Zwiększenie mocy 320d 150KM
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 lut 21, 17:37
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Rzeszów
Hej, kilka miesięcy temu zrobiłam w swoim 320d ori 150KM chip tuning na 185KM i bodajże 390nM, jednak znowu zaczyna być mi mało. Jakie są opcje poza swapem, żeby podnieść moc? Im więcej tym lepiej i jakie modyfikacje trzeba wprowadzić? Z góry dziękuje za odpowiedz
-
- Bywalec forum
- Posty: 893
- Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
- BMW: E46 318i fl w sedesie
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: Fz51423
- Lokalizacja: Szczecin
Dalej już niestety koszta, turbo, wtryski, większy intercooler, po chwili padnie sprzęgło wiec trzeba będzie kupic wzmocnione, albo rzeźbić ze skrzynia z 330d i różne inne rzeczy, wiec koszta idą w tysiącach. najlepiej sprzedaj to co masz i szukaj 330d, tam możliwości są spore, popatrz po galeriach naszych użytkowników, dużo rzeczy jest opisane co i jak i za ile
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
A tam od razu sprzedac
Przeciez mozna powoli kompletowac graty i pozniej poskladac calosc (tak jak mniej wiecej wygladalo to u mnie).
Wtryski 216, a reszta to standardowo turbo hybryde, intercooler i orurowanie, jakis downpipe i reszta wydechu przelot. Znajomy w compact'cie ma cos kolo 250KM wiec sporo da sie jeszcze ugrac.
Przeciez mozna powoli kompletowac graty i pozniej poskladac calosc (tak jak mniej wiecej wygladalo to u mnie).
Wtryski 216, a reszta to standardowo turbo hybryde, intercooler i orurowanie, jakis downpipe i reszta wydechu przelot. Znajomy w compact'cie ma cos kolo 250KM wiec sporo da sie jeszcze ugrac.
- yampik
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
- BMW: F11 520d+
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Lokalizacja: Olsztyn
racja, natomiast okolice tego wyniku robi 330d po samej mapie ;]Broder pisze: ↑10 mar 21, 18:03 A tam od razu sprzedac
Przeciez mozna powoli kompletowac graty i pozniej poskladac calosc (tak jak mniej wiecej wygladalo to u mnie).
Wtryski 216, a reszta to standardowo turbo hybryde, intercooler i orurowanie, jakis downpipe i reszta wydechu przelot. Znajomy w compact'cie ma cos kolo 250KM wiec sporo da sie jeszcze ugrac.
zeby osiagnac 220+ z 150konnej 2litrowki trzeba wlozyć sporo kasy - a dalej pozostanei to r4 :d
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
no to juz zalezy od podejscia do sprawy. Ja raczej przywiazuje sie mocno do swojego auta, dodatkowo rzezbienie przy nim sprawia mi mega przyjemnosc i daje satysfakcje. Nie moglbym ot tak go sprzedac, kupic nowe mocniejsze i nic go nie dlubac (no bo przeciez dlubanie jest nieekonomiczne...)
Idac tym tokiem rozumowania, ze lepiej sprzedac i kupic mocniejsze mozemy isc bez konca, a zeby kupic mocniejsze tez trzeba dolozyc $$.
No i gdzie ta satysfakcja? Wieksza bedzie objechac porobiona dwulitrowka 330d? czy na odwrot?
Idac tym tokiem rozumowania, ze lepiej sprzedac i kupic mocniejsze mozemy isc bez konca, a zeby kupic mocniejsze tez trzeba dolozyc $$.
No i gdzie ta satysfakcja? Wieksza bedzie objechac porobiona dwulitrowka 330d? czy na odwrot?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jest też opcja z gtb1752v z e60 m47n2 i jak seryjne wtryskiwacze dadzą radę to można przekroczyć 220/450, u mnie tyle wyszło tylko dość ciemno za nim było..dlatego jest spokojne 210/435.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 lut 21, 11:20
- BMW: e46 320d 150KM
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Płock
- VIN: PP17350
Witam koledzy, jestem nowy na forum i jeśli źle zacząłem, to proszę poprawcie mnie
Przeglądam forum i nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Pacjent e46 320d euro4 i turbo ori gt1749v z nastawnikiem 6nw008412 a chce wstawić gtb1752v z nastawnikiem 6nw009420. Powiedzcie jeśli ktoś to przerabiał, czy te nastawniki są zamienne, czy będzie to działać w e46? Czy muszę coś przerobić czy to jest p&p?
Przeglądam forum i nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Pacjent e46 320d euro4 i turbo ori gt1749v z nastawnikiem 6nw008412 a chce wstawić gtb1752v z nastawnikiem 6nw009420. Powiedzcie jeśli ktoś to przerabiał, czy te nastawniki są zamienne, czy będzie to działać w e46? Czy muszę coś przerobić czy to jest p&p?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 16 Odpowiedzi
- 18016 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: michaal19995
-
- 2 Odpowiedzi
- 1515 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 0 Odpowiedzi
- 1168 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Halogen
-
- 32 Odpowiedzi
- 14489 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 10 Odpowiedzi
- 8111 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 1 Odpowiedzi
- 717 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 13 Odpowiedzi
- 14344 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: napinaczmichal
-
- 1 Odpowiedzi
- 4552 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 21 Odpowiedzi
- 9415 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 0 Odpowiedzi
- 693 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: siupakabra