323Ci Ciągłe problemy z układem chłodzenia, a może to uszczelka pod głowicą ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 97
- Rejestracja: 29 gru 14, 22:16
- BMW: 323Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Okolice Kozienic
Witam, od pewnego czasu borykam się z problemem układu chłodzenia, gdy kupiłem auto już podczas powrotu do domu zauważyłem że kontrolka od poziomu płynu chłodniczego sie zapala i gaśnie, w domu odpowietrzyłem układ i był spokój przez jakieś 5 tyś kilometrów następnie pękł zbiorniczek wyrównawczy kupiłem ori używkę założyłem po 20 km znowu pękł więc zamówiłem nowy MEYLE z korkiem i czujnikiem, problem na trochę ustał, następnie chłodnica poszła, wyciek na żeberkach i była wygięta dołem, wsadziłem nową Nissenes, układ porzadnie odpowietrzony od razu pojawił się wyciek na obudowie termostatu, mikro pękniecie, wymieniony na wahlera i teraz cały czas ubywa płyn, około 2 litry po 200km i tak w kółko auto się nie gotowało trzymało pion jedynie poniżej 3k obrotów nie leciało ciepłe powietrze, aż do dziś gdy podczas trasy 6 km wskazówka wyszła ponad pion, jutro pojadę i zamówię dla Pewności jeszcze nową pompę wody i może postaram się obejrzeć auto od dołu, nie mnie jednak obawiam sie uszkodzenia uszczelki pod głowicą ponieważ podczas tych przygód z układem chłodzenia przegrzałem auto 2 razy. Gdy rano dotykałem węży to były dość twarde. Ewentualnie na co radzicie zwrócić uwagę podczas poszukiwań przyczyny ? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 9 sty 17, 21:00 przez pawelgl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Podjedź do mechanika na test CO2.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 97
- Rejestracja: 29 gru 14, 22:16
- BMW: 323Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Okolice Kozienic
Dokładnie taki test zamówiłem.
Miłosz pisze:Zacznij od
http://allegro.pl/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-tanio-i6067280686.html?reco_id=97a50b97-d6a6-11e6-828e-027c772b39aa&ars_rule_id=201&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&bi_c=Product
Nie ma co snuć domysłów.
-
- Bywalec forum
- Posty: 135
- Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
- BMW: e46 coupe
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Kobylka
Te testy dzialaja tylko przy konkretnym przedmuchu, a taki bedziesz mial gdy samochod bedzie slabo odpalal i za autem zobaczysz biala zaslone dymna.. Musisz sprawdzic cisnienie w ukladzie chlodzenia. Generalnie wg moich doswiadczen to na 100 % uszczelka. Uklad bedzie sie rozszczelnial ciagle w innym miejscu. Mialem tak u siebie w n42, nie dopuszczalem do siebie mysli ze to uszczelka i ciagle uszczelnialem uklad i ludzilem sie ze to co innego. Warto jeszcze sprawdzic jedna rzecz, tzn wymienic korek od zbiorniczka na nowy oem(behr).
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec forum
- Posty: 97
- Rejestracja: 29 gru 14, 22:16
- BMW: 323Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Okolice Kozienic
No i niestety, chyba najgorszy sceneriusz.. Padnięta uszczelka, według tego testu z allegro. Ktoś kto robił może powiedzieć oreintacyjny koszt wymiany z planowaniem nowymi szpilkami itp ?
- SebeQ
- Bywalec forum
- Posty: 95
- Rejestracja: 1 lis 14, 14:00
- BMW: E46 318i & 323i
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
- Lokalizacja: Radom
Robiłem u siebie to samo w 323i, najpierw niech wyjmą głowicę i sprawdzą na szczelność (płaszcz wodny) czy nie jest pęknięta, potem planowanie i wszystko na nowych uszczelkach do tego płyny itp. mi do tego wymienili rozrząd ze ślizgami, bo były zużyte. Widzę, że jesteś z Kozienic ja jestem z Radomia, mi to robili w POLCARsie i mogę ich śmiało polecić w poprzedniej 318i robili to samo i brat jeździ do dziśpawelgl pisze:No i niestety, chyba najgorszy sceneriusz.. Padnięta uszczelka, według tego testu z allegro. Ktoś kto robił może powiedzieć oreintacyjny koszt wymiany z planowaniem nowymi szpilkami itp ?
Masz faktury do wglądu jeżeli chodzi o koszty:
- Samniewiemkto
- Bywalec forum
- Posty: 713
- Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Rybnik
wam głowice pękają, a ja mam tanio na zbyciu z 330i... tyle, że pewnie by nie podeszła...
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 10 Odpowiedzi
- 1848 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 14 Odpowiedzi
- 4875 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 19 Odpowiedzi
- 5295 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kuboleoss
-
- 12 Odpowiedzi
- 2901 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Savage
-
- 3 Odpowiedzi
- 5360 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: hackunek
-
- 8 Odpowiedzi
- 3237 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 4 Odpowiedzi
- 3346 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 7 Odpowiedzi
- 3145 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 6 Odpowiedzi
- 3010 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wandii