Zwiększenie mocy 320d 150KM

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
czarnaa_e46
Posty: 1
Rejestracja: 25 lut 21, 17:37
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#1

Post autor: czarnaa_e46 »

Hej, kilka miesięcy temu zrobiłam w swoim 320d ori 150KM chip tuning na 185KM i bodajże 390nM, jednak znowu zaczyna być mi mało. Jakie są opcje poza swapem, żeby podnieść moc? Im więcej tym lepiej 😁 i jakie modyfikacje trzeba wprowadzić? Z góry dziękuje za odpowiedz 😁
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#2

Post autor: Lashie »

Dalej już niestety koszta, turbo, wtryski, większy intercooler, po chwili padnie sprzęgło wiec trzeba będzie kupic wzmocnione, albo rzeźbić ze skrzynia z 330d i różne inne rzeczy, wiec koszta idą w tysiącach. najlepiej sprzedaj to co masz i szukaj 330d, tam możliwości są spore, popatrz po galeriach naszych użytkowników, dużo rzeczy jest opisane co i jak i za ile
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#3

Post autor: Broder »

A tam od razu sprzedac :P
Przeciez mozna powoli kompletowac graty i pozniej poskladac calosc (tak jak mniej wiecej wygladalo to u mnie).
Wtryski 216, a reszta to standardowo turbo hybryde, intercooler i orurowanie, jakis downpipe i reszta wydechu przelot. Znajomy w compact'cie ma cos kolo 250KM wiec sporo da sie jeszcze ugrac.
Obrazek
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#4

Post autor: yampik »

Broder pisze: 10 mar 21, 18:03 A tam od razu sprzedac :P
Przeciez mozna powoli kompletowac graty i pozniej poskladac calosc (tak jak mniej wiecej wygladalo to u mnie).
Wtryski 216, a reszta to standardowo turbo hybryde, intercooler i orurowanie, jakis downpipe i reszta wydechu przelot. Znajomy w compact'cie ma cos kolo 250KM wiec sporo da sie jeszcze ugrac.
racja, natomiast okolice tego wyniku robi 330d po samej mapie ;]
zeby osiagnac 220+ z 150konnej 2litrowki trzeba wlozyć sporo kasy - a dalej pozostanei to r4 :d
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#5

Post autor: Broder »

no to juz zalezy od podejscia do sprawy. Ja raczej przywiazuje sie mocno do swojego auta, dodatkowo rzezbienie przy nim sprawia mi mega przyjemnosc i daje satysfakcje. Nie moglbym ot tak go sprzedac, kupic nowe mocniejsze i nic go nie dlubac (no bo przeciez dlubanie jest nieekonomiczne...)
Idac tym tokiem rozumowania, ze lepiej sprzedac i kupic mocniejsze mozemy isc bez konca, a zeby kupic mocniejsze tez trzeba dolozyc $$.
No i gdzie ta satysfakcja? Wieksza bedzie objechac porobiona dwulitrowka 330d? czy na odwrot? :)
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Jest też opcja z gtb1752v z e60 m47n2 i jak seryjne wtryskiwacze dadzą radę to można przekroczyć 220/450, u mnie tyle wyszło tylko dość ciemno za nim było..dlatego jest spokojne 210/435.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Jarrrecki
Posty: 1
Rejestracja: 13 lut 21, 11:20
BMW: e46 320d 150KM
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
VIN: PP17350

#7

Post autor: Jarrrecki »

Witam koledzy, jestem nowy na forum i jeśli źle zacząłem, to proszę poprawcie mnie :)
Przeglądam forum i nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Pacjent e46 320d euro4 i turbo ori gt1749v z nastawnikiem 6nw008412 a chce wstawić gtb1752v z nastawnikiem 6nw009420. Powiedzcie jeśli ktoś to przerabiał, czy te nastawniki są zamienne, czy będzie to działać w e46? Czy muszę coś przerobić czy to jest p&p?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”