[ 320d 2002 r. ] Short shifter zamontowany!

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
Krisstoff
Bywalec forum
Posty: 127
Rejestracja: 30 cze 11, 0:26
BMW: 320d M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Czernica

#11

Post autor: Krisstoff »

I pasuje bez problemu? Bo widzę że koszt tego niewiele większy do tego syfu z allegro
Obrazek
Awatar użytkownika
kuchash
Posty: 5
Rejestracja: 17 sty 09, 17:35
BMW: 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#12

Post autor: kuchash »

z tego, co czytałem na forach, pasuje bez większych problemów
zeby uniknąć niespodzianek, polecam poszukać info w necie
są tez gotowe zestawy SSK
Obrazek
zajaczek_91
Bywalec forum
Posty: 113
Rejestracja: 11 lis 11, 17:18
BMW: e46 320i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: lublin

#13

Post autor: zajaczek_91 »

witam
odgrzewam kotleta, planowalem w e36 nie wyszlo teraz chc zamontowac krótszy drązek w swojej e46 jednak mam parę pytań moze ktos podpowie pomoze.

1.zaczynając od demontażu i montażu, ma ktos jakis instruktarz? potrzebny jest kanał (dojscie od spodu), slyszalem ze tam bardzo jest malo miejsca wiec jak?
2. na allegro są modele jednak wiem ze wiele nie pasuje trzeba przycinac piłowac,zawadzają o wał czy nie wchodzą biegi, chcialem sie dowiedziec co zrobic aby kupic jakas w maire taka zeby nie bylo akcji typu przerobiona ale biegi nie wchodza bo zawadza o wał, szczegolnie zwracam uwage na jakies modele od zm3? ponoć są od razu krótsze drążki co tez daje fajny efekt.
3. Czytalem ze mozna przerobic swoj drążek ale nie wiem czy to nie za duzo zabawy i nie ufność do siebie o dokladnosc swojej reki jezeli chodzi o spawanie i szlifowanie.
4 Jak wyglada kwestia tłumika drgrań i czy na forach mowa o zostawieniu fabrycznego plastikowego koszyczka to mowa o tym?
5. Jaki jest warunek pasowania drążka? czy chodzi tylko o tą gałke po środku? no i oczywiscie kwesta długosci drążka za gałką w dół

Bardzo prosze o rady kogos kto ma pojecie lub doswiadczenie bo nie wiem czy skóra warta wyprawy.pozdrawiam
BMW- PO PROSTU RADOŚĆ Z JAZDY
arekadio78
Bywalec forum
Posty: 26
Rejestracja: 5 sty 12, 17:07
BMW: e46 320i
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Sedziszow

#14

Post autor: arekadio78 »

zajaczek_91 pisze:witam
odgrzewam kotleta, planowalem w e36 nie wyszlo teraz chc zamontowac krótszy drązek w swojej e46 jednak mam parę pytań moze ktos podpowie pomoze.

1.zaczynając od demontażu i montażu, ma ktos jakis instruktarz? potrzebny jest kanał (dojscie od spodu), slyszalem ze tam bardzo jest malo miejsca wiec jak?
2. na allegro są modele jednak wiem ze wiele nie pasuje trzeba przycinac piłowac,zawadzają o wał czy nie wchodzą biegi, chcialem sie dowiedziec co zrobic aby kupic jakas w maire taka zeby nie bylo akcji typu przerobiona ale biegi nie wchodza bo zawadza o wał, szczegolnie zwracam uwage na jakies modele od zm3? ponoć są od razu krótsze drążki co tez daje fajny efekt.
3. Czytalem ze mozna przerobic swoj drążek ale nie wiem czy to nie za duzo zabawy i nie ufność do siebie o dokladnosc swojej reki jezeli chodzi o spawanie i szlifowanie.
4 Jak wyglada kwestia tłumika drgrań i czy na forach mowa o zostawieniu fabrycznego plastikowego koszyczka to mowa o tym?
5. Jaki jest warunek pasowania drążka? czy chodzi tylko o tą gałke po środku? no i oczywiscie kwesta długosci drążka za gałką w dół

Bardzo prosze o rady kogos kto ma pojecie lub doswiadczenie bo nie wiem czy skóra warta wyprawy.pozdrawiam
ja u siebie zamontowałem tego z allegro z tłumikiem drgań oczywiście bez delikatnego szlifu się nie obeszło wizyte pod autem masz gwarantowaną jest ciasno ale do zrobienia moim zdaniem lepiej kupić ten szort bez tłumika drgań i dokupić tulejkę plastikową bo raczej na 99% starą rozwalisz podczas wyjmowania gdzieś czytałem że pukając od dołu komuś się udało wyjąć orginał bez uszkodzenia.Biegi chodzą fajnie trochę ciężko ale po pewnym czasie przywykniesz:)najgorszy jednak mankament jest taki że orginalny szifter gurną część gdzie osadzasz gałkę ma zamocowaną na gumie a zamiennik z allegro to lity kawałek metalu i jeśli masz zmęczone lekko synchronizatory w skrzyni jak w moim przypadku będziesz słyszał jak pracują brak tej gumy powoduje że szifter przenosi odgłosy ze skrzyni do środka jest to irytujące bo na serji tego nie słyszałem a teraz 1i 2 bieg troszke świszcze ale poza tym szifer fajna sprawa:)

Arekadio78 zwracaj uwagę następnym razem na interpunkcję , ortografię i duże litery !!! :evil: MOD.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”