Żre olej
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 lut 21, 8:58
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
Siemka
Moja beatka ma już przejechane około 270 tys km i auto zaczęło brać olej. Średnio tak co 100 km muszę dolewać około 300ml oleju. Aktualnie leje valvoline synpower 5w40 i tak go leje od około 30tys km i wszystko było ok. Odkąd kupiłem auto ( przebieg 220tys km) to w silniku nic nie ruszałem poza zmianą oleju i rozrządu. Czy jak bierze olej to muszę się szykować na remont silnika?
Moja beatka ma już przejechane około 270 tys km i auto zaczęło brać olej. Średnio tak co 100 km muszę dolewać około 300ml oleju. Aktualnie leje valvoline synpower 5w40 i tak go leje od około 30tys km i wszystko było ok. Odkąd kupiłem auto ( przebieg 220tys km) to w silniku nic nie ruszałem poza zmianą oleju i rozrządu. Czy jak bierze olej to muszę się szykować na remont silnika?
-
- Bywalec forum
- Posty: 893
- Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
- BMW: E46 318i fl w sedesie
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: Fz51423
- Lokalizacja: Szczecin
A jakie oznaczenie silnika? Jeżeli n42, to uszczelniacze, jeżeli m54 to pierścienie. Sprawdź odme jeżeli nigdy nie była ruszana bo lubi wsysać tamtędy olej, nie osiągnie to wyniku 1l na 1kkm ale powinno zredukować zużycie choć troche.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10310
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Skoro rozrząd to zapewne n46/n42, więc żal wtedy nie było zrobić uszczelniaczy. Zrób test, rozgrzej silnik, zostaw na wolnych obrotach 5-10 minut, następnie dodaj gazu, jak pojawi się dym to uszczelniacze.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 lut 21, 8:58
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
Test zrobiony, dym się pojawił, uszczelniacze do wymiany, dzisiaj jadę do mechanika niech jeszcze dla pewności sprawdzi czy to na pewno one i niech wymieni. Dzięki za pomocmaniek21112 pisze: ↑11 lut 21, 8:13 Skoro rozrząd to zapewne n46/n42, więc żal wtedy nie było zrobić uszczelniaczy. Zrób test, rozgrzej silnik, zostaw na wolnych obrotach 5-10 minut, następnie dodaj gazu, jak pojawi się dym to uszczelniacze.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1176 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 4698 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kuchar
-
- 1 Odpowiedzi
- 2118 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 2417 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 5 Odpowiedzi
- 2111 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 7604 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kuchar
-
- 2 Odpowiedzi
- 816 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawelk-krk
-
- 13 Odpowiedzi
- 5446 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: roth
-
- 5 Odpowiedzi
- 1001 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 2 Odpowiedzi
- 1112 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: seruh