Zmiana dyfra na krótsze przełożenie?
-
- Bywalec forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 7 lis 11, 15:38
- BMW: e46 325i M54, e46 330Ci Cabrio
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: SWD
Jest możliwe że podpasują.
Ale póki osobiście tego nie sprawdzisz to sie raczej nie dowiesz.
Osobiście w swoim m54b22 zmieniałem dyfer z 3,38 na 3,15 z 325i gdzie były grubsze półosie. Zmieniłem tylko flansze w dyfrze(bez większych problemów dają się wybić), i śmigam juz jakies pół roku bez problemów. W trasie duży plus, auto nie jest tak żyłowane.
Mam cale e46 325i w automacie na taile wiec dyfer 3,46 jest jak potrzebujesz.
Pozdro
Ale póki osobiście tego nie sprawdzisz to sie raczej nie dowiesz.
Osobiście w swoim m54b22 zmieniałem dyfer z 3,38 na 3,15 z 325i gdzie były grubsze półosie. Zmieniłem tylko flansze w dyfrze(bez większych problemów dają się wybić), i śmigam juz jakies pół roku bez problemów. W trasie duży plus, auto nie jest tak żyłowane.
Mam cale e46 325i w automacie na taile wiec dyfer 3,46 jest jak potrzebujesz.
Pozdro
-
- Bywalec forum
- Posty: 130
- Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
- BMW: e46 320d swap 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Sosnowiec
o widzisz, i już jestem zainteresowany ale najpierw muszę po marudzić Ci o pewne wymiary zanim bym przyjechał po niego. Ale to po świętach.
edit
I już wiem że są różnice w długościach dyfrów zaznaczone na czerwono
Pytanie czy odległość na niebiesko jest jednakowa we wszystkich dyfrach
edit
I już wiem że są różnice w długościach dyfrów zaznaczone na czerwono
Pytanie czy odległość na niebiesko jest jednakowa we wszystkich dyfrach
-
- Bywalec forum
- Posty: 130
- Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
- BMW: e46 320d swap 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Sosnowiec
Zamontowałem dziś dyfer 3.38 z e46 320i touring Wyglądał identycznie jak mój z diesla czyli długość
Flansze do półosiek nie pasowały ale tak jak wyżej napisał kolega bez problemu podmieniło się. Wniosek sanki diesel a benzyna nie maja nic do mocowania dyfra.
Pierwsza przejażdżka i szok, łeb urywa
https://www.youtube.com/watch?v=L98MHgDvPOA
Stary dyfer baaaardzo mocno ograniczył przyspieszenie
Dla przypomnienia dyfer 2.35 na 3.38
Flansze do półosiek nie pasowały ale tak jak wyżej napisał kolega bez problemu podmieniło się. Wniosek sanki diesel a benzyna nie maja nic do mocowania dyfra.
Pierwsza przejażdżka i szok, łeb urywa
https://www.youtube.com/watch?v=L98MHgDvPOA
Stary dyfer baaaardzo mocno ograniczył przyspieszenie
Dla przypomnienia dyfer 2.35 na 3.38
-
- Bywalec forum
- Posty: 82
- Rejestracja: 16 kwie 11, 17:40
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Bialystok
Noker7 powiedz mi ile to jechało na 1,2 i3 biegu do końca? a w trasie np na 5 biegu przy 120km/h ile miales obrotów? pewnie juz nie pamietasz ale może jednak cos sie przypomni:P, głównie jezdze po miescie specjalnie jakos w trasy nie jezdze długosci 1000km wiec mógłbym spróbowac 4,44 zaaplikowac
http://www.bokchoys.com/differential/e46_gear_ratio_calculator.htm masz tutaj kalkulator oblicz sobieArturnmp123 pisze:Noker7 powiedz mi ile to jechało na 1,2 i3 biegu do końca? a w trasie np na 5 biegu przy 120km/h ile miales obrotów? pewnie juz nie pamietasz ale może jednak cos sie przypomni:P, głównie jezdze po miescie specjalnie jakos w trasy nie jezdze długosci 1000km wiec mógłbym spróbowac 4,44 zaaplikowac
-
- Bywalec forum
- Posty: 82
- Rejestracja: 16 kwie 11, 17:40
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Bialystok
jak wpisuje dane takie jakie mam to za zadne skarby mi sie nie zgadza mam opony 195/75/15 i przełożenie 3,23 to na 2 biegu przy odcieciu jedzie 90 a na 3 jakies 135km/h dlatego pytam
-
- Bywalec forum
- Posty: 130
- Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
- BMW: e46 320d swap 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Sosnowiec
ale co ci nie pasuje ? chyba wiesz że prędkości na tej stronie masz w mph
tu masz inny kalkulator
http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html
z 3.23 na 4.44 będzie za duży hardcore, biegi będziesz zmieniał jak w ciężarówce na 3 biegu będziesz miał max 95km/h, na 5biegu 100km/h będzie około 3700obr i v-max 175km/h
WG mnie skrócenie dyfra o 10% od serii to jest wystarczające
tu masz inny kalkulator
http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html
z 3.23 na 4.44 będzie za duży hardcore, biegi będziesz zmieniał jak w ciężarówce na 3 biegu będziesz miał max 95km/h, na 5biegu 100km/h będzie około 3700obr i v-max 175km/h
WG mnie skrócenie dyfra o 10% od serii to jest wystarczające
-
- Bywalec forum
- Posty: 238
- Rejestracja: 22 lip 12, 15:34
- BMW: e46 coupe 2.8
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków / Niepołomice
W swojej coupe mam silnik 2.8 i przełożenie wg. VINu 2,93
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/33_1185-przekl-tylnej-osi-napodb-nap/vJH25809
Jakie występowały dokładnie inne przełożenia?
Mój dyfer się powoli poddaje więc jestem na kupnie innego. Chciałbym zyskać na przyśpieszeniu bo rzadko rozwijam duże prędkości.
Jaki dyfer będzie pasował do mnie bez przeróbek?
Z tego co czytałem przełożenia ponad 4,.. odpada bo za krótkie biegi będą, więc celuje w coś powyżej 3,..
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/33_1185-przekl-tylnej-osi-napodb-nap/vJH25809
Jakie występowały dokładnie inne przełożenia?
Mój dyfer się powoli poddaje więc jestem na kupnie innego. Chciałbym zyskać na przyśpieszeniu bo rzadko rozwijam duże prędkości.
Jaki dyfer będzie pasował do mnie bez przeróbek?
Z tego co czytałem przełożenia ponad 4,.. odpada bo za krótkie biegi będą, więc celuje w coś powyżej 3,..
-
- Bywalec forum
- Posty: 56
- Rejestracja: 31 mar 12, 22:24
- BMW: e46 320ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: pabianice
witam, pasuje np. 3,07 3,15 3,23 3,38 wszystkie duza glowa. najlepsze przyspieszenie bedzie na 3,38. najtaniej w dobrym stanie kupisz dyfer 3,07.Karold pisze:W swojej coupe mam silnik 2.8 i przełożenie wg. VINu 2,93
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/33_1185-przekl-tylnej-osi-napodb-nap/vJH25809
Jakie występowały dokładnie inne przełożenia?
Mój dyfer się powoli poddaje więc jestem na kupnie innego. Chciałbym zyskać na przyśpieszeniu bo rzadko rozwijam duże prędkości.
Jaki dyfer będzie pasował do mnie bez przeróbek?
Z tego co czytałem przełożenia ponad 4,.. odpada bo za krótkie biegi będą, więc celuje w coś powyżej 3,..
-
- Bywalec forum
- Posty: 238
- Rejestracja: 22 lip 12, 15:34
- BMW: e46 coupe 2.8
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków / Niepołomice
Gdzieś czytałem że podobno najlepiej zmieniać przełożenie o ok. 10% do serii... Czyli najlepszy był by 3,23.
W jakich granicach będą odczuwalne zmiany jeśli chodzi o v-max i przyśpieszenie?
Wg. opisów na aukcjach dyfer 3,23 pochodzi z małych pojemności tj. 1,6. Czy nie będzie on słabszy i mniej żywotny niż taki z większej pojemności?
W jakich granicach będą odczuwalne zmiany jeśli chodzi o v-max i przyśpieszenie?
Wg. opisów na aukcjach dyfer 3,23 pochodzi z małych pojemności tj. 1,6. Czy nie będzie on słabszy i mniej żywotny niż taki z większej pojemności?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 1286 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 1 Odpowiedzi
- 1174 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tabacznik
-
- 9 Odpowiedzi
- 6589 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: LukaszK
-
- 3 Odpowiedzi
- 1805 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 13 Odpowiedzi
- 13860 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamyk28
-
- 0 Odpowiedzi
- 2044 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: valestil
-
- 6 Odpowiedzi
- 1748 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 4 Odpowiedzi
- 2997 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: xavi
-
- 2 Odpowiedzi
- 1580 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jablack
-
- 2 Odpowiedzi
- 1288 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miczer