest lewe powietrze :)
trzeba sprawdzić szczelność wszystkiego za przepływka
- oring na korku oleju
- oring na disie (jeżeli nieszczelny słychać syczenie przy disie jak zaciąga powietrze, ale nie zawsze)
- całą gumę dolotu ( najlepiej ją ściągnąc pare min roboty i zobaczysz gołym okiem czy nie jest spękana)
- cała odmę zwłaszcza czy na dole przy odpływie przy bagnecie nie ma nieszczelności
- wężyk podciśnienia paliwa ten wpinany do odmy
- na końcu kolektora jest ta gumowa zaślepka też do sprawdzenia


posiadam ten sam silnik i w moim przypadku były te same błędy a okazał się oring na disie auto jechało jakby miało 80km zamiast 150km pojechałem do rolniczego i za 3zł dobrałem oring ( może być nawet grubszy )

bo wymianie wszystkiego zrób reset błędów i adaptacje jeżeli problem będzie dalej to pisz
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#3

Post autor: maniek21112 »

Zwykły o-ring to średni pomysł, z czasem stwardnieje od temperatury i będzie nieszczelność. Masz błąd sygnału sondy za katalizatorem, to nie pomaga. Jeżeli nie masz katalizatorów to sondy za nimi można wyłączyć.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
bythomas1
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 1 cze 17, 19:40
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Wejherowo

#4

Post autor: bythomas1 »

Po kapitalnym remoncie odebrałem dziś auto , problem był z nieszczelnośćą w kolektrorze ssącym, głównym powodem była odma więc ją wywaliłem .
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”