325Ci Coupe Wymiana tulei dyfra

Miejsce na wszelkie gotowe rozwiązania, opisy, instrukcje wymiany, obsługi, konserwacji z dokumentacją zdjęciową itp.
Regulamin forum
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
1wilq
Posty: 7
Rejestracja: 12 paź 22, 11:53
BMW: E46 320TD
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Płeć:

#11

Post autor: 1wilq »

eh.. myslałem że to mi pomoże... ale jednak u mnie jest pojedyncze puknięcie tylko przy przyspieszaniu.. na 1,2,3 biegu. żeby ponownie wystąpiło muszę przyhamować (tak jakby żeby zawieszenie naprężyło się w drugą stronę)
Biemdablju
Bywalec forum
Posty: 99
Rejestracja: 29 gru 19, 19:36
BMW: Bmw e46 320i r6
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#12

Post autor: Biemdablju »

1wilq pisze: 3 lis 22, 13:27 eh.. myslałem że to mi pomoże... ale jednak u mnie jest pojedyncze puknięcie tylko przy przyspieszaniu.. na 1,2,3 biegu. żeby ponownie wystąpiło muszę przyhamować (tak jakby żeby zawieszenie naprężyło się w drugą stronę)
ja u siebie robiłem cały zawias kazda guma nowa,podpora walu i łącznik elastyczny z aso + wspawanie wzmocnienie wózka bo było pęknięte mocowanie w jednym miejscu i nadal puka przy zmianie biegow także lepiej olać temat i się przyzwyczaić do tego ..
1wilq
Posty: 7
Rejestracja: 12 paź 22, 11:53
BMW: E46 320TD
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Płeć:

#13

Post autor: 1wilq »

Biemdablju pisze: 3 lis 22, 15:39
1wilq pisze: 3 lis 22, 13:27 eh.. myslałem że to mi pomoże... ale jednak u mnie jest pojedyncze puknięcie tylko przy przyspieszaniu.. na 1,2,3 biegu. żeby ponownie wystąpiło muszę przyhamować (tak jakby żeby zawieszenie naprężyło się w drugą stronę)
ja u siebie robiłem cały zawias kazda guma nowa,podpora walu i łącznik elastyczny z aso + wspawanie wzmocnienie wózka bo było pęknięte mocowanie w jednym miejscu i nadal puka przy zmianie biegow także lepiej olać temat i się przyzwyczaić do tego ..
Tobie puka przy zmianie biegów co może sugerować np poduszki mimo że wyglądają np dobrze to i tak są do wymiany. U mnie słychać tylko jedno puknięcie a następnie trekotanie (jak by tuleje była trzaśnięta i po puknięciu trajektoria napędu była przekoszona - stąd pewnie również zmiana położenia kierownicy - ściąga mnie w lewo) dlatego myślę że mamy zupełnie gdzie indziej przyczynę..
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zrób to sam”