325Ci Słabo ciągnie

Awatar użytkownika
MAZI-BKP
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 12 wrz 10, 21:55
BMW: E46 328Ci Sport-Coupe
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Prudnik/Londym

#1

Post autor: MAZI-BKP »

Jak w temacie Bumcia słabo ciągnie ze startu i szarpie lekko
jak już się ruszy i przytrzyma prętkość do 30-40km/h i się depnie na gaz jest szarpanie i dopier zaczyna ciągnąć
Przy większych prętkościach już jest wszystko OK
\dodam że kiedyś prubowałem przypalić laćka no i niestety nie udało się obroty spadały jak by były powłączane jakieś opcje ASC/DSC lecz na wstecznym było już OK
Od kołyski aż po grób jedna marka BMW
Obrazek
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#2

Post autor: romanikxxl »

Diagnoza komputerowa się kłania :) Być może jest problem z układem DSC :)
Romanikxxl
Awatar użytkownika
MAZI-BKP
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 12 wrz 10, 21:55
BMW: E46 328Ci Sport-Coupe
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Prudnik/Londym

#3

Post autor: MAZI-BKP »

Na zlocie w Nysie może się podepnę pod kompa bo teraz niestety nie mam możliwości
Od kołyski aż po grób jedna marka BMW
Obrazek
DANNY_O21
Posty: 9
Rejestracja: 19 maja 11, 21:06
BMW: E46 2.0i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Iława

#4

Post autor: DANNY_O21 »

mam podobny problem w 2.0 2x vanos tylko że do szarpania doszło mi wyświetlenie się kontrolki EML, ASC i CHECK. po ponownym włączeniu silnika zostaje tylko kontrolka check i słabiej idzie. trochę pojeżdżę i się wszystko uspokaja, gaśnie ta kontrolka i jest ok, po jakimś czasie znowu objawy wracają. podobno przepustnica wariuje. często wystarczy przeczyścić do czego się mam dopiero zabrać.
Kawasaki
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 3 cze 11, 10:40
BMW: 328 e46
Rok produkcji: 99
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#5

Post autor: Kawasaki »

Przepustnica, przepływomierz, a często padnięty czujnik położenia wałka rozrządu.
Jedź na komputer to wywali Ci błędy i będziesz wiedział co robić.
Obrazek
Fala
Bywalec forum
Posty: 270
Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
BMW: 318i 143 KM
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#6

Post autor: Fala »

Ja jeszcze dodam-świece,przewody,cewka czyt.układ zapłonowy,miałem to samo po wymianie świec nastąpiła znaczna poprawa,ale nie do końca więc po wypłacie wymieniam przewody..A i u mnie błędów nie wywalał żadnych,dopiero jak go ostro skatowałem to wywalił wypadanie zapłonu na czwartym cylindrze,silniczek krokowy(odpinałem go na odpalonym,więc pewnie dlatego) i przepływomierz(kupiłem nowy nic to nie dało,też go odłączałem i może to zmyliło mechanika,więc kazał wymienić).Nie zapomnij napisać co było jak się z tym uporasz :beer:
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
DANNY_O21
Posty: 9
Rejestracja: 19 maja 11, 21:06
BMW: E46 2.0i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Iława

#7

Post autor: DANNY_O21 »

miałem ten sam problem, okazało się ze zamiennik przepływki QAB okazał się lipny. po wymianie na inny BOSCHA problem z kontrolkami zniknął. co do spadku mocy po np. ponownym uruchomieniu silnika, uszkodzony był CZUJNIK WYLOTOWY WAŁKA ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”