325Ci Słabo ciągnie
- MAZI-BKP
- Bywalec forum
- Posty: 59
- Rejestracja: 12 wrz 10, 21:55
- BMW: E46 328Ci Sport-Coupe
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: Prudnik/Londym
Jak w temacie Bumcia słabo ciągnie ze startu i szarpie lekko
jak już się ruszy i przytrzyma prętkość do 30-40km/h i się depnie na gaz jest szarpanie i dopier zaczyna ciągnąć
Przy większych prętkościach już jest wszystko OK
\dodam że kiedyś prubowałem przypalić laćka no i niestety nie udało się obroty spadały jak by były powłączane jakieś opcje ASC/DSC lecz na wstecznym było już OK
jak już się ruszy i przytrzyma prętkość do 30-40km/h i się depnie na gaz jest szarpanie i dopier zaczyna ciągnąć
Przy większych prętkościach już jest wszystko OK
\dodam że kiedyś prubowałem przypalić laćka no i niestety nie udało się obroty spadały jak by były powłączane jakieś opcje ASC/DSC lecz na wstecznym było już OK
Od kołyski aż po grób jedna marka BMW
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Diagnoza komputerowa się kłania Być może jest problem z układem DSC
Romanikxxl
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 maja 11, 21:06
- BMW: E46 2.0i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Iława
mam podobny problem w 2.0 2x vanos tylko że do szarpania doszło mi wyświetlenie się kontrolki EML, ASC i CHECK. po ponownym włączeniu silnika zostaje tylko kontrolka check i słabiej idzie. trochę pojeżdżę i się wszystko uspokaja, gaśnie ta kontrolka i jest ok, po jakimś czasie znowu objawy wracają. podobno przepustnica wariuje. często wystarczy przeczyścić do czego się mam dopiero zabrać.
-
- Bywalec forum
- Posty: 270
- Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
- BMW: 318i 143 KM
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
Ja jeszcze dodam-świece,przewody,cewka czyt.układ zapłonowy,miałem to samo po wymianie świec nastąpiła znaczna poprawa,ale nie do końca więc po wypłacie wymieniam przewody..A i u mnie błędów nie wywalał żadnych,dopiero jak go ostro skatowałem to wywalił wypadanie zapłonu na czwartym cylindrze,silniczek krokowy(odpinałem go na odpalonym,więc pewnie dlatego) i przepływomierz(kupiłem nowy nic to nie dało,też go odłączałem i może to zmyliło mechanika,więc kazał wymienić).Nie zapomnij napisać co było jak się z tym uporasz
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 maja 11, 21:06
- BMW: E46 2.0i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Iława
miałem ten sam problem, okazało się ze zamiennik przepływki QAB okazał się lipny. po wymianie na inny BOSCHA problem z kontrolkami zniknął. co do spadku mocy po np. ponownym uruchomieniu silnika, uszkodzony był CZUJNIK WYLOTOWY WAŁKA ROZRZĄDU
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 8 Odpowiedzi
- 2199 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: gczarkowski1
-
- 2 Odpowiedzi
- 1258 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bobby0711
-
- 4 Odpowiedzi
- 3230 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: benny169
-
- 7 Odpowiedzi
- 1822 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 2 Odpowiedzi
- 2203 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 1 Odpowiedzi
- 622 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 53 Odpowiedzi
- 17725 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mlody86
-
- 4 Odpowiedzi
- 2831 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bazyl16
-
- 8 Odpowiedzi
- 4284 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szczurson
-
- 1 Odpowiedzi
- 1597 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost