320d m47n Aktualizacja Wycie 80-100km/h wszystko wymienione z tyłu

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7218
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#71

Post autor: scghost »

wez to zamaluj tym hamerajtem zamontuj i wiecej nie dotykaj
zanim ten wozek przerdzewieje to to auto juz dawno bedzie na zlomie
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
DwaLitryPL

#72

Post autor: DwaLitryPL »

okej rozumiem a czy pod hammerite warto dać też farbę typu corizon reaktywna i po wyschnieciu na to dopiero hammerite? czy od razu bezpośrednio hammerite? pytam bo jak hammerite to jutro bym mógł malować a jak corizon to dopiero we wtorek.Chodzi mi tylko o to czy można na farbę corizon czerwoną malować hammerite czarną :roll: czy bez kombinowania prosto hammerite.Bo corizon to reaktywna farba do stosowania również na nieoczyszczone z rdzy powierzchnie
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#73

Post autor: Flaczek »

Można położyć, ale nic to nie da tak naprawdę :bad:
DwaLitryPL

#74

Post autor: DwaLitryPL »

Witam Panowie mam pytanie pilne oczyściłem cztery mocowania wózka pierw włosy murzyna na wiertarce potem włosy murzyna na szlifierce kątowej i na końcu szczotka nylonowa na wiertarce ale są wżery jak widać i tam w porach czy jak to nazwać jest rdza czego ani szczotka nylonowa już nie wybierze ani włosy murzyna na szlifierce itp.. pytanie czy po odtłuszczeniu na to dać corinę a potem baranek.. czy epoksyd? bo mam w sprayu epoksyd Novola ale to chyba daje się na całkowicie czystą blachę?

Obrazek
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7218
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#75

Post autor: scghost »

z dwojga zlego to juz lepiej ta corina, przynajmniej jest reaktywna
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
DwaLitryPL

#76

Post autor: DwaLitryPL »

tak też zrobiłem reaktywna corina potem baranek dinitrol.

Scghost mam pytanie bo jutro planuje montować wszystko i zobaczyć co i jak..

Chodzi mi o dokręcenie z tyłu wahaczy tylnych+tulei wahliwej pod obciążeniem.. może i wszystkiego nie kumam,ale pod obciążeniem widziałem to zawsze tak,ze koła mają być na ziemi i wtedy wczołgać się pod auto i dokręcać.. a Ty kolego widziałem,że żabką podniosłeś za zwrotnicę tutaj jak śruba mimośrodowa do samej góry i wtedy dokręciłeś tuleje wahliwą.Czyli mam rozumieć,że jeśli auto stoi z tyłu na dwóch kobyłkach i podniosę tak jak Ty do góry
to mogę wtedy dokręcić wahliwą plus dwie śruby dwóch wahaczy ?i potem opuścić daną stronę na kobyłkę i drugą tak samo? wtedy unikam ''ciskania się pod autem'' gdy stoi na kołach? czy jednak lepiej jest dokręcić na kołach? bo na kołach śruby wahaczy się da bo dostęp jest tylko gorzej z wahliwą bo tam nie da rady
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#77

Post autor: maniek21112 »

Możesz tak zrobić.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
DwaLitryPL

#79

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie wymieniłem z tyłu jak wspomniałem 4 tuleje wózka + 3 tuleje dyfra starałem się w miarę prosto osadzić tuleje wózka
tyłu
i nic się nie zmieniło po tych wymianach dodam wszystko dokręcone dynamometrem.Jak wrzucam wsteczny i cofam to przy pierwszym puszczeniu sprzęgła jest z tyłu łupnięcie jak by coś miało się urwać.. przy ruszaniu do przodu raz na jakiś czas a w dodatku po tych wymianach wszystkiego wracając z myjni gdy wbiłem drugi bieg i jechałem ze stałą prędkością ja wiem może niecałe 30km/h bo to już dojazd do domu i nagle dodałem gazu to z tyłu ŁUP

co może być grane? aa i co do tego UUU to pomimo zmiany dyfra na drugi ten obecny co mam też jest to samo od 80km/h co dziwne po wrzuceniu na LUZ też to słychać TYLKO ciut ciszej..

co do tego łupnięcia próbowałem nagrać ale silnik zagłusza :/ jedynie co tam wychodzi,że może łupać(dodam na poprzednim dyfrze też to łupnięcie było)
to
-Flansze dyfra które jak już pokazałem na filmiku delikatnie chodzą przez co ruszając ręką półoś w stronę dyfra i z powrotem słychać stuk(flanszy)
i tu podejrzewam pierścienie,które siedzą na flanszy i są już wyrobione.. ale czy by to było to...

Druga opcja do półoś,tylko,ze sprawdzając je jak auto stoi na kołach te od strony koła luzów nie stwierdzam bo nie da się łapiąc za półoś obracać w kierunku jak ruch wskazówek zegara.A znów te przy dyfrze jak miałem je w ręcę po odkręceniu od dyfra to próbując ruszać przegubem prawo lewo ruszała mi się cała półoś nie było tak,żeby przegub chodził a półoś stała

liczyłem,że to może te tuleje wózka robią zamieszanie.. wymieniłem z tyłu wszystkie tuleje jakie tylko są

Ps nie wiem czy to ma znaczenie,ale nie miałem podczas jazdy podpiętego ręcznego dzisiaj.Linki przywiązałem trytytką do zwrotnicy bo chciałem tylko jechać umyć auto a dopiero jutro będę ściągał tarcze puszczał linkę do środka tam i czyścił tarczę/piastę wewnątrz tam gdzie styka się i tak myślałem sobie,że może to łupie tam jak ręczny? ze rozpięty jest całkowicie i szczęki uderzają o taki metalowy kawałek tam gdzie powinny się spierać.. no ale raczej chyba nie... aha i ten krzyżak przy dyfrze jak miałem to w ręcę to nie wykazywał luzów chyba,że może zle sprawdzałem ale próbując ruszać nim prawo lewo itp nie dało się
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#80

Post autor: Flaczek »

Polosie mogą, a wręcz powinny chodzić lewo prawo, to normalne.

Co z walem? Nie ma luzów? Podpora cala, złącze elastyczne cale?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”