Zmiana kierownicy, co potrzeba?
-
- Bywalec forum
- Posty: 49
- Rejestracja: 22 lut 15, 22:24
- BMW: e46 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: LLU
- Lokalizacja: LLU
Witam. Planuje zmienic kierownice w moim 320i z 2000r. Mam teraz zwykla czteroramienna kiere bez multi. Chcialbym zamienic na trojramienna z mutli. Czytalem jak dolozyc multi ale niewiem jaka kiere kupic zeby pasowaly poduszki bo podobno sa inne. Moglby mi ktos wytlumaczyc czym sie roznia i jaka kupic zeby pasowala? Pozdrawiam serdecznie.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Tu masz wszystko opisane generalnie chodzi o to że poduszki jednonabojowe mają jedno gniazdo na wpięcie kostki a dwunabojowe mają dwa gniazda musisz dokładnie upewnic się że to się zgadza bo inaczej będzie lipa ponoć są jakies sposoby żeby do jednonabojowej podłączyć dwu ale takich kombinacji lepiej nie robić z wiadomych względów . http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=17&t=9602&start=10
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Osobiscie robilem zmiane z czeroramiennej bez multi na poliftowa. Kierownice mialem z całą wiązką. Po podłączeniu nie mam źadnego błedu.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 917
- Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
- BMW: e60 e92
- Rok produkcji: 2009
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanow
Nie ma okrągłych poduszek 1 nabojowych
Można teoretycznie włożyć i podłączyć tylko 1 nabój ale nie wiadomo co będzie w razie wypadku.
Serducho od e39 i e38 teoretycznie powinno pasować ale też są 2 wersje przedlift i polift 1 i 2 nabojwowe.
Hardge wkładało serducho do e46 z s62 pod maską
Można teoretycznie włożyć i podłączyć tylko 1 nabój ale nie wiadomo co będzie w razie wypadku.
Serducho od e39 i e38 teoretycznie powinno pasować ale też są 2 wersje przedlift i polift 1 i 2 nabojwowe.
Hardge wkładało serducho do e46 z s62 pod maską
-
- Weteran
- Posty: 1279
- Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
- BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
- VIN: PA70818
- Lokalizacja: Radom
Jak masz poduszkę 1nabojowa to nizaleznie od przeciążenia wywala w 100%.gdy masz pozycję 2 narodowa- lekkie uderzenie wywala ok.70%(zgaduje bo nie pamiętam) gdy mocne-110%.zakładasz pozycję 2 nabojowa do systemu 1nabojowego pozycja zawsze wywali 100%.co do błędu... Zmienialem ok 4 razy Kiere z 1 nabojowej na 2nabojowa...nigdy poducha się nie świeciła.zawsze można ncs wyłączyć 2naboj.
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
-
- Bywalec forum
- Posty: 917
- Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
- BMW: e60 e92
- Rok produkcji: 2009
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanow
Chyba trochę Ci się pomieszało. Każdy zakłada w drugą stronę, do systemu 1 nabojowego przedliftowego poduszkę z 2 nabojami z polifta. Jeśli jest tak jak piszesz to loteria... może podepniesz 70% siły a może 30Roki pisze:Jak masz poduszkę 1nabojowa to nizaleznie od przeciążenia wywala w 100%.gdy masz pozycję 2 narodowa- lekkie uderzenie wywala ok.70%(zgaduje bo nie pamiętam) gdy mocne-110%.zakładasz pozycję 2 nabojowa do systemu 1nabojowego pozycja zawsze wywali 100%.co do błędu... Zmienialem ok 4 razy Kiere z 1 nabojowej na 2nabojowa...nigdy poducha się nie świeciła.zawsze można ncs wyłączyć 2naboj.
Jak NCS chcesz wyłączyć 2 nabój poduszki w samochodzie który ma w swojej instalacji airbag 1 nabojowy?
Co do przeróbki instalacji to moim zdaniem nie warto, dużo dokłądania przewodów i kodowania jeśli nie wymiany czujników. Samodzielnie tego raczej nie zrobisz bo nie spotkałem w necie żadnej instrukcji na ten temat
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Kolego nie kombinuj ze zmianami poduszek jednonabojowych na dwu i odwrotnie tutaj chodzi o Twoje bezpieczeństwo a dokładanie jakiś dodatkowych wiązek do poduszek kodowanie i jazda z nadzieją że jak coś się wydarzy to poduszka może odpali itd to już jest druciarstwo na maxa i dziwię że na forum którym wszelkie przejawy druciarstwa są tępione tu nikt się nie czepia i wręcz przeciwnie lecą podpowiedzi jak to wszystko ogarnąć .Prop pisze:czyli musiłbym dokupic wiazke do poduchy ? Dam rade sam ja zmienic czy to cos bardziej skomlikowanego?
-
- Bywalec forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
- BMW: 325i EU3
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: RZE
swoje bezpieczeństwo to osobista decyzja ale co z ewentalnym przyszłym właścicielem/rodziną? nie polecam takich kombinacji
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 1567 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 12 Odpowiedzi
- 6239 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 4 Odpowiedzi
- 2763 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Virus86
-
- 1 Odpowiedzi
- 2192 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Zielik93
-
- 10 Odpowiedzi
- 4456 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 0 Odpowiedzi
- 4480 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kangur
-
- 3 Odpowiedzi
- 1646 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 3604 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sobol24
-
- 7 Odpowiedzi
- 3974 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariuszpol
-
- 2 Odpowiedzi
- 4288 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb