Żre olej

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
Adzida
Posty: 3
Rejestracja: 10 lut 21, 8:58
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

#1

Post autor: Adzida »

Siemka

Moja beatka ma już przejechane około 270 tys km i auto zaczęło brać olej. Średnio tak co 100 km muszę dolewać około 300ml oleju. Aktualnie leje valvoline synpower 5w40 i tak go leje od około 30tys km i wszystko było ok. Odkąd kupiłem auto ( przebieg 220tys km) to w silniku nic nie ruszałem poza zmianą oleju i rozrządu. Czy jak bierze olej to muszę się szykować na remont silnika?
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#2

Post autor: Lashie »

A jakie oznaczenie silnika? Jeżeli n42, to uszczelniacze, jeżeli m54 to pierścienie. Sprawdź odme jeżeli nigdy nie była ruszana bo lubi wsysać tamtędy olej, nie osiągnie to wyniku 1l na 1kkm ale powinno zredukować zużycie choć troche.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#3

Post autor: maniek21112 »

Skoro rozrząd to zapewne n46/n42, więc żal wtedy nie było zrobić uszczelniaczy. Zrób test, rozgrzej silnik, zostaw na wolnych obrotach 5-10 minut, następnie dodaj gazu, jak pojawi się dym to uszczelniacze.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Adzida
Posty: 3
Rejestracja: 10 lut 21, 8:58
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

#4

Post autor: Adzida »

maniek21112 pisze: 11 lut 21, 8:13 Skoro rozrząd to zapewne n46/n42, więc żal wtedy nie było zrobić uszczelniaczy. Zrób test, rozgrzej silnik, zostaw na wolnych obrotach 5-10 minut, następnie dodaj gazu, jak pojawi się dym to uszczelniacze.
Test zrobiony, dym się pojawił, uszczelniacze do wymiany, dzisiaj jadę do mechanika niech jeszcze dla pewności sprawdzi czy to na pewno one i niech wymieni. Dzięki za pomoc :beer: :beer:
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”