Zmiana kierownicy

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
MaciekKR
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 30 sie 11, 12:25
BMW: E 46 Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#1

Post autor: MaciekKR »

Witajcie.
Mam zamiar zmienić kierownice w swoim autku E46 2,0D z 2003 r z czteroramiennej bez multi na trzyramienną też bez multi.I tu mam pytanie,ponieważ ciężko dostać kiere w dobrym stanie postanowiłem kupić jakąś do obszycia a potem dokupić do niej poduche,tylko niebardzo wiem jaką mam poduche jedno czy dwunabojową(podejrzewam,że po lifcie jest dwunabojowa).Jeszcze jest kwestia tego czy do tej kierownicy pasują zamiennie poduszki 2 i 1 nabojowe.Z góry dzięki za informacje.Pozdrawiam Maciek
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#2

Post autor: Krzysiek669 »

Masz poduche z dwoma nabojami, szukaj też tylko takiej by wszystko pasowało plug&play. Szukaj trojramiennej kiery z poducha, multi i wiazka elektryczną bo jest inna niż ta która masz. Poza tym wymiana jest prosta i przyjemna, a multi ladnie wygląda dodatkowo i zyskujesz sterowanie radiem, a także tempomat. Warto 8)

Szukaj po forum, temat poruszany wiele razy :szukaj:
MaciekKR
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 30 sie 11, 12:25
BMW: E 46 Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#3

Post autor: MaciekKR »

Dzięki,rozjaśniło mi się.Multi nie zamierzałem montować,bo nie miałem a radio mam nie oryginalne,ale gdyby trafiła się z multi to taśmę trzeba zmieniać?
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#4

Post autor: Krzysiek669 »

MaciekKR pisze:Dzięki,rozjaśniło mi się.Multi nie zamierzałem montować,bo nie miałem a radio mam nie oryginalne,ale gdyby trafiła się z multi to taśmę trzeba zmieniać?
Taśma zostaje ta sama, chodzi o wiązkę od poduszki do taśmy - w trojramiennej jest inna niż tą co masz teraz, multi i tempomat to w sumie 3 kable to podłączenia, a kiera dużo lepiej wygląda, tym bardziej, ze przyciski się podswietlaja co daje ładny efekt i komponuje się z reszta :D
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#5

Post autor: adamusiek »

MaciekKR, miałem ten sam problem :wink:
rób jak radzi Krzysiek, kup z multi, do tego ori radio CD i masz idealną konsolę :) a samo podłączenie multi to pikuś :wink:
kowal2000
Bywalec forum
Posty: 220
Rejestracja: 18 lis 12, 17:33
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kościan
VIN: JM50003

#6

Post autor: kowal2000 »

podepnę się pod temat ponieważ również planuje zmianę kiery na polifta(teraz mam starą 3 ramienną ).
moje auto jest z 03/2000r, a z tego co wyszukałem w necie to dwu nabojowe poduchy były montowane od 09/1999
wiec taka kierownica u mnie podeszłaby bez żadnych komplikacji?
Obrazek
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#7

Post autor: Młody90 »

jesli zakupisz dwu nabojowa to bedzie P&P. Najlepiej sprawdz u siebie ile masz naboi odkrecajac poduszke bo mozliwe ze juz ktos cos grzebał :)
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#8

Post autor: MARC »

Młody90 pisze:jesli zakupisz dwu nabojowa to bedzie P&P. Najlepiej sprawdz u siebie ile masz naboi odkrecajac poduszke bo mozliwe ze juz ktos cos grzebał :)
Że niby jak będzie będzie miał jedno nabojową to nie będzie działać ??
Przestańcie wypisywać głupoty, nie poruszałem tego typu tematów, bo już wiele razy o tym mówiłem...
Sam zmieniałem kiere z 4 ramiennej z jednym nabojem na M pakietową z dwoma... Pasowało P&P.
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#9

Post autor: Młody90 »

naczytałem sie bardzo wielu tematow na temat kierownic i wszedzie pisza zeby zakladac kierownice o tych samych ilosciach naboi. Ja sam bd zakladal na dniach i wole pozniej sie nie zdziwic

EDIT: z tego co widze to Twoja kierownica 4ramienna byla dwunabojowa
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#10

Post autor: MARC »

Młody90 pisze:naczytałem sie bardzo wielu tematow na temat kierownic i wszedzie pisza zeby zakladac kierownice o tych samych ilosciach naboi. Ja sam bd zakladal na dniach i wole pozniej sie nie zdziwic

EDIT: z tego co widze to Twoja kierownica 4ramienna byla dwunabojowa
Skoro wiesz lepiej ode mnie co ja miałem, to niech tak będzie... :lol:
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Wnętrze”