318i M43TUB19 rozwalajacy sie waż chłodnica termostat
-
- Bywalec forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 1 lip 15, 16:49
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto:
Witam napisze wprost jaki mam problem.
Problem: Zapowietrzajacy sie uklad chlodzenia w rezultacjie czego wynikiem jest pekajacy waz chlodnica-termostat mniej wiecje po 300km
Co zostalo juz zrobione: wymienianie 2 razy waz chlodnica termostat, wymieniony termostat na wahler, wymieniony korek zbiorniczka i odpowietrznik, zrobiony test głowicy.
Samochod zostal nie jednokrotnie odpowietrzany po wymianie tych rzeczy przed peknieciem weza ale i tak to nie zdawalo egzaminu bo weze twardnialy. Zapala sie kontrolka od plynu chlodniczego zazwyczaj jak jedzie sie pwyzej 2.5 tys obrotow. Na biegu jalowym kontrolka gasnie. Caly uklad wyglada na szczelny. w srodku grzeje ladnie. A temperatura na tescie jest od 105-110. Ktos cos pomoze ?
Problem: Zapowietrzajacy sie uklad chlodzenia w rezultacjie czego wynikiem jest pekajacy waz chlodnica-termostat mniej wiecje po 300km
Co zostalo juz zrobione: wymienianie 2 razy waz chlodnica termostat, wymieniony termostat na wahler, wymieniony korek zbiorniczka i odpowietrznik, zrobiony test głowicy.
Samochod zostal nie jednokrotnie odpowietrzany po wymianie tych rzeczy przed peknieciem weza ale i tak to nie zdawalo egzaminu bo weze twardnialy. Zapala sie kontrolka od plynu chlodniczego zazwyczaj jak jedzie sie pwyzej 2.5 tys obrotow. Na biegu jalowym kontrolka gasnie. Caly uklad wyglada na szczelny. w srodku grzeje ladnie. A temperatura na tescie jest od 105-110. Ktos cos pomoze ?
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Troche za duzo temperatura. 105 powinien otworzyc sie termostat. A jak pompa wody? Zagladales do niej?
Zbiorniczek wyrownawczy oryginalny czy zamiennik? Są zamkenniki ze nie da sie ich odpowietrzyc.
Zbiorniczek wyrownawczy oryginalny czy zamiennik? Są zamkenniki ze nie da sie ich odpowietrzyc.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 1 lip 15, 16:49
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto:
Zobacze wieczorem. Popa wody wydaje sie byc ok. Mechanik tez mowil na serwisie ze jest ok
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Może chlodnica jest brudna i nie wystarczająco schladza plyn. Silnik powinien mieć w miarę równa temperaturę, 5 stopni różnicy to może być między ostrym butowaniem, a staniem dluzszy czas na swiatlach. W czasie jazdy +-2stopnie to norma, ale 5 to przegiecie.
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 1 lip 15, 16:49
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto:
Teraz mam taka temperature ale do pekniecia weza utrzymuje sie od 105 do 107. I przez pierwsze 50 km powiedzmy ze i weze sa w normie bo da sie je ugiac.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Wydaje mi sie że jak by była walnięta pompa to ta kontrolka zapalała by się na wolnych ale może się mylę nie wiem co tu myśleć ale wszystko wskazuje na upg niestety skoro uklad prędzej czy pużniej się rozdyma i puszcza na wężach zrób test na zawartość co2 w ukladzie .
-
- Bywalec forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 1 lip 15, 16:49
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto:
No wlasnie zrobilem test na upg ale nic nie wykazal a dodam jeszcze ze na korku od wlewu oleju nie ma sladu masla i silnik nie daje tak para. Mam lpg w swojej buni ale mam porownanie z brata e36 tez 318i i wydaje mi sie ze spaliny wydobywujace sie z ukladu wydechowego sa porownywalne. Troche po glowie chodzi mi ze moze cos z ta instalacja jest cos nie tak?
-
- Bywalec forum
- Posty: 352
- Rejestracja: 7 lis 11, 21:12
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
temperatura powinna byc od 100 C do 105C potem termostat zrzuca temp. jak jest dobry, po wyzej 105C moze byc jedynie na zgaszonym silniku. Sprawdz jeszcze czy reduktor od lpg czasami nie puszcza gazu do ukladu chlodzenia i robi cisnienie. jezeli tfaktycznie ktos wykonal poprawnie test na co2
-
- Bywalec forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 1 lip 15, 16:49
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto:
A jak sprawdzic czy reduktor nie robi Cisnienia w ukladzie ?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 760 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 1945 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 3 Odpowiedzi
- 1825 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Samniewiemkto
-
- 6 Odpowiedzi
- 3708 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Krzysiek669
-
- 1 Odpowiedzi
- 2290 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Err
-
- 13 Odpowiedzi
- 10899 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: D3jw
-
- 4 Odpowiedzi
- 3179 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dropz
-
- 3 Odpowiedzi
- 3334 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kristof89pl