zmienna geometria lopatek

piotras29
Posty: 4
Rejestracja: 3 wrz 12, 20:43
BMW: E-46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#1

Post autor: piotras29 »

Witam, czy turbina w silniku 3.0d 184km posiada zmienna geometrie lopatek, podobnie jak w autach z grupy VAg, np 1.9tdi... Miałem trochę problemów z ta turbawka szczerze mówiąc w audi a3 , często lapalem notlauf w trasie ,gdyż 70% jeździłem w mieście. Czy w modelu w-46 330d występują podobne problemy z turbawka jak w autach z 1.9tdi. Tzn przycinaja się kierownice lopatek?
Awatar użytkownika
xlc
Bywalec forum
Posty: 1168
Rejestracja: 3 maja 10, 15:50
BMW: e46 320d(M47)
Rok produkcji: 1999
Państwo: Holandia/Polska
Województwo: ---
Miasto: Maassluis/Radzionków

#2

Post autor: xlc »

Tak jest zmienna geometria w tych turbinach.
Chcesz zobaczyć moją e46 kliknij fotkę ;)
Obrazek
https://e46forum.pl/re-re-320d-by-xlc-19-end-of-story-3376
piotras29
Posty: 4
Rejestracja: 3 wrz 12, 20:43
BMW: E-46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#3

Post autor: piotras29 »

Ale czy problem przycinania się lopatek jest nagminne tak jak w tdi vaga? Jest to problematyczne jeżeli jeździ się w mieście częściej na niskich obrotach, czy tak samo zbiera się nagar i auto się zamula?
piotras29
Posty: 4
Rejestracja: 3 wrz 12, 20:43
BMW: E-46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#4

Post autor: piotras29 »

zastanawiam sie własnie nad takim 330d touring, z tym ze wiekrzość tras pokonuje w mieście, rozumiem ze czasem trzeba suszarke przegonić miałem już diesla wiem jak sie takim autem powinno jezdzić wiec czasem jakieś wycieczki sie robi, natomiast wiekrzośc to miasto i krótkie odcinki i stąd moja obawa w tdikach przycinanie łopatek to norma, aute wtedy łapie notlauf( tryb awaryjny) przy wiekrzych predkościach np przy wyprzedzaniu nagle pod pedałem nie ma mocy i trzeba auto ponownie uruchomić wtedy jest ok do nastepnego.. ogólnie auto jest mułowate i to jest odczuwalne, po dłuższej trasie po przegonieniu jest lepiej, ogólnie nie byłem zbyt zadowolony z tego motoru po virusie auto jezdziło ale krzywa momentu dawała wiele do zyczenia ( słaby dół).Niechciałbym znowu tego przechodzić, ale strasznie mnie kusi r6, nie chce przechodzić znowu tego samego, czyszczenie turbiny itd.. mógłby ktoś sie odnieść do tematu jak to wygląda w przypadku silnika 3.0d 184km
piotras29
Posty: 4
Rejestracja: 3 wrz 12, 20:43
BMW: E-46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin

#5

Post autor: piotras29 »

Spoko, uspokoiles mnie;) tylko teraz trzeba znaleźć zdrowa sztukę a to nie jest łatwe..Nedaleko mnie stoi oto taka bunia, cena dość ciekawa ale podejrzana wg mnie, dużo zrobione facet ma na wszystko faktury do wglądu,tylko ciekawia mnie te pomarańczowe kierunki po rozkodowaniu wynika ze ten model powinien mieć białe! Mógłbyś zerknac na to ogłoszenie z góry dziękuje, acha jeszcze się dowiedziałem ze napewno był malowany dach i wymieniona rownież byla maglownica plus toco w opisie.
http://otomoto.pl/bmw-330-1-wl-w-polsce-serwisowany-C25637471.html
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”